افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 8 روش کاربردی!

استوری اینستاگرام راهی سریع و ساده برای به اشتراک گذاشتن لحظات، افکار و تجربیات است. تا به حال می دانستید که استوری های اینستاگرام چیزی بیش از یک ویژگی سرگرم کننده است.

استوری اینستاگرام به ابزاری برای کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده است. این یک راه سریع و موثر برای بازاریابی با محتوای بصری، گفتن داستان های تاثیرگذار و جذاب و افزایش تعامل اینستاگرام است.

مهم ترین نکته برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، شناخت سازوکار ها و الگوریتم هاست. در همین راستا به شما پیشنهاد می کنیم پیش از مطالعه ادامه مطلب حتما مقاله هرآنچه که باید در مورد طراحی پست و استوری اینستاگرام بدانید را نیز بخوانید.

چرا بازدیدها در استوری های اینستاگرام شما مهم است؟

چرا باید علاقه مند به بازدید بیشتر استوری در اینستاگرام باشید؟ برای جذب مخاطب بیشتر به بازدیدهای بیشتری نیاز دارید. احساس خوبی است که بدانید مردم علاقه مند به دیدن محتوایی هستند که شما ارائه می دهید. همچنین به افزایش تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند کمک می کند.

علاوه بر این، هرچه تعداد بازدیدهای شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای مکالمه خواهید داشت. حالا بیایید به نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام خود بپردازیم.

8 روش موثر برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

روش شماره 1: از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ ها ابزارهای ضروری برای افزایش دیده شدن پست و دسترسی گسترده در اینستاگرام هستند. بسیاری از مردم این را نمی دانند; هشتگ ها به پست های شما محدود نمی شوند. می توانید از آنها در استوری های خود استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که از هشتگ های محبوب از قبل موجود استفاده کنید یا می توانید از هشتگ های مارک دار استفاده کنید. شما مجاز به استفاده از بیش از ده هشتگ در پست های خود در استوری های اینستاگرام نیستید. اگر در مورد ظاهر پست خود نگران هستید، می توانید هشتگ ها را با کاهش اندازه آنها و قرار دادن برچسب روی آنها کمتر به چشم بیاورید.

روش شماره 2: ارسال فیلم

آیا می دانید که فیلم ها بیشتر از عکس ها مورد توجه و تعامل قرار می گیرند؟ اکثر مردم محتوای بصری در حال حرکت را به جای تصاویر ثابت یا خواندن ترجیح می دهند. ایجاد و ارسال ویدیو کافی نیست، کیفیت محتوای شما نیز مهم است.

روش شماره 3: با نظرسنجی سوالات بپرسید

استفاده از نظرسنجی، در استوری راه موثری برای کسب بازدید بیشتر است. مردم دوست دارند احساس کنند که مشارکت کنند، و پرسیدن سؤال از آنها دقیقاً این کار را انجام می دهد. سوالات شما باید ساده و اساسی باشد، مانند “این یا آن؟” “امروز چطوری؟” “دوست داری موهای من را در چه رنگی ببینی؟”

کاربران اینستاگرام از پاسخ دادن به سوالاتی از این دست خوشحال می شوند، گاهی اوقات از روی کنجکاوی فقط برای دیدن نظرسنجی برتر، و گاهی اوقات برای اینکه احساس کنند در این نظرسنجی شرکت کرده اند. همچنین به آنها کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند.

روش شماره 4: زمان مناسب

زمان بندی پست های اینستاگرام اغلب دست کم گرفته می شود. وقتی بینندگان احتمالی شما در حالت آفلاین یا خواب هستند، نباید استوری بگذارید، درست است؟ ممکن است همیشه زمان بندی را دققی را در دسترس نداشته باشید، اما ارزش تجزیه و تحلیل را دارد.

فعالیت های فالوورهای خود را تجزیه و تحلیل کنید و زمان هایی را که بیشتر فعال و کمتر فعال هستند را بیابید. در زمان هایی کار کنید که اکثر آنها فعال هستند. منطقه زمانی فالوورهای شما نیز می تواند بر زمان بندی شما تأثیر بگذارد. اما معمولاً در روزهای هفته، وقتی بین ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر پست می‌کنید، بازدیدها بیشتر می‌شود.

