نحوه دانلود صدا از اینستاگرام با 5 روش تضمینی و سریع!

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، به احتمال زیاد دوست دارید صدای آهنگ ها و ویدیوهای مورد علاقه خود را دانلود کنید. شاید این آهنگ جدید برای ساختن یک استوری یا یک کلیپ صوتی خنده دار باشد.

مردم به دلایل مختلف از اینستاگرام استفاده می کنند. برخی از محبوب ترین اهداف اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها، ارتباط با دوستان و دنبال کنندگان و یافتن محتوای جدید برای لذت بردن است.

بسیاری از مشاغل و برندها از اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان خود و تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می کنند.آیا  انتظار دارید اینستاگرام به شما امکان ذخیره صدا و تصویر را بدهد؟

متأسفانه، حتی با تعداد بسیار زیادی از کاربران، قابلیتی برای دانلود صدا توسط این پلتفرم وجود ندارد. خوشبختانه، با استفاده از چند ابزار ساده می توانید هر پست صوتی را تنها در چند دقیقه در رایانه یا تلفن خود ذخیره کنید.

این مقاله به بررسی نحوه دانلود رایگان صدا از اینستاگرام با استفاده از چند روش مختلف می پردازد. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه!

دانلود صدا از اینستاگرام ساده شده است

در حالی که مردم عمدتاً از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای بصری استفاده می کنند، شما همچنین می توانید پست های صوتی را در این پلتفرم به اشتراک بگذارید. با این حال، برنامه داخلی اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد پست‌های صوتی را برای پخش آفلاین بارگیری کنید، در صورتی که نمی‌توانید اتصال اینترنتی برقرار کنید، پخش موسیقی و تماشای ویدیو از پلتفرم را به‌ویژه دشوار می‌کند.

خوشبختانه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای دانلود صدا از اینستاگرام استفاده کنید. با کمی تحقیق می توانید بهترین ابزار را برای خود پیدا کنید.

یکی از گزینه ها این است که هنگام پخش صدا، گوشی خود را از صفحه نمایش ضبط کنید. نکته منفی این است که شما یک ویدیو را در تلفن خود ذخیره کرده اید، نه صدا را به تنهایی. اگر شخصی برای شما پیام صوتی گذاشته یا می‌خواهید آهنگی را ذخیره کنید، این ممکن است بهترین گزینه نباشد.

روش 1- استفاده از وب سایت 4ins.top

یکی از ساده ترین روش ها استفاده از 4ins.top است. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که هر فایل صوتی را بدون نصب نرم افزار یا اپلیکیشن از اینستاگرام دانلود کنید. برای دانلود صدا از اینستاگرام چند مرحله زیر را دنبال کنید:

  • در مرورگر 4ins.top را باز کنید، لینک ویدیوی اینستاگرام را وارد کنید و روی ارسال کلیک کنید.
  • چند ثانیه صبر کنید سپس روی تبدیل به mp3 کلیک کنید.
  • هنگامی که تبدیل انجام شد، می توانید فایل صوتی را با کلیک بر روی دانلود MP3 دانلود کنید.

روش 2- استفاده از وب سایت SaveFrom

یک روش دیگر اما کمی پیچیده تر، استفاده از وب سایت “SaveFrom.net” است. شایان ذکر است که این وب سایت به شما امکان می دهد فقط فایل های فرمت ویدیویی را از اینستاگرام دانلود کنید. برای دریافت فقط صدا از پست مورد نظر خود، باید آن فایل ویدیویی را پس از دانلود تبدیل کنید.

برای استفاده از این وب سایت، به سادگی دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • یک مرورگر وب باز کنید و به savefrom.net بروید.
  • آدرس پست اینستاگرامی را که می خواهید دانلود کنید وارد کنید و روی Download کلیک کنید.
  • بر روی دکمه دانلود MP4 کلیک کنید تا فرآیند دانلود شروع شود.

روش 3- استفاده از وب سایت InstaDownloader

چند وب سایت دیگر وجود دارد که می توانید از آنها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام استفاده کنید. برخی از این وب‌سایت‌ها «InstaDownloader» و «IGDownloader» هستند. InstaDownloader یک گزینه عالی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام است. برای استفاده از این وب سایت، به سادگی دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

InstaDownloader مبتنی بر وب است تا بتوانید از آن در هر رایانه یا تلفنی استفاده کنید. فقط URL مورد نظر برای دانلود را وارد کنید و ذخیره کنید.

روش 4- استفاده از دانلودر اینستاگرام

گزینه دیگر استفاده از Downloader برای اینستاگرام است. دانلودر برای اینستاگرام یک افزونه کروم است. آن را به مرورگر کروم اضافه می‌کنید و ویدیوها و فایل‌ها را در دسک‌تاپ خود دانلود می‌کنید.

برای تبدیل ویدئو به صوت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کاربرپسندترین مبدل آنلاین FreeConvert است. تنها کافی است تا فایل ویدئویی خود را در وب سایت آپلود کنید و گزینه Convert to MP3 را بزنید. این احتمالا راحت ترین راه برای تبدیل ویدیو به صدا است. و همچنین برای گوشی های هوشمند مناسب است.
  • یکی از روش ها دانلود نرم افزار مبدل است، اما زمانی که می خواهید فایل صوتی را در رایانه خود ذخیره کنید، توصیه می شود. یک نرم افزار مبدل بسیار محبوب Free Audio Converter است. فقط آن را دانلود کنید و از طریق نرم افزار برای تبدیل فایل ویدیوی خود پیمایش کنید.

روش 5- تبدیل در گوشی با اپلیکیشن

اگر می خواهید به جای وب سایت از یک برنامه استفاده کنید، می توانید آنها را امتحان کنید. در فروشگاه App یا Play Store خود، «دانلودر ویدیوی اینستاگرام» را جستجو کنید. شما می‌توانید بین بسیاری از برنامه‌ها یکی را انتخاب کرده و آن را نصب کنید، به عنوان مثال، «Video Downloader for Instagram». اکنون می توانید بدون استفاده از مرورگر پست ها را از اینستاگرام دانلود کنید.

با استفاده از این ابزارهای ساده، می‌توانید به راحتی هر ویدیویی را با صدا از اینستاگرام دانلود کنید.

جمع بندی

اکنون که می دانید چگونه صدا را از اینستاگرام بارگیری کنید، ذخیره هر پست برای پخش آفلاین آسان است. اگر می خواهید به موسیقی هنرمند مورد علاقه خود گوش دهید یا آهنگ زنگ جدیدی داشته باشید، این مراحل ساده دریافت صدای مورد نیاز را آسان می کند. تنها با چند کلیک، می توانید محتوای مورد علاقه خود را داشته باشید!
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.