گوگل پیکسل ۶ دارای مشکل سیگنال آزاردهنده است

گوگل پیکسل ۶ پرو در چند هفته گذشته با چند باگ روبرو بوده است. آخرین مورد از این باگ‌ها ناپدید شدن بی‌وقفه سیگنال‌ها از این دستگاه است. امروز یکی از کاربران این دستگاه در ردیت (Reddit) این موضوع را مطرح کرد تا نارضایتی خود را از این موضوع اعلام کند. این یک مشکل بسیار نادر نیست که مثلاً فقط گوشی پیکسل ۶ یک کاربر به چنین وضعیتی دچار شده باشد بلکه بیش از ۱۰۰ کاربر در انجمن گوگل نیز این مشکل را گزارش کرده اند. بدتر از همه این که مشکل از دست دادن سیگنال در گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو (Google Pixel 6 Pro) تنها در ایالات متحده رخ نمی‌دهد بلکه ظاهراً مشکلی است که برای بسیاری از کاربران این سری از گوشی‌های پیکسل گوگل در سرتاسر جهان اتفاق می‌افتد و تعداد افرادی نیز که گوشی آن‌ها به چنین مشکلی دچار می‌شود، به آن صورت اندک نیست. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارش‌هایی که کاربران در رابطه با این مشکل اعلام کرده‌اند، گوشی پیکسل آن‌ها در حین استفاده، هیچ سیگنالی نخواهد داشت و سپس چند دقیقه طول می‌کشد تا به اینترنت متصل شود. با این حال، کاربران می‌توانند نکته قابل توجه نیز اینجا است که کاربران می‌توانند گوشی پیکسل خود را خاموش کرده و دوباره روشن کنند که پس از راه‌اندازی مجدد این اسمارت فون، ظاهراً این مشکل رفع می‌شود.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو (Google Pixel 6 Pro) - چیکاو

البته این مورد فقط یک راه حل موقتی است و پس از راه اندازی مجدد برای همیشه مشکل رفع نمی‌شود و امکان دارد تا دوباره چنین مشکلی رخ دهد که باز کاربران باید به ناچار آن را راه‌اندازه مجدد کنند. اگرچه گوگل یک سرویس جایگزین ارائه می‌دهد، اما هنوز هم دریافت یک واحد جدید این مشکل را حل نمی‌کند.

به گفته Android Police، به نظر می‌رسد این مشکل با بیس باند تراشه اگزینوس 5123b سامسونگ  در گوشی گوگل پیکسل ۶ ارتباط داشته باشد. آزمایش قبلی نمایندگی نشان داد که گوشی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ که از باند پایه اسنپدراگون ایکس ۶۰ کوالکام (Qualcomm Snapdragon X60) استفاده می کند، عملکرد سیگنال بهتری در شبکه ارتباطات ۵جی نسبت به سری پیکسل ۶ گوگل دارد. علاوه بر این، این اولین باری است که گوگل در گوگل پیکسل ۶ پرو از بیس باند سامسونگ در پرچمدار خود استفاده می‌کند.

■ مشخصات گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ پرو

  • صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خمیده از نوع  منحنی سوپر آمولد و LTPO با نرخ تازه سازی تطبیقی 10 هرتز تا 120 هرتز، محافظ گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ
  • پردازنده گوگل تنسور با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، تراشه گرافیکی Mali-G78 MP20 848MHz، تراشه امنیتی Titan M2
  • 12 گیگابایت رم LPDDR5، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.1
  • اندروید ۱۲
  • دو سیم کارت نانو و دیجیتال
  • دوربین اصلی ماژول عقب ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN1 سامسونگ، دیافراگم f/1.85، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید با سنسور IMX386 سونی، دیافراگم f/2.2، دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX586 سونی، دیافراگم ƒ/3.5، زوم اپتیکال ۴ ایکس با قابلیت فیلم‌برداری تا 4k  و ۶۰ فریم بر ثانیه
  • دوربین جلو 11 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX663، دیافراگم ƒ/2.2، میدان دید 94 درجه، فیلمبرداری 4k تا ۶۰ فریم بر ثانیه
  • اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر
  • ابعاد: 163.9×75.9×8.9 میلیمتر; وزن: 210 گرم
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و دارای تأییدیه IP68
  • پشتیبانی از USB نوع C، بلندگوهای استریو، 3 میکروفون
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، بلوتوث 5.2 ، GPS، USB Type C 3.1  و  NFC
  • باتری ۵۰۰۰  میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 30 وات، شارژ بی سیم 23 وات

صفحه نمایش گوگل پیکسل ۶ پرو - چیکاو

 امید است که این مشکل چیزی باشد که شرکت بتواند با یک به روز رسانی ساده آن را برطرف کند. در حال حاضر، هیچ پاسخ رسمی از طرف گوگل در مورد این مشکل وجود ندارد. با توجه به گزارش های گسترده، این شرکت به زودی پاسخ خواهد داد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.