قیمت های سری گلکسی اس ۲۲ برای ایالات متحده پیش از رونمایی در فوریه فاش شد

سامسونگ دارد خود را کاملاً آماده می کند تا نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس خود را برای سال ۲۰۲۲ میلادی، معرفی کند. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که تصمیم دارد تا مجموعه گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S22) خود را به طور رسمی در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ( Galaxy Unpacked) در 9 فوریه ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ماه جاری) معرفی خواهد کرد. اکنون، تنها یک روز پس از فاش شدن برچسب قیمتی این سری از گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ برای عرضه در بازارهای کشورهای اروپایی، جزئیات برچسب قیمتی این گوشی های هوشمند برای عرضه در بازار ایالات متحده نیز از طریق افشاگری جدید تایید شده است که مطابق با گزارش های قبلی است. همراه چیکاو باشید.

یک نظرسنجی گوگل نشان داده است که گوشی های کهکشانی سامسونگ از برچسب قیمتی  899 دلار برای ارزان ترین گوشی نسخه ساده یا معمولی اس ۲۲ برای عرضه در ایالات متحده شروع می شود، در حالی که قیمت گلکسی اس ۲۲ پلاس 1099 دلار خواهد بود. مدل رده بالای این سری که قدرتمندترین و گران قیمت ترین گوشی این سری نیز خواهد بود یعنی گلکسی اس 22 اولترا، با برچسب قیمتی اولیه 1299 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

همین قیمت توسط افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری که با نام مستعار @TechInsiderBlog خبرهای خود را در توییتر به اشتراک می گذارد نیز تأیید شده است. این برچسب قیمتی برای مدل های فوق تنها به قیمت اولیه گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ اشاره می‌کند و قیمت تمام مدل‌هایی که عرضه می‌شوند را فهرست نمی‌کند.

برچسب قیمتی این گوشی های هوشمند پرچمدار کهکشانی سامسونگ برای عرضه در کشورهای اروپایی نیز که اخیراً فاش شده است، برخلاف این گزارش، قیمت تمام مدل ها و نسخه های سری گلکسی اس 22 را ذکر کرده است. قیمت گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ در ایالات متحده در مقایسه با مدل قبلی خود حدود 100 دلار برای مدل پایه بالاتر خواهد بود.

سری گلکسی اس 22 - چیکاوبا توجه به این که غول کره جنوبی به خصوص در حوزه گوشی های رده بالا و پرچمدار بازار با رقابت زیادی روبروست، بدون شک دیدن نحوه استقبال مشتریان از این دستگاه ها جالب خواهد بود. آنچه این رقابت را جذاب تر می کند عرضه گوشی های فراوان از رقبای دائمی این برند همچون اپل، شیائومی، آنر، ویوو و دیگران است که به طور دائم تلاش می کنند تا علاوه بر افزایش دادن سهم فروش گوشی های هوشمند خود در بازار جهانی موبایل، فاصله خود را با سامسونگ که در رأس رتبه بندی جهانی قرار دارد، کم کنند.

هرچند که انتظار می‌رود سری گلکسی اس 22 با برخی به‌روزرسانی‌های بزرگ، از جمله طراحی اصلاح‌ شده، مشخصات بهتر، سنسورهای دوربین بهبود یافته و موارد دیگر همراه باشد، اما باز نباید از یاد برد که برچسب قیمت گذاری نقش مهمی در تبدیل شدن یک دستگاه یا سری گوشی هوشمند به یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال را ایفا خواهد کرد. به عنوان مقایسه می توان به گوشی های آیفون ۱۳ مینی اپل ( Apple iPhone 13 Mini) اشاره کرد که برچسب قیمتی آن از حدود 699 دلار شروع می شود در حالی که گوشی گوگل پیکسل ۶ ( Pixel 6 Google) نیز با قیمت حداقل 599 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.