نوت ویدیویی ۲ ثانیه‌ای را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

نکات برجسته

  • note قابلیتی است که در آن می توانیم وضعیت مبتنی بر متن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذاریم.
  • اکنون می توانید ویدیوهای کوتاه را به عنوان یادداشت به اشتراک بگذارید.
  • حتی می‌توانید متنی را با این یادداشت ویدیویی اضافه کنید تا به مخاطبان خود زمینه بیشتری بدهید.

اینستاگرام اکنون برنامه کاربردی رسانه های اجتماعی ما است.اینستاگرام ویژگی‌های زیادی دارد که می‌توانیم از آن‌ها برای تقویت نمایه و حضور خود در برنامه استفاده کنیم، و همچنان موارد بیشتری را به آن اضافه می‌کند تا ما را به پلتفرم متصل نگه دارد.

اخیراً ممکن است با ویژگی جدیدی به نام «نوت پ» در اپلیکیشن اینستاگرام خود مواجه شده باشید. در اینجا می‌توانیم یادداشت‌های کوتاهی با مخاطبان خود داشته باشیم، بعداً یک ویژگی برای اشتراک‌گذاری موسیقی/آهنگ نیز اضافه شد.

و حالا اینستاگرام آن را یک پله بالاتر برده است، اینستاگرام اکنون ویدیوها را به این یادداشت ها معرفی کرده است. بیایید ببینیم این در مورد چیست و چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم.

«نوت» قابلیتی است که در آن می‌توانیم وضعیت مبتنی بر متن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذاریم و این وضعیت پس از 24 ساعت ناپدید می‌شود. اکنون، “یادداشت های ویدئویی” پسوند همان است. اکنون می توانید ویدیوهای کوتاه را به عنوان یادداشت به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا ویدیوهای 2 ثانیه‌ای را در Notes به اشتراک بگذارید و پس از 24 ساعت ناپدید می‌شود، مانند استوری‌ها یا یادداشت‌های عمومی. اینستاگرام در حال ارائه این ویژگی است و شما به زودی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، البته اگر قبلاً به آن دسترسی نداشته باشید.

بیایید ابتدا بفهمیم که چگونه این یادداشت ها با داستان های معمولی که به اشتراک می گذاریم متفاوت است.

نوت ها چه تفاوتی با استوری های اینستاگرام دارند؟

ممکن است بین استوری‌های اینستاگرام و یادداشت‌های ویدیویی سردرگم شوید زیرا هر دو به مدت 24 ساعت در فیدهای شما باقی می‌مانند، اما کاملاً متفاوت هستند. هر دو در مکان‌های مختلف موجود هستند، وقتی روی عکس نمایه خود ضربه می‌زنید می‌توانید به استوری اینستاگرام دسترسی داشته باشید، اما برای دسترسی به یادداشت ویدیویی باید به بخش DM خود بروید.

تمایز اصلی دیگر این است که داستان می تواند حدود 60 ثانیه طول بکشد، اما یادداشت های ویدیویی فقط 2 ثانیه طولانی تر نیستند. برای به اشتراک گذاشتن یادداشت ویدیویی، باید آن را مستقیماً از گزینه موجود در برنامه اینستاگرام ضبط کنید، اما حتی می‌توانید ویدیوهای خارجی را برای استوری ضبط کنید.

برای استوری، این امکان را دارید که مستقیماً ویدیو را از برنامه اینستاگرام ضبط کنید، یا یکی از گالری خود را انتخاب کنید، و حتی می‌توانید ریلز ها یا پست‌ها را به اشتراک بگذارید. این گزینه برای استفاده در ویژگی یادداشت های اینستاگرام در دسترس نیست.

در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی آورده شده است.

نحوه اشتراک گذاری یادداشت های ویدیویی در اینستاگرام

  • مرحله 1: بخش DM اینستاگرام را در برنامه اینستاگرام خود باز کنید.
  • مرحله 2: روی نماد عکس پروفایل خود در اینجا کلیک کنید.
  • مرحله 3: در اینجا نماد دوربین را خواهید دید. در اینجا می توانید کلیپ 2 ثانیه ای خود را ضبط کنید.
  • مرحله 4: اکنون فقط آن را به اشتراک بگذارید و کارتان تمام است.

اگر می خواهید، حتی می توانید متنی را با این یادداشت ویدیویی اضافه کنید تا به مخاطبان خود زمینه بیشتری ارائه دهید. علاوه بر این، اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می دهد که آن را فقط با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید و در حال حاضر فقط فالوورهای متقابل (کسانی که آنها را دنبال می کنید) این را می بینند. در آینده، اینستاگرام ممکن است این ویژگی را برای همه فالوورها یا غیرفالوورها نیز گسترش دهد.

در نهایت، در اینجا نحوه پاسخ دادن به یادداشت های ویدیویی آمده است.

چگونه به یادداشت های ویدئویی پاسخ دهیم؟

برای پاسخ به یادداشت ویدیویی یک نفر، به سادگی:

  • بخش DM خود را باز کنید.
  • یادداشتی را که می خواهید به آن پاسخ دهید انتخاب کنید.
  • برای پاسخ، می‌توانید متن، عکس، استیکر، ایموجی، ویدیو، GIF یا حتی یادداشت‌های صوتی ارسال کنید.
  • اکنون روی ارسال کلیک کنید، پاسخ شما برای کاربر ارسال می شود.
امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.