گوشی هوشمند تاشوی گوگل با نام گوگل پیکسل نوت پد در بازار عرضه می شود

گوگل مدتی است که در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو است و اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه آینده از غول فناوری که تا کنون از آن به عنوان گوگل پیکسل فولد (Google Pixel Fold) یاد می شود، به بیرون درز کرده است. همراه چیکاو باشید.

اکنون، گزارش جدیدی از 9to5Google ارائه شده است که ادعا می‌کند اولین گوشی هوشمند تاشو از گوگل پیکسل فولد نام نخواهد داشت، بلکه گوگل پیکسل نوت پد ( Google Pixel Notepad) نامگذاری خواهد شد. علاوه بر این، به جزئیات قیمت گوشی نیز اشاره شده است.

یک منبع آگاه از توسعه این گوشی به 9to5Google گفت که گوشی گوگل پیکسل نوت پد نام کاربردی این گوشی هوشمند تاشو است. همچنین گفته می شود که این شرکت گوگل پیکسل لانگ بوک (Google Pixel Longbook) را در نظر گرفت اما در نهایت به نوت پد موافقت کرد.

توجه داشته باشید که این احتمال وجود دارد که نام گوشی هوشمند تا زمانی که برای عرضه تجاری آماده شود، تغییر کند. گوگل معمولاً شماره‌ای را در اسم گوشی‌های هوشمند خود دارد، اما با توجه به این که فرم فاکتور تاشو آزمایشی از این برند است و پیشنهادی کاملاً متفاوت از نمونه‌های معمولی آن است، می‌توان آن را بدون شماره نام برد.

تغییر نام گوشی گوگل پیکسل نوت پد تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که از طریق انیمیشن‌های اندروید 12L فاش شد که این تلفن هوشمند از نظر فرم شبیه به گوشی هوشمند تاشوی اوپو با نام اوپو فایند ان (OPPO Find N ) خواهد بود و به دلیل بازتر بودن صفحه نمایش در هنگام باز شدن، مانند گوشی های سری گلکسی زد فولد ( Galaxy Z Fold) سامسونگ نیست.

 گوگل پیکسل نوت پد - چیکاو

بر اساس اطلاعات فاش شده در این گزارش، نوت پد گوگل پیکسل با تراشه تنسور Tensor (GS101) خود این شرکت همراه با رم 12 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که کیفیت و رزولوشن دوربین آن در مقایسه با سری گوشی های گوگل پیکسل 6 (Google Pixel 6) کاهش یافته است.

در مورد قیمت گذاری، این گزارش ادعا می کند که نوت پد گوگل پیکسل کمتر از سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ ( Galaxy Z Fold3) سامسونگ با قیمت 1799 دلار قیمت خواهد داشت. این بسیار جالب است، به خصوص برای یک گوشی هوشمند تاشو نسل اول که آن هم از برندی همچون گوگل در بازار عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.