گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ و تبلت های سری تب اس ۸ ماه آینده معرفی می شوند (بخش دوم)

در بخش اول این گزارش برخی از مشخصات و قابلیت های گوشی های هوشمند پرچمداران سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را مطالعه کردید. همان طور که در آن بخش گفته شد رویداد رونمایی و معرفی مشخصات کامل و قابلیت های این گوشی های پرچمدار آتی سامسونگ قرار است با عنوان «گلکسی آنپکد سامسونگ» در روز ۹ فوریه ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ماه جاری) برگزار شود. البته این رویداد مانند بسیاری از رویدادهای دیگر و مشابه به علت شیوع ویروس کووید 19 یا همان کرونا که هنوز در بسیاری از مناطق به طور کامل مهار نشده است، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. در ادامه بخش دوم و پایانی این مقاله را مطالعه فرمایید. همراه چیکاو باشید.

گوشی های گلکسی اس ۲۲ اولترا در داخل بدنه احتمالا از تراشه آخرین پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 ) پلتفرم موبایل، قدرت می گیرند. علاوه بر آن، این مجموعه می‌تواند با این پردازنده پرچمدار کوالکام به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ( Adreno) در ایالات متحده و سایر مناطق منتخب ارائه شود.

با این حال، نسخه قابل عرضه در بازار هند و همچنین گفته شده بازارهای کشورهای اروپایی، خاورمیانه و برخی مناطق دیگر، به احتمال زیاد دارای تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ ( Exynos 2200) خود سامسونگ، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x خواهد بود. علاوه بر این، نسخه بازار هند و بازارهای دیگری که نام برده شد، می تواند با نسخه ای از حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 نیز عرضه شود که به احتمال زیاد با افزایش قیمت بیشتر نیز همراه خواهد شد.

این دستگاه ها به احتمال زیاد به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 12 در دسترس کاربران و خریداران قرار خواهند گرفت که رابط کاربری اختصاصی OneUI 4.0 در بالای این سیستم عامل گوگل اجرا خواهد کرد.

سایر مشخصات و قابلیت های احتمالی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

  • سایر مشخصات و قابلیت های احتمالی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

گوشی های هوشمند پرچمداران آتی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ می تواند دارای مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها و قابلیت هایی مانند کیفیت صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos)، رتبه ضد آب IP68 (که تا عمق ۱.۵ متری می تواند به مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب به داخل دستگاه مقاومت کند)، دستیار صوتی بیکسبی ( Bixby)، DeX و Samsung Pay باشد.

علاوه بر این، این گوشی های هوشمند به احتمال زیاد با استفاده از حسگرهای اثر انگشت در زیر نمایشگر عرضه خواهند شد. مدل های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا به ترتیب از باتری های 3700 میلی آمپر ساعتی، 4500 میلی آمپر ساعت و باتری  حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند. علاوه بر این، همچنین گفته شده است که این باتری ها به احتمال زیاد از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می کنند.

همچنین برخی گزارش ها ادعا می کنند که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه بهره می برند که در این ماژول از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد شد. علاوه بر این، این گوشی ها دارای یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز خواهند بود.

اما این وضعیت برای گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا که گل سر سبد این مجموعه است، متفاوت خواهد بود و از ماژول دوربین قدرتمندتری نیز بهره خواهد برد. بنابراین در شایعات آمده است که گلکسی اس 22 اولترا در پنل پشتی از یک ماژول دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد که حسگر دوربین اصلی آن یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی SuperClear خواهد بود.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا - چیکاو

 علاوه بر این، سایر لنزهای این ماژول شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود و همچنین دارای دو سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر ( OIS) و زوم 3 ایکس و 10 ایکس خواهد بود. در مورد دوربین سلفی این گوشی نیز گفته شده که در بالای صفحه نمایش این گوشی از یک حسگر 40 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی و همچنین تماس های تصویری استفاده خواهد شد. 

سامسونگ به احتمال زیاد مشخصات کامل گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 22 خود را تا پیش از روز برگزاری رویداد آنپکد فاش نخواهد کرد، چرا که در آن صورت برگزاری رویداد آنپکد دیگر معنا و چندان لطفی نخواهد داشت. نکته دیگری که در مورد این سری از گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۲۲ سامسونگ می توان گفت این است که کاربرانی که تمایل داشته باشند تا این گوشی های هوشمند و همچنین تبلت های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ را پیش خرید و رزرو کنند، می توانند از 50 دلار اعتبار سامسونگ که همان تخفیف برای پیش خرید خواهد بود، بهره مند شوند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.