کانال پخش اینستاگرام چیست؟ چگونه کانال اینستاگرام بسازیم؟

اینستاگرام، یک پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به متا، به پیشرفت و توانمندسازی سازندگان در سراسر جهان ادامه می‌دهد. از جمله نوآوری های بزرگ آن، معرفی کانال های پخش است که در اوایل امسال رونمایی شد.

این ویژگی راهی را برای سازندگان ارائه می دهد تا بتوانند ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری با مخاطبان خود برقرار کنند. کانال‌ها در اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار پیام‌رسانی عمومی و یک به چند عمل می‌کنند و تعامل عمیق‌تر را تسهیل می‌کنند و تعاملات معنی‌داری را بین سازندگان و دنبال‌کنندگانشان تقویت می‌کنند.

نکات برجسته

  • کانال های پخش اینستاگرام اوایل امسال معرفی شدند.
  • کانال یک ابزار پیام رسانی عمومی و یک به چند برای سازندگان است تا مستقیماً با دنبال کنندگان خود درگیر شوند.
  • اگر ادمین هستید و می خواهید کانال پخش خود را در اینستاگرام ایجاد کنید اما نمی دانید چگونه، در مکان مناسبی هستید.

اگر سازنده‌ای هستید که به دنبال گسترش دسترسی خود هستید، ایجاد کانال پخش خود در اینستاگرام احتمالاً تأثیر شما را تقویت می‌کند. اگر می‌خواهید کانال پخش خود را در اینستاگرام ایجاد کنید اما نمی‌دانید چگونه، در مکان مناسبی هستید. این راهنمای گام به گام به شما کمک می کند تا کانال پخش اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

بیایید ابتدا بفهمیم کانال های پخش اینستاگرام دقیقاً چیست.

کانال پخش اینستاگرام چیست؟

کانال های پخش اینستاگرام اوایل امسال معرفی شدند. کانال های پخش یک ابزار پیام رسانی عمومی و یک به چند برای سازندگان است تا مستقیماً با دنبال کنندگان خود درگیر شوند.

سازندگان می‌توانند از کانال‌های پخش به‌عنوان یک روش معمولی و سریع برای به‌روز نگه داشتن دنبال‌کنندگان استفاده کنند. همچنین سازندگان می‌توانند از متن، عکس، ویدیو و یادداشت‌های صوتی برای اشتراک‌گذاری آخرین به‌روزرسانی‌ها و لحظات پشت صحنه خود استفاده کنند. بعلاوه، آنها می توانند نظرسنجی هایی را برای بازخورد دنبال کنندگان جمع سپاری ایجاد کنند.

توجه به این نکته مهم است که فقط سازندگان می توانند در کانال های پخش پیام ارسال کنند. دنبال کنندگان می توانند به پیام ها واکنش نشان دهند یا در نظرسنجی ها رای دهند اما نمی توانند پیام های خود را ارسال کنند.

نحوه ایجاد کانال پخش در اینستاگرام

  • مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • مرحله 2. روی صندوق ورودی خود از گوشه سمت راست بالای فید ضربه بزنید.
  • مرحله 3: روی گزینه Create message (notepad با نماد مداد) که در بالا سمت راست وجود دارد ضربه بزنید.
  • مرحله 4: اکنون، روی ایجاد کانال پخش ضربه بزنید. اکنون می‌توانید نام کانال را وارد کنید، مخاطبان کانال خود را انتخاب کنید، زمانی که کانال شما به پایان می‌رسد و اینکه آیا می‌خواهید کانال خود را در نمایه خود نشان دهید یا خیر.
  • مرحله 5: در نهایت روی ایجاد کانال پخش در پایین ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که امکان ایجاد کانال پخش برای همه ادمین ها در دسترس نیست.

چگونه دیگران را برای پیوستن به کانال پخش اینستاگرام خود دعوت کنیم؟

چند راه برای دعوت از مردم برای پیوستن به کانال پخش شما وجود دارد.

  • هنگامی که اولین پیام را در کانال پخش خود ارسال می کنید، همه دنبال کنندگان شما یک اعلان برای پیوستن دریافت می کنند.
  • می توانید لینک کانال خود را به اشتراک بگذارید. افراد می توانند برای عضویت روی پیوند کلیک کنند. پیوند دعوت به کانال پخش شما را نمی توان خاموش کرد. با این حال، می توانید آن را برای ایجاد یک پیوند جدید در هر زمان بازنشانی کنید.
  • به عنوان ادمین، می توانید کانال پخش خود را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. این به دنبال کنندگان شما اجازه می دهد آن را ببینند و به راحتی بپیوندند.
  • می‌توانید با ضربه زدن و نگه داشتن پیامی در کانال، سپس روی اشتراک‌گذاری در استوری، پیامی را از کانال به استوری به اشتراک بگذارید. داستان شما شامل تصویری از پیام خواهد بود. افراد می توانند روی آن تصویر روی استوری ضربه بزنند تا کانال پخش را پیدا کنند و به آن بپیوندند.

چه چیزی یک کانال پخش اینستاگرام را از پست ها یا استوری های معمولی متمایز می کند؟

کانال‌های پخش به‌عنوان یک ابزار پیام‌رسانی یک به چند طراحی شده‌اند که به سازندگان اجازه می‌دهد تا در مقیاس بزرگ با دنبال‌کنندگان خود درگیر شوند. پست‌های معمولی در اینستاگرام معمولاً یک به همه هستند و برای همه دنبال‌کنندگان در فید کاربر قابل مشاهده هستند.

یکی از تمایزات کلیدی این است که فقط سازندگان می‌توانند در کانال‌های پخش پیام ارسال کنند. این آن را از پست‌ها یا داستان‌های معمولی که در آن فالوورها نیز می‌توانند با نظرات یا واکنش‌ها مشارکت کنند، متمایز می‌کند. به نظر می رسد کانال های پخش، فضای ارتباطی کنترل شده تری برای سازندگان هستند.

امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.