گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا همگی دارای پشت شیشه ای خواهند بود

طبق روال معمول هرچه به تاریخ رونمایی از محصولی نزدیک‌تر شویم، خبرهای بیشتری در مورد آن محصول منتشر می‌شوند. این خبرها را یا شرکت‌ها به عمد و خرده خرده به اشتراک می‌گذارند یا افشاگران به طرق مختلف آن‌ها را به دست آورده و منتشر می‌کنند. درکل میزان خبرهای دریافتی با نزدیکتر شدن به زمان معرفی و رویداد مربوطه بسیار افزایش می‌یابد. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر که به زمان رویداد معرفی و رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نزدیکتر می‌شویم میزان خبرهای فاش شده نیز افزایش یافته‌اند. چه بسا اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند، انجام رویداد و معرفی گوشی ها به دلیل لو رفتن تمام مشخصات آن گوشی‌ها دیگر به آن صورت جذابیتی برای کاربران نداشته باشد.

در جدیدترین خبر فاش شده در این زمینه گفته شده است که هر سه گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دارای پشتی شیشه‌ای خواهند بود، طبق اطلاعاتی که افشاگر محبوب و معتبر خبرهای دنیای فناوری @UniverseIce برای هواداران این برند به اشتراک گذاشته است، پرچمداران کوچکتر گلکسی که در سابق با پشت پلاستیکی در دسترس قرار می گرفتند اکنون به همراه گلکسی اس ۲۲ پلاس در کنار ابر پرچمدار این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا برای پنل پشتی از جنس شیشه گوریلا گلس Victus بهره خواهند برد که این مورد یک پیشرفت در زمینه این دو گوشی به حساب می‌آید. در مورد سری پیشین شاهد بودیم که گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز با پنل پشتی پلاستیکی ساخته شده است.

رنگ بندی گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

مسلما کاربران و به خصوص خریداران این گوشی‌های سامسونگ به ویژه از این استراتژی سامسونگ که این گوشی‌ها را با پنل پشتی پلاستیکی عرضه می‌کرد بسیار عصبانی بودند و اکنون این خبری بسیار مسرت بخش برای آنان است زیرا بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت که شیشه نسبت به پلاستیک زیباتر و بادوام تر است. طبق خبرهایی که تاکنون در مورد تاریخ برگزاری رویداد آتی سامسونگ منتشر شده‌اند، سری گلکسی اس 22 قرار است در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی شوند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.