ریلمی وی ۱۱ با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و طراحی جدید به زودی عرضه می شود

به گوشی‌های هوشمند سری وی ریلمی (V Realme ) به زودی یک مدل جدید به اضافه می‌شود.  این مدل در واقع همان مدلی است که در اوایل سال جاری عرضه شد. افشای اطلاعات نشان می‌دهد که گوشی جدید ریلمی وی ۱۱ اس (Realme V 11 s) نام دارد. این گوشی در حالی که مشخصات مشابهی با ریلمی وی ۱۱ دارد اما از طراحی جدیدی بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

ریلمی وی ۱۱ ۵جی  در ماه فوریه (بهمن – اسفند گذشته) به عنوان تلفن هوشمند ۵جی برای بازار چین عرضه شد. این گوشی با نمایشگر HD+، تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، دوربین عقب دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، قیمت اولیه برای آن فقط ۱۹۰ دلار اعلام شد.

به گفته منبع افشای خبر چینی که توسطArsenal  در Weibo خبر را منتشر کرد، گوشی ریلمی وی ۱۱ اس دارای ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری همان گوشی ریلمی وی ۱۱ خواهد بود. او همچنین می‌افزاید که این تلفن از نظر طراحی «بسیار زیبا» است!

با توجه به این واقعیت که اعلام شده که گوشی ریلمی وی بسیار زیبا و جذاب است، ما نیز بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم که این گوشی ریلمی مدل وی ۱۱ چگونه به نظر می‌رسد. افشاگر ماه گذشته جزئیات دیگری از تلفن را فاش کرده بود. در پستی در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد ماه)، او فاش کرد که ریلمی وی ۱۱ دارای یک صفحه نمایش LCD است. همچنین از گوشی ریلمی کیو ۳  (Realme Q3) بهتر است. گوشی ریلمی کیو ۳ یک تلفن مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی است که در چین نیز به فروش می‌رسد.

ریلمی وی ۱۱ ۵جی  - چیکاو

وی همچنین افزود که صفحه نمایش گوشی ریلمی وی ۱۱ اس مانند صفحه نمایش بسیار خوب گوشی ریلمی کیو ۳ که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد، نیست.

ما فرض می‌کنیم این ممکن است به این معنی باشد که ریلمی وی ۱۱ اس نرخ تازه‌سازی بالایی نخواهد داشت یا ممکن است دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز باشد. تاکنون هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه این گوشی نشده است اما به احتمال زیاد در همین ماه در بازار عرضه شود اما ما امیدواریم که تا قبل از فروش آن در بازار اطلاعات بیشتری از جزئیات آن را به دست آوریم.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.