چرا نمی توانم در اینستاگرام کامنت بگذارم؟

یکی از مشکلات خاصی که به نظر می رسد برخی از ما در زمان استفاده از اینستاگرام تجربه کرده ایم این است که نمی توانیم روی یک پست اینستاگرام نظر بگذاریم. درست همانطور که به یک پاسخ خنده دار به چیزی که دوستتان پست کرده فکر می کنید، یا یک مسابقه شگفت انگیز “نظر و اشتراک گذاری برای شرکت در آن” پیدا کرده اید که می خواهید در آن شرکت کنید، فاجعه رخ می دهد و نظرات دیگر برای شما کار نمی کنند.

ما می دانیم که چقدر این مشکل آزاردهنده است، بنابراین در این مقاله تمام دلایل احتمالی برای کار نکردن نظرات شما در اینستاگرام و همچنین نحوه حل این مشکل را بررسی کرده ایم. بنابراین به ادامه مطلب مراجعه کنید تا دریابید که چگونه تمام مشکلات کامنت گذاری اینستاگرام خود را برطرف کنید.

بررسی دلایل احتمالی برای اینکه نمی توانید در اینستاگرام نظر بدهید

دلایل زیادی وجود دارد که چرا نظرات شما ممکن است آنطور که باید ارائه نشود. در زیر لیستی از تمام دلایل احتمالی که می توانیم پیدا کنیم آورده شده است:

  • نظرات در مورد یک پست محدود شده است. اگر پستی به حد مجاز نظر خود رسیده باشد، شما (و نه هر کس دیگری) می توانید در مورد آن نظر بدهید.
  • شما آن شخص را دنبال نمی کنید. برخی از نمایه‌ها فقط در صورتی به شما اجازه می‌دهند که روی یک پست نظر دهید که آن حساب را دنبال می‌کنید.
  • صاحب نظر محدود به دوستان نزدیک است. این شبیه به شماره قبلی است، اما این بستگی به پوستر اصلی دارد که دوستان نزدیک آنها چه کسانی هستند، و بنابراین چه کسی می تواند در مورد پست آنها نظر دهد.
  • شما فقط نظرات برتر را می بینید.
  • برنامه شما قدیمی است.
  • Wi-Fi یا سیگنال شما به اندازه کافی خوب نیست.
  • اطلاعات شما تمام شده است.
  • اینستاگرام ممکن است مشکلات فنی داشته باشد. در حالی که این چیزی است که فقط گاهی اوقات اتفاق می افتد، اما مشخص شده است که اتفاق می افتد.
  • شما بیش از حد درگیر هستید و اینستاگرام آن را محدود کرده است. این در نتیجه تلاش اینستاگرام برای هدف قرار دادن اسپمرها است – که متأسفانه ممکن است فکر کند شما هستید.
  • بیش از 5 منشن در یک نظر. این همچنین ممکن است شما را به عنوان یک هرزنامه بالقوه توسط اینستاگرام معرفی کند.
  • بیش از 30 هشتگ در یک پست. باز هم، این یک فعالیت بالقوه هرزنامه است.
  • چندین بار نظرات تکراری ارسال کردید. حدس زدید – این نیز یک فعالیت بالقوه هرزنامه است.
  • شما از هشتگ های ممنوعه استفاده کردید. اینستاگرام هشتگ‌ها را بر اساس توهین‌آمیز بودن آن‌ها ممنوع می‌کند – به طور کلی باید از این هشتگ‌ها اجتناب کرد. اینستاگرام همچنین هشتگ‌هایی را که فکر می‌کند به انتشار محتوای خلاف دستورالعمل‌های آنها کمک می‌کند، ممنوع می‌کند. هشتگ هایی که در پست هایی که توسط کاربران گزارش شده اند ذکر می شوند نیز می توانند ممنوع شوند.
  • اخیراً یک حساب کاربری جدید ایجاد کرده‌اید و سعی کرده‌اید روی چندین حساب «بزرگ» نظر بدهید.

