شگفتی آفرینی میثم شکری ساز در عرصه اقتصاد

با به وجود آمدن تکنولوژی و توسعه یافتن عصر ارتباطات، زندگی متحول شد و هر چه مردم خواستند در برابر این امر مقاومت کنند، قادر به انجام هیچ کاری نبودند، زیرا آن ها می پنداشتند که اگر این وضعیت را قبول کنند، بیچاره خواهند شد و تغییرات باعث نابودی زندگی آن ها می شد. این در حالی بود تعداد کمی بر خلاف این عقیده را انتظار داشتند و برای موفق بودن در زمینه مورد علاقه شان حاضر بودند تا هر کاری انجام دهند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همان طور که می دانید موفقیت چیزی است که به راحتی به دست نمی آید و در اکثر مواقع از دل تغییرات برون می گریزد. نکته ای که قابل توجه همگان است، تعداد بی شماری استفاده از تکنولوژی را راس موفقیت و کامیابی خود می دانند و از آموزش های مجازی قرار داده شده در موسسات حداکثر استفاده را می کنند. عده ای دیگر هم تحت عنوان نام کار آفرین به تاسیس این گونه مجموعه ها می پردازند و در بالا بردن مهارت و دانش جوانان نقش بسزایی را ایفا می کنند. دکتر میثم شکری ساز یکی از افرادی می باشد که موفقیت را واژه ای برای بدست آوردن، رسیدن و اخذ نتیجه مثبت می داند و همواره بر این اعتقاد است که زمانی که در زمان نائل شدن به موفقیت، نه تنها فرد توجه دیگران را جلب می کند، بلکه مورد تقدیر و تحسین آنان نیز قرار خواهد گرفت.

دکتر میثم شکری ساز می گوید که با کسب موفقیت می توان که مایه ی افتخار خانواده، دوستان، اطرافیان و حتی جامعه بود. کامیابی گاهی در برخی از افراد به قدری بروز پیدا کرده و خودنمایی می کند، که موجب شده تا انسان های پیروز میدان متولد شوند و با روحیه ای عالی وارد میدان شکست مشکلات گردند. به طور کلی موفقیت بر خلاف نامش ماهیت پیچیده و گسترده ای دارد که نمی توان آن را در قالب کلمات عنوان کرد. اما تنها با بالا بردن اطلاعات و دانش تخصصی می توان به اهداف آرمانی و شخصی رسید. دکتر میثم شکری ساز از جمله کسانی است که با موفقیت های پی در پی باعث شگفتی و تحیر همگان شده و با سن و سالی کم دستاوردهای بزرگی را پدید آورده است. همواره، همه فکر می کنند که تنها در سنین پیری و میان سالی می توان دچار تغییر شد و به تحولات در زندگی جواب مثبت داد، این در حالی است که با سن و سال کم نیز می توان مهارت های زیادی را اخذ نمود و به درجات مهمی رسید، میثم شکری ساز در اوج جوانی به چنین مرتبه ای رسیده و این حاکی از هوش و استعداد بی شمار وی می باشد. برای شناخت هر چه بیشتر درباره این جوان با انگیزه و با استعداد در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز یکی از یکه تاز ترین و برجسته ترین کارآفرینان نمونه کشور به شمار می رود که  سال هاست با تلاش و کوشش مستمر توانسته چنین مقامی را کسب کند. او با گذراندن تحصیلات دکتری از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس از برلین آلمان و دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع خود را به فردی دانا و توانا تبدیل کرده است. همچنین وی ملقب به برجسته ترین و مهم ترین مشاور در زمینه مدیریتی، ارتباطی، بازاریابی و منابع انسانی محسوب می شود.

ایشان که متولد بیست و نهمین روز فروردین سال 1365 است و در این سن و سال توانسته عناوین بسیاری را از آن خود کند. در کنار تمام اقداماتی که در سازمان های خود انجام می دهد، ترجمه و  تالیف کتاب هایی است که شامل، فراتر از استراتژی، تویی که ذهن برنده ای، رازهای بازاریابی قدرتمند، آسایش در آرامش، بازاریابی گوریلی، استوار و مذاکره با دستان خالی می باشند. همچنین وی کتاب هایی مانند بازاریابی نوگرا، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، بازاریابی وکسب وکار اسلامی و روابط فرد و سازمان را تالیف کرده اند. به علاوه ترجمه کتاب های جدید ایشان همچون توهم باهوشی 1 و 2 از جمله پر فروش ترین کتب جهان است که تا کنون به دوازده زبان زنده دنیا ترجمه گردیده اند.

خدماتی که میثم شکری ساز به جامعه آموزشی و فرهنگی ارائه داده است، بر هیچ کسی پوشیده نمی باشد. او تا کنون در حوزه های آموزش، مدیریت، فروش و بازاریابی توانسته موفقیت های زیادی به دست آورد و البته بر همه روشن است که این موفقیت ها بر اساس منافع اجتماعی نیز بوده است. همین که ایشان توانسته اند فرصت های شغلی بی نظیر و متنوعی برای جوانان این مرز و بوم فراهم کند که این اقدامات از افتخارات بزرگ وی محسوب می شود. خوشبختانه تمامی افتخارات وی دارای سند و مدارک رسمی هستند و هر کسی اراده کند می تواند شاهد آن ها باشد.

دکتر میثم شکری ساز | رسانه چیکاو

اولین باشید

میثم شکری ساز در همه مراحل زندگی اش حرکتی رو به جلو داشته و به همه نیروها و پرسنل خود که هم اکنون بالغ بر 500 نفر می باشند، پیشنهاد می کند که همیشه برای انجام هر کاری «اولین» باشند، چرا که دومین نفر حکم اولین بازنده در یک رقابت را دارد. ایشان همواره مثالی می زنند که از یک دونده خبر می دهد، زمانی که نفر اول مسابقات دو طی می کند با نفر دوم، تنها چند ثانیه اختلاف دارد اما جوایز و اعتباری که برنده مسابقات دریافت می کند، به مراتب بیشتر است. در نتیجه برای اولین و بهترین بودن بایستی تلاش های زیادی کرد و نا امید نشد. دکتر میثم شکری ساز که مدیر عامل هلدینگ پارس پندار نهاد و چندین مرکز و موسسه دیگر نیز می باشد، سوابق اجرایی، همکاری، تدریس و … بسیاری در ایران دارد. او در سخنرانی ها و سمینارهای متعددی نیز شرکت می کند و به عنوان یک سخنران انگیزشی و تاثیرگذار در میان مردم شناخته شده است. این مدیر جوان و شایسته در کلاس های خود رموز موفقیت و هدف گذاری برای آینده را آموزش می دهد و همواره با مشاوره های ارزشمندی در زمینه بازاریابی، ارتباطات، فروش، مدیریت منابع انسانی و توسعه اقتصادی، به یاری کسب و کار ها می پردازد و جوانان را به انجام کار های بزرگ و در راستای توسعه اقتصادی، راهنمایی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.