سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس با اسنپدراگون ۸۹۸  در بنچمارک دیده شد

در حال حاضر یک کارت امتیاز دیگر از اسنپدراگون ۸۹۸ در پایگاه داده گیگ بنچ (Geekbench) وجود دارد. این کارت متعلق به گوشی هوشمند با کد شناسایی SM-S906U است که نسخه اختصاصی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S22+) برای عرضه در منطقه آمریکا است. این پردازنده با بالاترین سرعت کلاک موجود کار می‌کرد، یعنی با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز برای هسته Cortex-X2، ۲.۵ گیگاهرتز برای هسته  A710 و سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برای هسته  A510. همراه چیکاو باشید.

البته امتیاز  به دست آمده کمتر از آن چیزی است که تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ پلاس کوالکام (Galaxy Tab S8+) ارائه داده است، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که به دست آمدن نتایج متناقض با سخت‌افزار و نرم‌افزاری که هنوز معرفی نشده است، چندان هم غیرمنتظره و دور از انتظار نیست. کوالکام تا ۳۰ نوامبر (۹ آذر ماه) تراشه پرچمدار جدید خود را معرفی نخواهد کرد و اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸  کوالکام نیز احتمال داده می‌شود که حدود یک ماه بعد از معرفی رسمی این تراشه وارد بازار شوند. البته هنوز تا زمان معرفی فرصت نسبتاً خوبی باقی است تا برخی از مشخصات تغییر داده شوند.

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ - چیکاو

پیش از این نیز یک دستگاه اسمارت فون گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ در گیک بنچ مشاهده شده بود، منتها آن گوشی هوشمند تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خود سامسونگ را در بطن خود جای داده بود. علاوه بر این، از برنامه تنظیم کننده ذخیره انرژی فعال نیز برخوردار بود که باعث می‌شد تا گوشی نتواند حداکثر قدرت عملکرد پردازنده را به نمایش بگذارد.  این مورد، نتیجه‌گیری برای مقایسه امتیازات این دو گوشی هوشمند را با یکدیگر بی‌فایده می‌سازد. به هر حال، هر دو گوشی از نظر پیکربندی در نسخه پایه دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ گوگل با ۸ گیگابایت رم هستند.

پنل پشتی و رنگ بندی گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ - چیکاو

همچنین نتیجه‌ای از گوشی هوشمند نسخه استاندارد یعنی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ وانیلا با کد شناسایی SM-S901U (Samsung Galaxy S22 vanilla) وجود دارد، اما به طرز مشکوکی امتیازات آن پایین است، بنابراین بهتر است تا آن نتایج در اینجا ذکر نشود. ضمن آن که بهتر است به خاطر داشته باشید که تراشه‌های نسل بعدی مبتنی بر ARMv9 هستند، بنابراین احتمال داده می‌شود که نرم‌افزار احتمالاً هنوز برای بهترین استفاده از معماری جدید بهینه یا سازگار نشده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.