فروش یک ماه گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ از کل فروش سال ۲۰۲۰ بیشتر بوده است

سامسونگ به تازگی جزئیات فروش گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فولد ۳ ( Galaxy Z Fold3 ) خود را منتشر کرد که در این گزارش به نکات بسیار جالبی در مورد فروش و استقبال کاربران از گوشی‌های تاشو اشاره شده است. در این گزارش سامسونگ به این نکته اشاره شده است که این شرکت در همان ماه اولی که گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ خود را عرضه کرده است، میزان فروش آن از کل میزان فروش گوشی‌های تاشوی این شرکت در سال ۲۰۲۰ به میزان بسیار زیادی بیشتر بوده است. همراه چیکاو باشید.

غول فناوری کره‌ای در این گزارش می‌افزاید که فروش گوشی تاشوی گلکسی زد فولد این برند در مدت زمان همان یک ماه اول عرضه در بازار در حدود چهار برابر بیشتر از کل گوشی‌های هوشمند تاشوی فروخته شده در سال ۲۰۲۰ آن شرکت بوده است که این میزان فروش درواقع برای یک نسخه از یک گوشی تاشو واقعاً یک رقم شگفت انگیز و خارق العاده‌ای است.

جهش قابل توجه در فروش، صرفاً به عرضه گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ در آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور ۱۴۰۰) نسبت داده شده است. هر دو مدل گوشی تاشوی کهکشانی‌های سامسونگ در اینجا با استقبال بی نظیری در سراسر جهان روبرو شده‌اند که به افزایش فروش تاشو کمک می‌کند تا فروش گوشی‌های تاشو نسبت به سال گذشته چند برابر شود. شایان ذکر است که هر دو گوشی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ در حال حاضر جدیدترین مدل‌های تاشو ی کهکشانی‌های سامسونگ هستند و با پیشرفت‌های مختلفی نسبت به مدل‌های قبلی خود وارد بازار می‌شوند.

رنگ بندی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ - چیکاو

گوشی تاشوی گلکسی زد فولد سامسونگ بهترین نوع گوشی تاشوی این برند است که حدود ۱۸۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد در حالی که دومی یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ مقرون به صرفه‌تر از این مدل است و معمولاً حدود ۹۹۹ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. در حالی که این شرکت هیچ ارقامی از فروش جهانی این محموله‌های ارسالی را به طور رسمی فاش نکرده است، اما این خبر مطابق با گزارش قبلی Counterpoint Research است که تخمین زده بود این شرکت بیش از ۹ میلیون دستگاه گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱ به فروش خواهد رساند.

این رقم به تنهایی حدود سه برابر بیشتر از کل محموله‌های ارسالی گوشی‌های تاشوی کهکشانی سامسونگ در سال گذشته است. شایان ذکر است، این شرکت همچنین بر کل بخش بازار گوشی‌های تاشو در بازارهای سرتاسر جهان  تسلط دارد و میزان سهم بازار گوشی‌های تاشو این شرکت در سال گذشته حدود ۸۸ درصد بود.

انتظار می‌رود که حضور قدرتمند این شرکت در زمینه عرضه گوشی‌های تاشو در بازار امسال نیز ادامه یابد، اگرچه مدل‌های تاشو جدیدتری که از رقبای تازه‌ای که به تازگی وارد بازار گوشی‌های تاشو شده‌اند یا رقبایی که گوشی‌های تاشو در دست تولید دارند و در آینده‌ای نه چندان دور محصولات خود را روانه بازار خواهند کرد، به احتمال بسیار زیاد در سال‌های آینده بر میزان فروش گوشی‌های تاشوی بازار سامسونگ تأثیر خواهند گذاشت و مقداری از سهم فروش بازار را از چنگ سامسونگ خارج خواهند کرد و میزان فروش گوشی‌های تاشوی کهکشانی های سامسونگ را به مقدار نسبتاً زیادی با کاهش مواجه خواهند کرد.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ - چیکاو

به عنوان مثال همین تازگی گوشی تاشوی اوپو فایند ان (Oppo Find N) معرفی شد و به میزان محدود نیز عرضه گردید که با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد تا جایی که قیمت این گوشی در بازار پس از خرید تا ۵۰ درصد افزایش یافت یا گوشی تاشوی جدید هواوی با نام هواوی پی ۵۰ پاکت که همین چندی قبل عرضه شد اما این گوشی به دلیل محدود بودن به پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۴جی نمی‌تواند خطر بسیار زیادی برای زد فلیپ ۳ سامسونگ ایجاد کند.

 اما در کل می‌توان گفت که در سال آینده و سال پس از آن یعنی سال ۲۰۲۳ که حتی به احتمال زیاد گوشی تاشوی اپل نیز که وارد بازار شود، جنگ برندهای مختلف تاشو بر سر تصاحب بازار تازه شروع خواهد شد اما تا آن زمان گوشی‌های تاشوی سامسونگ همچنان در بازارهای جهانی فرمانروایی خواهند کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.