گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ و تبلت های سری تب اس ۸ ماه آینده معرفی می شوند (بخش اول)

همان طور که انتظار می رود، تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ ( Galaxy S22) سامسونگ و همچنین تبلت های سری گلکسی تب اس ۸ ( Galaxy Tab S8) این برند نزدیک است. غول فناوری کره جنوبی در جدیدترین پست وبلاگ خود، اعلام کرده است که در تاریخ 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) از «قابل توجه ترین گوشی های هوشمند سری اس ساخته شده تاکنون» در رویداد آنلاین گلکسی آنپکد ( Galaxy Unpacked) بعدی خود که در تاریخ 9 فوریه برگزار خواهد شد، رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، سامسونگ در این پست، تصویری را به اشتراک گذاشته است که نام گلکسی اس ۲۲ را تایید می کند. همراه چیکاو باشید.

جدای از آن، توضیحات در تیزرها به قابلیت های برتر کیفیت عکس هایی که در شب هنگام با دوربین های این گوشی های سری آینده گرفته می شوند، اشاره دارد. علاوه بر این، احتمال داده می شود که سامسونگ در روزهای آینده تیزرهای بیشتری با اطلاعات عمده از این سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود منتشری کند.

چندی پیش، رئیس سامسونگ، تی ام رو (TM Roh)، اشاره کرد که سری گلکسی نوت در سری گلکسی اس ادغام خواهد شد. جدای از آن، او از ورود قریب الوقوع این گوشی هوشمند به عنوان «قابل توجه ترین گوشی سری اس»  سخن گفت. البته این احتمال نیز وجود دارد که منظور او اشاره به گوشی گل سر سبد این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا ( Samsung Galaxy S22 Ultra) سامسونگ باشد که اکنون می تواند از قلم اس پن نیز پشتیبانی کند و علاوه بر این، سامسونگ سعی می کند تا با قرار دادن قابلیت های سری گوشی های نوت خود در گوشی گلکسی اس ۲۲ نسخه اولترا و همچنین گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ این دو گوشی هوشمند را جانشین گوشی های سری نوت خود کند.

شاید کاربرانی که به قلم اس پن و کاربردهای جالب آن علاقه ی زیادی داشتند و از عدم عرضه سری بعدی آن ناراحت هستند، در حال حاضر حتی راضی تر نیز باشند زیرا اکنون از میان این دو گوشی در واقع نوت، حق انتخاب دارند و در صورت نیاز حتی می توانند گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ را تهیه کنند که صفحه نمایش آن پس از باز شدن به اندازه دو نمایشگر گوشی های نوت که کنار هم قرار گیرند، فضای کار و استفاده را به خصوص برای طراحی در اختیار کاربران قرار می دهد.

سری گلکسی اس ۲۲ قرمز و مشکی و سفید - چیکاو

  • تاریخ عرضه سری گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ اولترا و تبلت های گلکسی سری تب اس ۸

همان طور که در شایعات پیشین نیز اعلام شده بود و انتظار می رفت، رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ به زمان زیادی تا برگزاری آن نمانده است، تنها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. طبق گزارش ها، این سری پرچمدار سامسونگ انتظار می رود که شامل سامسونگ گلکسی اس 22، سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس و در نهایت گوشی رده بالای سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا باشد.

علاوه بر این، افشاگری‌های گذشته ادعا نیز می‌کنند که سامسونگ، تبلت های گلکسی تب اس 8 و تب اس 8 پلاس را در این رویداد گلکسی آنپکد آینده معرفی خواهد کرد که آن ها نیز در نوع خود دستگاه هایی پرچمدار و بالارده هستند. با این حال، سامسونگ هنوز در مورد برنامه خود برای رونمایی از تبلت های جدید در این رویداد هیچگونه اطلاعاتی را ارائه نداده است و خبر معرفی این دستگاه ها در این رویداد از قوت بسیار زیادی برخوردار نیست.

  • مشخصات گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ (مورد انتظار)

ظاهراً مدل معمولی یا بهتر است گفته شود نسخه استاندارد و کوچکتر این سری پرچمداران سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس ۲۲ دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی سوپر آمولد و از نوع LTPS با وضوح فول اچ دی پلاس است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را برای تصاویر ارائه می دهد. علاوه بر این، این گوشی دارای یک حفره پانچ برای قرار دادن دوربین سلفی است. از سوی دیگر، گلکسی اس 22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی بزرگتر است اما دارای همان پنل LTPO است که نرخ تازه سازی 120 هرتزی را برای تصاویر ارائه می دهد.

سری گلکسی اس ۲۲ اولترا - چیکاو

به همین ترتیب، شایعات پیرامون گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا ادعا می کنند که این گوشی از نمایشگر 6.81 اینچی سوپر آمولد LTPO بهره می برد و نرخ نوسازی 120 هرتز برای تصویر ارائه خواهد داد.

جدای از آن، صفحه نمایش این گوشی هوشمند رده بالای سامسونگ دارای ویژگی هایی مانند دالبی ویژن ( Dolby Vision)، HDR10+، استفاده از لایه محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس ( Corning Gorilla Victus) شرکت کورنینگ و همچنین بریدگی حفره ی هول پانچ خواهد بود و همچنین، در حال حاضر، کسب تأییدیه IP68 نیز به یکی از قابلیت های مهم و دائمی برای تمام گوشی های پرچمدار سامسونگ تبدیل شده است.

برای مطالعه ادامه مقاله معرفی گوشی گلکسی اس 22 و تب اس 8 سامسونگ در ماه آینده ادامه این مقاله را در بخش دوم مطالعه فرمایید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.