روش شماره 5: استوری ها را مرتب ارسال کنید

آیا فقط در مواقعی که راحت باشد استوری پست می کنید؟ اگر چنین عمل می کنید، باید فوراً متوقف شوید. استوری های نامنظم شانس شما را برای بازدیدهای زیاد کاهش می دهد. منظم بودن استوری شما نقش مهمی در تعداد بازدیدهای شما دارد.

روش شماره 6: بهترین استوری های خود را هایلایت کنید

پست‌های استوری اینستاگرام طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که 24 ساعت در استوری‌های شما باقی بمانند. پس از 24 ساعت، پست شما از حساب شما ناپدید می شود. هر کسی که قبل از انقضا آن را مشاهده نکند، دوباره به آن دسترسی نخواهد داشت، اما این چیزی نیست که نتوانید آن را اصلاح کنید.

برای اینکه داستان خود را پس از انقضا در دسترس قرار دهید، باید آن را به هایلایت خود اضافه کنید. هر کسی می‌تواند داستان را در هر زمان مشاهده کند تا زمانی که تصمیم بگیرید دیگر نمی‌خواهید آن‌ها را ببینند و آن را از نکات برجسته خود حذف کنید. به این ترتیب، بازدیدهای بیشتری از پست دریافت خواهید کرد.

روش شماره 7: مکان خود را تگ کنید

برچسب‌گذاری موقعیت مکانی شما باعث می‌شود استوری های شما برای افراد داخل منطقه برچسب‌گذاری شده بیشتر قابل مشاهده باشد. بنابراین، شانس شما برای بازدید بیشتر افزایش می یابد. کاربران گهگاه به دنبال مکان های خاص در اینستاگرام می گردند. اینستاگرام با نمایش استوری های تولید شده توسط کاربران در مورد مکان‌های مختلف، شانس دیده شدن و مشاهده استوری‌های شما را افزایش می‌دهد.

روش شماره 8: فالوورهای Ghost را حذف کنید

حساب‌های غیرفعال را حساب‌های شبح می‌گویند. آنها معمولاً فالوورهای جعلی، ربات ها یا فالوورهای قدیمی هستند که دیگر پست های شما را نمی بینند یا مشاهده نمی کنند. هنگامی که چنین اکانت هایی شما را دنبال می کنند، به آنها فالوور ارواح گفته می شود.

داشتن فالوور روح تعداد فالوورهای شما را بدون بهبود سطح تعامل پست های اینستاگرام افزایش می دهد. در واقع، آنها می توانند بر تعامل پست های شما، به ویژه استوری های شما تأثیر بگذارند. برای افزایش تعداد بازدیدهایی که دریافت می کنید، باید از شر فالوورهای ارواح خلاص شوید.

جمع بندی

در این راهنما، ما در مورد اهمیت به دست آوردن بازدیدهای زیاد در استوری اینستاگرام و چگونگی افزایش تعداد بازدیدها صحبت کردیم. ما مطمئن هستیم که شما شاهد بهبود قابل توجهی در تعداد خود خواهید بود. سوالات متداول

سوالات متداول

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستاگرام قابلیتی در اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌ها را با آنچه استوری نامیده می‌شود به اشتراک بگذارند. از مطالبی که در فید یا گالری کاشی شده پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید جدا شده است.

استوری‌های شما برای همه افرادی که نمایه شما را می‌بینند قابل مشاهده است، اگرچه می‌توانید کنترل کنید که چه کسانی می‌خواهید به استوری‌های شما دسترسی داشته باشند. مانند استوری های اسنپ چت، استوری های اینستاگرام نیز پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

چرا بازدیدهای من در استوری های اینستاگرام کم است؟

چند دلیل احتمالی برای این اتفاق وجود دارد. به عنوان مثال، مردم شما را نمی بینند زیرا پست های شما به دنبال کنندگان شما پیشنهاد نمی شود. پست های شما به اندازه کافی جذاب نیستند که علاقه مردم را حفظ کنند. شما به طور مداوم در استوری خود پست نمی گذارید، یا زمان بندی شما برای ارسال در استوری اشتباه است.

چرا برخی استوری ها در اینستاگرام بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟

پاسخ ساده است؛ آنها پست های جذابی را به اشتراک می گذارند. برخی از کاربران اینستاگرام بازدیدهای بیشتری از استوری های خود دریافت می کنند زیرا مخاطبان یا فالوورهای آنها با آنها ارتباط برقرار می کنند و از دیدن استوری های آنها ارزش می گیرند.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.