گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده خواهد کرد

این یک وظیفه فزاینده مهم توسط تولید کنندگان گوش‌های هوشمند است که اطمینان حاصل کنند که نمایشگرهای گوشی های هوشمند تولیدی آن ها، به ویژه محصولات پرچمدار که از برچسب قیمتی بسیار بالا استفاده می کنند، به اندازه کافی محافظت می شوند. شرکت کورنینگ در این زمینه تاکنون بسیار موفق عمل کرده است و محافظ صفحه نمایش های  بسیار قوی در این زمینه ارائه کرده است، به خصوص آخرین محصول این شرکت که گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) نام دارد  که در سال 2020 رونمایی شد. همراه چیکاو باشید.

 گوریلا گلس ویکتوس از زمان عرضه خود تا به امروز، نمایشگر چندین دستگاه پرچمدار را تزئین کرده است.  اکنون محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس (Gorilla Glass Victus+) وارد بازار شده است و جانشین تقویت‌شده نسل قبل خود یعنی گوریلا گلس ویکتوس گردیده است. اکنون طبق گزارش ها خبر می رسد که قرار است از محافظ صفحه نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس در گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ استفاده شود که پرچمداران سری اس سال ۲۰۲۲ این شرکت خواهند بود.

 بر طبق گزارش هایی که تاکنون در این زمینه منتشر شده است، هر سه مدل گوشی هوشمند سری اس ۲۲ سامسونگ قرار است با استفاده از گوریلا گلس ویکتوس پلاس کورنینگ به عنوان محافظ صفحه در بازار عرضه شوند. افشاگر معروف خبرهای فناوری که با نام مستعار Tipster Ice Universe خبرهای خود را به اشتراک می گذارد، در این مورد گفته است که سامسونگ گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا، این هر سه گوشی پرچمدار آتی سامسونگ دارای گوریلا گلس ویکتوس پلاس در پنل جلو یا پنل  پشتی خواهند بود. همچنین این امکان نیز وجود دارد که این گلس تقویت شده هم جلو و هم پشت دستگاه را تزئین کند. گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس هر دو دارای پشتی پلاستیکی بودند، اما گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس در هر دو پنل جلو و پشتی از گوریلا گلس ویکتوس به عنوان گلس محافظ استفاده می‌کند.

وشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ قرمز و سفید و مشکی - چیکاو

گلکسی اس ۲۲ اولترا مطمئناً نسبت به دو مدل دیگر دارای ویژگی های ظریف تری خواهد بود و نکاتی که Ice Universe می گوید با چیزی که در برگه مشخصات این گوشی فاش شده و به آن شیشه فوق العاده شفاف گفته می شود، ارائه خواهد شد. شیشه تقویت شده به کاهش انعکاس و تابش خیره کننده در دستگاه کمک می کند.

مدل‌های رنگی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ شامل رنگ های طلایی صورتی، سبز، سیاه و سفید هستند، در حالی که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌تواند در رنگ‌های بورگاندی (قرمز شرابی رنگ)، سبز، مشکی و سفید موجود شود. با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 22، این دستگاه ها همچنان موضوع گمانه‌زنی‌ها و افشاگری‌های زیادی خواهند بود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.