چگونه ریلز اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اینستاگرام متعلق به متا اوایل سال جاری یک ویژگی دانلود Reels را برای کاربران در ایالات متحده معرفی کرد. در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه این ویژگی برای همه کاربران در سراسر جهان است. این بدان معنی است که اکنون می توانید ریلز های ایجاد شده توسط حساب های عمومی را در رول دوربین خود دانلود کنید.

نکات برجسته

  • اینستاگرام اوایل سال جاری قابلیت دانلود Reels را برای کاربران آمریکایی معرفی کرد.
  • در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه این ویژگی برای همه کاربران در سراسر جهان است.
  • این ویژگی به شما امکان می دهد ریلز های ایجاد شده توسط حساب های عمومی را در رول دوربین خود دانلود کنید.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال پخش خود اعلام کرد:

اکنون می‌توانید ریلز های ایجاد شده توسط حساب‌های عمومی را در رول دوربین خود ذخیره کنید – هر ریلز که دانلود کنید دارای واترمارک با دسته اینستاگرام سازنده است. ما این را در اوایل سال جاری در ایالات متحده عرضه کردیم و اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

آموزش دانلود ریلز اینستاگرام از حساب های عمومی

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد Reels را از حساب های عمومی بارگیری کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

همانطور که Mosseri اشاره کرد، Reels دانلود شده دارای واترمارکی با نام دسته اینستاگرام سازنده است تا اطمینان حاصل شود که سازنده اصلی اعتبار مناسبی برای محتوای خود دریافت می‌کند، حتی اگر در جای دیگری دانلود و به اشتراک گذاشته شده باشد.

چگونه ریلز های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

  • مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید.
  • مرحله 2: به ریلزی که می خواهید دانلود کنید بروید.
  • مرحله 3: روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید.
  • مرحله 4: اکنون گزینه Download را انتخاب کنید.

توجه به این نکته مهم است که حساب‌های عمومی می‌توانند امکان دانلود ریلز های خود را برای افراد غیرفعال کنند. با این حال، اگر ریلزی که دوست دارید واجد شرایط دانلود نیست، همچنان می‌توانید روی سه نقطه ضربه بزنید و آن را ذخیره کنید تا بعداً آن را در برنامه تماشا کنید.

جمع بندی

به نظر ما، معرفی قابلیت دانلود ریلز های اینستاگرام ایجاد شده توسط حساب‌های عمومی، مزایای متعددی را به کاربران و سازندگان ارائه می‌دهد. دانلود Reels به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنها را به صورت آفلاین تماشا کنند. همچنین، واترمارک سازنده روی Reels تضمین می‌کند که اعتبار مناسب به سازنده اصلی داده می‌شود و از استفاده غیرمجاز جلوگیری می‌کند.
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.