آیا Galaxy Book 4 360 تبلت بهتری از Tab S9 Ultra است؟

Galaxy Book 4 360 جدید و Galaxy Tab S9 Ultra دستگاه های بسیار متفاوتی هستند. واضح است که یکی از آنها یک لپ تاپ قابل تبدیل است که از ویندوز 11 پشتیبانی می کند و دیگری یک تبلت اندرویدی ممتاز است. با این حال، برخی از همپوشانی بین این دو وجود دارد، زیرا Book 4 360 دارای طراحی قابل تبدیل با صفحه نمایش لمسی است و Galaxy Tab S9 Ultra می تواند به عنوان جایگزین لپ تاپ از طریق Dex استفاده شود.

بنابراین، من این سوال را داشتم که آیا در دستان درست، لپ تاپ 2024 قابل تبدیل سامسونگ می تواند تبلت بهتری نسبت به Tab S9 Ultra باشد. قیمت این لپ تاپ 1099 دلار به بالا است و با این پول، یک پردازنده مرکزی Intel Core 5، 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک صفحه نمایش لمسی AMOLED 15.6 اینچی با پشتیبانی از قلم S (که جداگانه خریداری می شود) دریافت می کنید.

در مقایسه، تبلت 14.6 اینچی گلکسی تب اس 9 اولترا با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی 1199 دلار قیمت دارد و به صفحه کلید متصل نیست. بنابراین، اگر بخواهید از آن به عنوان جایگزین لپ تاپ از طریق DeX استفاده کنید، باید بیش از 1199 دلار بپردازید.

آیا Galaxy Book 4 360 جدید سامسونگ می تواند Tab S9 Ultra بهتری باشد؟

در نگاه اول و با توجه به قیمت‌ها، ممکن است وسوسه شوید که بگویید خرید Galaxy Book 4 360 انتخاب بهتری نسبت به Tab S9 Ultra است، البته تا زمانی که نمی‌خواهید از S Pen استفاده کنید. اما در مورد سازگاری برنامه های اندروید چطور؟ چگونه می توانید از یک لپ تاپ قابل تبدیل ویندوز 11 به عنوان تبلت اندرویدی استفاده کنید اگر نمی تواند برنامه های اندروید را اجرا کند؟

اینجاست که همه چیز شروع به از هم پاشیدگی می کند، اما هنوز می تواند توسط زیرمجموعه ای از کاربران بالقوه که به کاربر پسند بودن خارج از جعبه اهمیت زیادی نمی دهند و ممکن است مایل باشند دست خود را با شبیه سازی و راه حل های مشابه کثیف کنند، نجات یابد. . بنابراین، اجازه دهید این سناریو را کمی بیشتر بررسی کنیم.

وارد زیرسیستم ویندوز مایکروسافت برای اندروید (WSA) شوید. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های اندروید را در ویندوز 11 اجرا کنند. نقطه ضعف این است که سیستم فقط با برنامه های اندرویدی که در فروشگاه Appstore آمازون موجود هستند کار می کند. با Galaxy Store یا Play Store کار نمی کند. و این یک محدودیت بسیار بزرگ است که پتانسیل Galaxy Book 4 360 را به عنوان یک تبلت اندرویدی مهار می کند.

به غیر از WSA، راه حل های شخص ثالث مانند BlueStacks نیز وجود دارد. دومی به کاربران ویندوز با کمی دانش اجازه می دهد تا اندروید را در محیط ویندوز تقلید کنند. این یک راه حل برای همه نیست، اما قابل انجام است و می تواند همه کاره و قدرتمند باشد.

بنابراین، بیایید تصور کنیم که به هر طریقی، وضعیت برنامه در بیشتر موارد مورد توجه قرار گرفته است. با ترکیب مناسب ابزارهای نرم افزاری، می توانید برنامه های اندروید را روی Galaxy Book 4 360 خود اجرا کنید و از لپ تاپ قابل تبدیل به عنوان تبلت اندرویدی و جایگزینی برای Galaxy Tab S9 Ultra با قیمت مشابه استفاده کنید.

هیچ یک نمی تواند به طور کامل جایگزین دیگری شود

بزرگترین سوال اینجاست. آیا واقعاً می خواهید از یک لپ تاپ قابل تبدیل ویندوز 11 به عنوان تبلت اندرویدی تمام وقت استفاده کنید؟ از آنجایی که استفاده از Galaxy Book 4 360 به عنوان جایگزین Tab S9 Ultra هر چقدر هم جالب به نظر برسد، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. راحتی و تجربه کلی از جمله آنهاست.

