طراحی تبلت های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ از تمام زاویه ها آشکار شد

در اوایل این ماه، خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ از تبلت های سری گلکسی تب اس 8 (Galaxy Tab S8) همراه با گوشی های پرچمدار گلکسی اس 22 خود در رویداد گلکسی آنپکد در 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه) رونمایی خواهد کرد. بلافاصله پس از آن، آمازون، کل برگه مشخصات و طراحی تبلت های آینده سامسونگ را که برای پیش فروش و فروش در اختیار داشت، فاش کرد. اکنون، ایوان بلاس ()، افشاگر محبوب خبرهای دنیای فناوری از طریق سایت سام موبایل ( SamMobile) رندرهای جدیدی از تبلت های جدید و آتی سامسونگ ارائه کرده است که طراحی تبلت تب اس ۸ آینده این برند را از همه زاویه ها به نمایش می گذارد. همراه چیکاو باشید.

رندرها طراحی باریک با حاشیه های یکنواخت در تمام طرف های دستگاه را نشان می دهند که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر است. دو گریل بلندگو در دو طرف دستگاه به همراه یک اسلات قلم اس پن در پشت دستگاه مشاهده می شود که با تنظیمات دوربین پشتی دستگاه ادغام می شود. این منبع رندرها را در دو نوع رنگی یا سیاه و سفید فاش کرده است. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، ما قبلاً می دانیم که تبلت تب اس ۸ سامسونگ نسخه معمولی یا استاندارد، دارای صفحه نمایش 11 اینچی با وضوح 2800 در 1752 پیکسل و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که تبلت نسخه گلکسی تب اس ۸ پلاس این سری ( Galaxy Tab S8+)  دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و باتری 10090 میلی آمپر ساعتی است. هر دو مدل در رنگ های نقره ای، رزگلد و خاکستری عرضه خواهند شد.

 تبلت های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ نقره - چیکاو

تبلت تب اس ۸ اولترا سامسونگ (Tab S8 Ultra) نسخه بالا رده و گل سر سبد این سری از تبلت های سامسونگ است. این تبلت در بالای صفحه نمایش دارای یک بریدگی است که یک جفت دوربین جلو را در خود جای داده است. این صفحه نمایش از وضوح 2960 در 1848 پیکسل پشتیبانی می کند. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت 11200 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند. مدل اولترا فقط در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.

انتظار می رود هر سه مدل در دو نوع وای فای و همچنین سیم کارتی و پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی عرضه شوند. هر سه نسخه از سری گلکسی تب اس 8 مجهز به تراشه جدیدترین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 ( Snapdragon 8 Gen 1 SoC) پلتفرم موبایل خواهند بود و اندروید 12 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهند کرد.

 تبلت های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ خاکستری - چیکاو

هر سه دستگاه تبلت های گلکسی تب اس 8، اس 8 پلاس و اس 8 اولترا به یک ماژول دوربین دوگانه در پشت مجهز خواهند شد که شامل لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز ثانویه 5 مگاپیکسلی است. دو تبلت تب اس ۸ و همچنین تبلت تب اس ۸ پلاس برای دوربین سلفی از ماژول ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. در حالی که تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا دارای یک جفت دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

این دستگاه ها قرار است تا در تاریخ 9 فوریه 2022 (۲۰ بهمن ماه جاری) در رویداد گلکسی آنپکد( Galaxy Unpacked) سامسونگ رونمایی و معرفی شوند. در مورد برچسب قیمتی نیز فعلا اعلام شده که انتظار می رود مدل معمولی یا استاندارد گلکسی تب اس 8 حدود ۸۵۰ دلار قیمت داشته باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.