ارائه 5 دلیل برای خرید گوشی گلکسی S24 پلاس سامسونگ

به نظر می رسد پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی اس 24، موفقیت آمیز باشند. طبق معمول، سری جدید سامسونگ از سه مدل تشکیل شده است: S24 پایه، S24 پلاس و S24 اولترا. آنها مشخصات زیادی را به اشتراک می گذارند، اما هر یک از انواع آن ویژگی های منحصر به فردی را نیز ارائه می دهد.

ما از طرفداران پر و پا قرص نوع گلکسی اس 24 پلاس هستیم و اگر به این دستگاه توجه کرده‌اید اما مطمئن نیستید که باید آن را بخرید یا نه، در اینجا پنج دلیل وجود دارد که معتقدیم ارزش خرید آن را دارد.

یک فرمول طراحی کامل

در چند سال گذشته، طراحی پرچم‌دار سامسونگ مینیمال‌تر شده است و عناصر غیرضروری مانند قاب دوربین پشتی را حذف می‌کند.

گلکسی S24 پلاس یک نسخه مقطر از آن زبان طراحی است. دارای قاب تخت و پانل‌های شیشه‌ای تخت است و به نظر می‌رسد که تحمل‌ها از همیشه سخت‌تر هستند.

می‌توانید در مورد مدل‌های پایه و اولترا نیز همین را بگویید، اما نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که + Galaxy S24 ممکن است برای اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند نزدیک‌ترین اندازه به اندازه کامل باشد. نه آنقدر کوچک است که عمر باتری را تحت تأثیر قرار دهد و نه آنقدر بزرگ که ناخوشایند شود.

گلکسی اس 24 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، وزن کمی کمتر از 200 گرم و ابعاد 158.5 در 75.8 در 7.7 میلی متر است.

یک صفحه نمایش خیره کننده با بالاترین تراکم پیکسلی

ممکن است قبلاً در مورد این موضوع شنیده باشید، اما به جز عدم وجود محافظ صفحه نمایش Gorilla Armor ضد بازتاب، + Galaxy S24 بهترین نمایشگر را در سری S24 دارد. و بله، از نظر فنی نسبت به صفحه نمایش S24 Ultra برتری دارد.

گلکسی اس 24 پلاس دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با صفحه پشتی LTPO، نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و روشنایی تا 2600 نیت است.

اما در حالی که این ویژگی ها در سری S24 مشترک است، مدل پلاس کیک را با وضوح 1440 x 3120 و ~513 پیکسل در اینچ (ppi) انتخاب می کند. حتی اگر صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا وضوح یکسانی داشته باشد، به دلیل اندازه بزرگتر آن، ppi کمتری در حدود 505 دارد.

عملکرد عالی و عمر باتری بدون توجه به جایی که هستید

+ Galaxy S24 در اکثر بازارها از تراشه Exynos 2400 و در سایر بازارها (ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین از Snapdragon 8 Gen 3) بهره می برد. اما مهم نیست کدام نسخه را می توانید انتخاب کنید، عملکرد و عمر باتری فوق العاده ای خواهید داشت.

اگزینوس قبل از عرضه Exynos 2400 یک وصله سخت را پشت سر گذاشت، اما این تراشه جدید کارآمد است. و حتی اگر دقیقاً به اندازه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرتمند نیست، به نظر می رسد مصرف انرژی بیشتری دارد.

که ما را به عمر باتری سوق می دهد. گلکسی اس 24 پلاس در این زمینه به طرز شگفت انگیزی توانایی دارد – حتی در مقایسه با گوشی های اخیر مانند گلکسی اس 23 پلاس. اکثر مردم با یک بار شارژ بیش از یک روز از باتری گلکسی اس 24 پلاس بهره می برند و برای دستیابی به سطح بالایی از خودمختاری نیازی به استفاده از گوشی ندارند.

Super HDR و ضبط دوگانه

دو ویژگی فوق العاده دوربین جدید که برای سری گلکسی اس 24 (نه فقط مدل های +S24) موجود است، Super HDR و ضبط دوگانه هستند.

Super HDR به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با دامنه دینامیکی گسترده تر و رنگ های عمیق تر ضبط و مشاهده کنید. محتوای Super HDR را می توان در دستگاه مشاهده کرد یا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی که از آن پشتیبانی می کنند، مانند اینستاگرام، به اشتراک گذاشت.

در همین حال، حالت Dual Recording به کاربران سری گلکسی S24 این امکان را می دهد که با استفاده از هر دو دوربین روی گوشی به طور همزمان فیلم ضبط کنند.

سامسونگ تأیید کرده است که Super HDR برای گوشی‌های پیشرفته قدیمی‌تر در دسترس نخواهد بود و Dual Recording ممکن است دستگاه‌های قدیمی‌تر را نیز نادیده بگیرد. در حال حاضر، این ویژگی‌ها در انحصار سری گلکسی S24 هستند، اما ممکن است دوباره در مدل‌های آینده از آن‌ها استفاده شود.

پشتیبانی از سیستم عامل فوق العاده

آخرین اما مهم‌ترین دلیلی که چرا گلکسی اس 24 پلاس ارزش خرید دارد، پشتیبانی از میان‌افزار است. این گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شود و سامسونگ می‌گوید که با هفت ارتقای اصلی سیستم‌عامل اندروید و حداقل هشت سال وصله‌های امنیتی از آن پشتیبانی می‌کند.

به عبارت دیگر، + Galaxy S24 و بقیه سری‌ها تا سال 2031 به‌روزرسانی‌های سالانه اندروید را دریافت خواهند کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.