به زبان ساده، Galaxy Book 4 360 در حالت تبلت به اندازه Tab S9 Ultra ممتاز، راحت و حتی قابل حمل نیست. صفحه کلید لپ تاپ در پنل پشتی – در حالت تبلت – منظره زیبایی نیست. این طراحی اجتناب ناپذیر یکی از مواردی است که لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل را عقب نگه می‌دارد و از تبدیل شدن آنها به جایگزین واقعی تبلت جلوگیری می‌کند.

بعلاوه، استفاده از Book 4 360 تقریباً به اندازه یک تبلت راحت نیست، زیرا ضخامت آن 13 میلی متر است و وزن آن کمی بیش از 1.4 کیلوگرم است. در مقابل، گلکسی تب اس 9 اولترا ضخامتی معادل 5.5 میلی‌متر دارد و وزن آن تقریباً نصف لپ‌تاپ سامسونگ است و وزن آن به 732 گرم می‌رسد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که گلکسی بوک 4 360 دارای صفحه نمایش FHD (1920 x 1080) است. این AMOLED است اما با تراکم پیکسلی پنل AMOLED 2960 x 1848 Tab S9 Ultra مطابقت ندارد. ناگفته نماند که دومی دارای نرخ رفرش 120 هرتز است، در حالی که صفحه نمایش لمسی لپ تاپ 60 هرتز است.

در خاتمه، گلکسی تب اس 9 اولترا تبلتی بسیار زیباتر و راحت‌تر با نمایشگر بسیار برتر و قلم S موجود در جعبه است. اوه، بر خلاف نوت بوک، ضد گرد و غبار و آب است. تبلت یک دستگاه چندرسانه‌ای برتر است، اما اگر بخواهید از آن در DeX به عنوان جایگزین لپ‌تاپ برای بهره‌وری استفاده کنید، به خوبی Galaxy Book 4 360 نیست.

برعکس، گلکسی بوک 4 هنوز هم یک لپ تاپ است، قبل از هر چیز، و اگرچه توصیه کردن آن به عنوان جایگزین Tab S9 Ultra دشوار است، اما می تواند به عنوان یک تبلت اندرویدی پاره وقت در دستان کاربر مناسب کار کند. اگر بین خرید لپ‌تاپ سامسونگ با ویندوز 11 یا گلکسی تب تقسیم می‌شوید، این چیزی است که ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید. یعنی تا زمانی که مایل باشید با نرم افزار شبیه سازی سرهم کنید یا فکر می کنید WSA مایکروسافت به اندازه کافی برای نیازهای تبلت شما خوب است.

بنابراین، پس کدام یک با قیمت مشابه بهتر است؟ خب، در نهایت، این به شما بستگی دارد. اما می‌توانم بگویم که Galaxy Book 4 360 ممکن است تطبیق‌پذیری نرم‌افزاری بیشتری ارائه دهد و پتانسیل بالاتری برای برنامه‌های کاربردی بهره‌وری نسبت به Tab S9 Ultra دارد. ویندوز 11 یک محیط دسکتاپ عالی است و Book 4 360 بیشتر از Galaxy Tab S9 Ultra یک دستگاه جک همه کاره است.

با این حال، Galaxy Tab S9 Ultra بهترین تجربه ممکن برای تبلت اندرویدی و چندرسانه‌ای قابل حمل را ارائه می‌کند که همگی با کیفیت ساخت فوق‌العاده و راحتی برتر پشتیبانی می‌شوند. اگر مایل به استفاده از DeX و خرید ضمیمه صفحه کلید هستید، دارای قلم S و بهره وری در سطح لپ تاپ است.

اما، در نهایت، همانطور که Galaxy Book 4 360 نمی تواند کاملاً با کیفیت تبلت Tab S9 Ultra مطابقت داشته باشد، Tab S9 Ultra نیز نمی تواند به اندازه Galaxy Book 4 360 همه کاره شود. هنوز هم به سیستم عامل اندروید محدود می شود، در حالی که گلکسی بوک 4 360 ویندوز 11 را اجرا می کند و در دستان راست می تواند با سیستم عامل اندروید هماهنگ باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.