امتیازات گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در ان تو تو، گیک بنچ و جی اف ایکس بنچ فاش شد

امتیازات ان تو تو ( AnTuTu)، گیگ بنچ ( Geekbench) و همچنین جی اف ایکس بنچ ( GFXBench) گوشی هوشمند پرچمدار بالارده سری اس ۲۲ یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ( Samsung Galaxy S22 Ultra) قبل از عرضه به صورت آنلاین منتشر شده است. گلکسی اس 22 اولترا، گوشی رده بالای سری گوشی های سری گلکسی اس 22 خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون این اسمارت فون وجود دارد این است که سامسونگ در حال آماده کردن مقدمات برای برگزاری یک رویداد رونمایی بزرگ در 8 فوریه (۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰) است، جایی که قرار است انتظار علاقه مندان به سر آید و سرانجام پس از ماه ها انتظار، گمانه زنی و شایعات فراوان از سری کهکشانی اس ۲۲ که پرچمداران جدید این برند هستند۷ رونمایی کند.

 اوایل روز 19 ژانویه (دیروز ۲۹ دی ماه )، تعدادی از رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در اینترنت ظاهر شد. گذشته از آن، رندرهای طراحی و رنگ های مدل گلکسی اس 22 پلاس نیز چندی پیش در وب ظاهر شده بودند. اکنون، افشاکننده مشهور، ایشان آگاروال (Ishan Agarwal)، امتیازات ان تو تو، گیگ بنچ و همچنین جی اف ایکس بنچ گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ( Samsung Galaxy S22 Ultra) را در وب سایت تخصصی موبایل یعنی مای اسمارت پرایس ( MySmartPrice) به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات، مشخصات پردازنده گوشی را روشن می کند. جدای از آن، امتیازات بنچمارک جی اف ایکس بنچ و گیگ بنچ این گوشی را قبل از تاریخ عرضه‌ی ادعایی آن فاش می‌کند. بیایید تا اطلاعات لو رفته این گوشی هوشمند کهکشانی سامسونگ را بررسی کنیم.

امتیازات گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا را در ان تو تو، گیک بنچ و جی اف ایکس بنچ فاش شد - چیکاو

  • امتیازات گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا را در ان تو تو، گیک بنچ و جی اف ایکس بنچ فاش شد

مشخصات و ویژگی های گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ در گذشته و در فضای مجازی فاش شده است که این داده ها می گویند این اسمارت فون کهکشانی سامسونگ با تراشه آخرین پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen 1 SoC) در داخل بدنه عرضه خواهد شد. ایشان آگاروال مشخصات نسخه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را که از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ ( Exynos 2200) سامسونگ نیز بهره می برد، نیز روشن کرده است.

غول فناوری کره جنوبی پردازنده پرچمدار اگزینوس ۲۲۰۰ را در 18 ژانویه ۲۰۲۲ ( ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰) معرفی کرده است . گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰  موفق شده است تا امتیاز 965874 را در تست بنچمارک ان تو تو کسب کند. به همین ترتیب، این گوشی در تست های تک هسته ای و چند هسته ای گیگ بنچ امتیازات 1108 و 3516 را کسب کرده است. علاوه بر آن همچنین در تست جی اف ایکس بنچ آزتک ( GFXbench Aztec) نیز این گوشی هوشمند امتیاز ایمنی 109 FPS را کسب کرده است.

مشخصات و تاریخ مورد انتظار برای معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ - چیکاو

  • مشخصات و تاریخ مورد انتظار برای معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

سامسونگ تا این لحظه همچنان جزئیات و مشخصات گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 22 را مخفی نگه داشته است. با این حال، گزارش سایت خبری فناوری Gadgets 360 حاکی از آن است که سه گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ می‌توانند در رویداد سامسونگ گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ ( Samsung Galaxy Unpacked 2022) که ماه آینده برگزار می‌شود، معرفی شوند.

علاوه بر این، هنوز شایعات زیادی را در مورد مشخصات گلکسی اس 22 اولترا و سایر جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند منتشر می شوند. ظاهراً مدل اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی سوپر آمولد ( Dynamic 2X AMOLED) با وضوح کواد اچ دی پلاس ( +Quad-HD) و همچنین رزولوشن 3080 در 1440 پیکسل با پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز خواهد داشت که سرعت نوسازی تصویر با توجه به سرعت محتوا تغییر می کند. به عنوان مثال نرخ نوسازی این نمایشگر در زمان پخش تصاویر ساکن مانند عکس ها تا یک هرتز کاهش خواهد یافت و در زمان پخش محتوای پرسرعت مانند حرکت سریع خودرو یا انجام گیم امکان دارد تا ۱۲۰ هرتز نیز افزایش یابد.

پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ - چیکاو

برای دوربین نیز گفته شده است که این گوشی در پنل پشتی از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می برد که دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دو سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی است که از زوم اپتیکال 3 و 10 برابری پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، این گوشی می تواند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین کند که این باتری از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

 افشای اطلاعات گذشته نشان می دهد که این گوشی به احتمال زیاد با قلم اس پن عرضه خواهد شد و علاوه بر آن از ۱۲ گیگابایت رم نیز پشتیبانی خواهد کرد. می تواند در چهار رنگ چشم نواز از جمله سفید فانتوم (Phantom White)، مشکی فانتوم (Phantom Black)، بورگوندی یا قرمز شرابی (Burgundy) و در نهایت با رنگ سبز (Green) در دسترس قرار گیرد.

گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ سفید و مشکی و قرمز - چیکاو

گلکسی اس 22 اولترا می‌تواند اندروید 12 را ارائه دهد که رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نسخه One UI 4.0 در بالای این سیستم عامل اجرا می شود. در نهایت، گفته شده که ظاهراً نمایشگر این گوشی کهکشانی سامسونگ در مرکز بالای ضلع بالا دارای حفره هول پانچ خواهد بود که دوربین سلفی قدرتمند این اسمارت فون در داخل آن قرار می گیرد تا بتواند برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری مورد استفاده قرار گیرد. صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ دارای لبه های خمیده خواهد بود و وزن این تلفن هوشمند نیز تنها 228 گرم اعلام شده است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.