ویژگی چت واتساپ برای ارسال پیام به سایر برنامه ها به زودی عرضه می شود

WhatsApp به زودی پشتیبانی از چت های شخص ثالث را آغاز می کند که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام را می دهد.

این اعلامیه توسط شرکت مادر متا پلتفرم پیام‌رسانی فوری هفته گذشته اعلام شد. این شرکت گفت که تصمیم برای سازگار کردن این برنامه پس از آن اتخاذ شد که اتحادیه اروپا قانون بازارهای دیجیتال (DMA) را در سال 2022 به اجرا درآورد. پیش از این، متا درخواست یک تمدید برای برجسته کردن عوارض در تضمین رمزگذاری انتها به انتها با شخص ثالث کرد. برنامه ها با این حال، اکنون می گوید که این مشکلات حل شده اند و WhatsApp آماده است تا این ویژگی را برای کاربران عرضه کند.

واتساپ چت های شخص ثالث را معرفی می کند

در یک پست اتاق خبر، متا تاکید کرد که این شرکت شش ماه دیگر را برای ساختن ویژگی‌های فنی برای یک ویژگی تعاملی که به کاربران اجازه می‌دهد با کاربران در برنامه‌های پیام‌رسان جداگانه تعامل داشته باشند، زمان برد. همین امر بر روی مسنجر، برنامه پیام رسانی ادغام شده با فیس بوک، ساخته شده است. متا ادعا می کند که ادغام این ویژگی “حریم خصوصی و امنیت کاربران را تا حد امکان حفظ می کند.”

چت شخص ثالث واتساپ چت شخص ثالث واتساپ - چیکاو

این غول رسانه های اجتماعی همچنین به اشتراک گذاشت که این ویژگی پس از عرضه برای کاربران چگونه به نظر می رسد. واتس‌اپ در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نوتیفیکیشن‌های جدیدی برای برنامه خود است که به کاربر امکان می‌دهد از چت‌های شخص ثالث مطلع شود. گفته می شود هر بار که یک برنامه پیام رسانی جدید در واتساپ در دسترس قرار می گیرد، یادآوری با کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

علاوه بر این، پلتفرم پیام‌رسانی فوری یک جریان ورودی به کاربران را اضافه می‌کند تا بتوانند چت‌های شخص ثالث را فعال کنند. جریان ورودی به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های شخص ثالثی را که می‌خواهند از آنها پیام دریافت کنند و همچنین نحوه مدیریت صندوق ورودی را انتخاب کنند.

این شرکت به کاربران این امکان را می دهد که چت های شخص ثالث را جدا از رابط اصلی صندوق ورودی نگه دارند یا همه آنها را با هم ترکیب کنند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند آن را جدا نگه دارند، کاربران می‌توانند پیام‌ها را در یک پوشه جداگانه تحویل دهند.

این شرکت اعلام کرد که با سرویس های پیام رسان شخص ثالث همکاری می کند تا تجربه ای امن را برای کاربران واتساپ فراهم کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.