برای شناخت محدودیت های اینستاگرام که یکی از دلایل عمده و مهم محدودیت در کامنت می باشد به مقاله حداکثر تعداد آنفالو، فالو، کامنت و لایک اینستاگرام چقدر است؟ مراجعه نمایید.

آیا راهی برای رفع این مشکلات وجود دارد؟

در حالی که هیچ راه حل آسانی برای برخی از این مشکلات وجود ندارد، مانند پوستر که محدودیتی برای اظهار نظر در پست خود تعیین می کند، خوشبختانه برخی از راه حل های رضایت بخش آسان برای بسیاری از این مشکلات وجود دارد:

  • اگر فکر می کنید ممکن است مشکل Wi-Fi شما باشد، بررسی کنید که در دستگاه های دیگر کار می کند. سعی کنید دستگاه خود را قطع و سپس دوباره به آن شبکه وصل کنید. اگر هنوز کار نمی کند، سعی کنید شبکه Wi-Fi را بازنشانی کنید.
  • بررسی کنید که تمام داده های مجاز خود را مصرف نکرده باشید.
  • مطمئن شوید که برنامه شما به روز است. برنامه های قدیمی می توانند مشکلات مختلفی ایجاد کنند. برای بررسی این موضوع، به اپ استور (یا در صورت استفاده از اندروید گوگل پلی استور) بروید و ببینید آیا به روز رسانی در دسترس است یا خیر.
  • نسخه دسکتاپ اینستاگرام یا روی دستگاه تلفن همراه دیگری را امتحان کنید. این یک راه خوب برای دیدن اینکه آیا دستگاه شما مشکل دارد یا خیر خواهد بود.
  • مطمئن شوید که آن شخص را دنبال می کنید. اگر آنها پست‌های خود را طوری تنظیم کرده‌اند که فقط دنبال‌کنندگانشان بتوانند نظر بدهند، باید این مشکل حل شود.

بررسی کنید که آیا اینستاگرام دارای مشکلات فنی است یا خیر. اگر مشکل گسترده ای در اینستاگرام وجود دارد می توانید اینجا را بررسی کنید.

یکی دو ساعت صبر کن این ممکن است ساده به نظر برسد، اما وقتی همه گزینه های دیگر تمام شده اند، گاهی اوقات تنها کاری است که می توانید انجام دهید. همچنین اغلب اوقات کار می کند!

اگر اینستاگرام شما را برای لایک بلاک کرد چه باید کرد؟

اگر به نظر می رسد که اینستاگرام عمداً شما را بلاک کرده است، می توانید برای رفع انسداد خود درخواست تجدید نظر کنید.

اگر هنگام تلاش برای نظر دادن پیام «نظر مسدود شده است» دریافت کردید، باید یک عمل برای «به ما بگویید». در اینجا می توانید توضیح دهید که چرا فکر می کنید به طور ناعادلانه مسدود شده اید. اینستاگرام آن را بررسی می‌کند، و اگر اینستاگرام معتقد باشد که واقعاً اشتباهی مرتکب شده است، شما را رفع انسداد کرده و به شما امکان می‌دهد دوباره نظر بدهید. در برخی موارد ممکن است از چند ساعت تا 4 هفته طول بکشد. بله

همچنین، می‌توانید روی دکمه تنظیمات در نمایه خود کلیک کنید و سپس روی «گزارش مشکل» ضربه بزنید. روی “چیزی کار نمی کند” کلیک کنید و فرم را پر کنید. درخواست رفع انسداد کنید. همچنین ممکن است اشاره به این که شما واقعا یک شخص واقعی هستید و نه یک ربات، ضرری نداشته باشد!

جمع بندی

در حالی که دیدیم دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود نظر شما در اینستاگرام کار نکند، ما همچنین دیدیم که راه حل های زیادی برای حل این مسئله وجود دارد. نگران نباشید و روش های موجود را امتحان کنید!
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.