طراحی جعبه خرده فروشی و ساقه گلکسی Buds 3 مشخص شد

سری Galaxy Buds سامسونگ در سال 2019 شروع به کار کرد، زیرا این شرکت اخیراً قبل از رویداد Unpacked خود در 10 جولای به ما یادآوری کرد که انتظار می رود Galaxy Buds3 را رونمایی کند.

گلکسی Buds 3 در واقع اولین گلکسی بادز با ساقه است. این اطلاعات قبلاً فاش شده بود و امروز تصویری از جعبه خرده فروشی آنها این حرکت را تأیید می کند.

بدیهی است که بسیاری از مردم از این که چگونه سامسونگ در اینجا از اپل “کپی می کند” شکایت خواهند کرد، اما احتمالاً صدها شرکت دیگر وجود دارند که در چند سال گذشته هدفون های بی سیم واقعی را به سبک پایه عرضه کرده اند. سامسونگ جدیدترین شرکتی است که این طراحی را اتخاذ کرده است و شاید بهتر باشد؟

جدا از گلکسی بادز پلاس که در سال 2020 عرضه شد (که حتی ANC ندارند)، همه هدفون های سامسونگ عملکرد میکروفون بسیار متوسطی داشتند. بنابراین ما امیدواریم که تغییر به پایه، از طریق این واقعیت که این طراحی میکروفون ها را به دهان شما نزدیک می کند، در نهایت منجر به یک جفت Galaxy Buds جدید با عملکرد میکروفون ستاره ای شود.

البته انتظار می‌رود که Buds3 دارای ANC باشد، و در حالی که اپل هدفون ساقه‌ای را “اختراع” کرد، ساقه‌های جوانه‌های آینده سامسونگ دارای طراحی بسیار زاویه‌ای هستند که کاملاً (شاید از روی عمد) با اپل متفاوت است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.