سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا حافظه 1 ترابایتی و روشنایی 1750 نیت خواهد داشت

شایعه شده است که سری گلکسی اس 22 پرچمدار آینده سامسونگ در 8 فوریه 2022 عرضه می شود. قبل از تاریخ عرضه شایعه شده که سامسونگ شروع به پذیرش رزرو برای این سری از دستگاه ها کرده است. و اکنون، یک تصویر اینفوگرافیک از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا ( Galaxy S22 Ultra) کرده و تصویری از آن به  بیرون درز کرده است که مشخصات کلیدی آن را فاش می کند. همراه چیکاو باشید.

انکر، افشاگر Weibo، یک اینفوگرافیک از سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را منتشر کرده است که این تصویر جزئیاتی را در مورد صفحه نمایش، فضای ذخیره سازی و موارد دیگر از این گوشی سامسونگ را نشان می دهد که تا حدودی قطار تبلیغاتی را از ریل خارج می کند.

  • دوربین های گلکسی اس 22 اولترا

دوربین های گلکسی اس 22 اولترا در این تصویر نشان می دهد که دستگاه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و دیافراگم f/4.9، لنز 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابر و دیافراگم f/4.9 عرضه خواهد شد.

و در نهایت یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 وجود خواهد داشت. در جلو، یک دوربین 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز خواهد شد.

دوربین های گلکسی اس 22 اولترا - چیکاو

  • گلکسی اس ۲۲ اولترا با تراشه های مختلف

انواع گوشی  گلکسی اس ۲۲ اولترا ۵جی در این اینفوگرافیک نشان داده می شوند که این دستگاه در نسخه هایی با تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل( Snapdragon 8 Gen 1) و همچنین با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ ( Exynos 2200 SoC) خود سامسونگ عرضه خواهد شد.  با این حال، افشای اطلاعات اخیر بیان کرده است که نوع دارای اگزینوس این بار در مناطق کمتری عرضه خواهد شد.

  • صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ اولترا

صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا در این تصاویر نشان می دهد که گلکسی اس 22 اولترا با یک پنل بزرگ 6.8 اینچی 120 هرتزی Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی 1500 نیت عرضه می شود. اگرچه کاملاً چشمگیر است، اما شایعه شده حداکثر روشنایی 1750 نیت نیست که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین خبرهای فاش شده قبلی نشان می داد که دستگاه‌های جدید گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۲ پلاس ( S22 Plus) به روشن‌ترین نمایشگر گوشی هوشمند با حداکثر روشنایی 1750 نیت و روشنایی خودکار 1500 نیت مجهز خواهند شد. با این حال، به نظر می رسد که یا سامسونگ تصمیم گرفته است حداکثر روشنایی را به عنوان روشنایی حداکثر خودکار تبلیغ کند یا تمام نشت 1750 نیت قبلی جعلی بوده است.

  • حافظه ذخیره سازی داخلی گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا در بخش ذخیره سازی، دومین ناامیدی خود را دریافت می کنیم زیرا ظاهراً دستگاه تنها با سه گزینه ذخیره سازی عرضه می شود که حداکثر به جای 1 ترابایت شایعه شده، حداکثر 512 گیگابایت خواهد بود. اینفوگرافیک سه نسخه را نشان می دهد که 12 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند.

  • باتری و پشتیبانی از شارژ سریع گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند که بالاترین میزان برای گوشی های هوشمند سامسونگ خواهد بود. طبق گزارش ها، این شارژ سریع ۴۵ واتی جدید باتری دستگاه را در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۷۰ درصد پر می کند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا و پشتیبانی از قلم اس پن - چیکاو

  • گلکسی اس ۲۲ اولترا و پشتیبانی از قلم اس پن

 قلم اس پن در گلکسی اس ۲۲ اولترا  دارای تأخیر 2.8 میلی ثانیه خواهد بود که نشان می دهد بسیار سریعتر از قبل خواهد بود. این در مقایسه با قلم اس پن گلکسی نوت 20 اولترا که 9 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند، تاخیر بیش از 3 برابری را بهبود می‌بخشد. در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز و پاسخ لمسی بسیار حساس تر، کارهایی مانند طراحی روی صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ اولترا مطمئناً تجربه لذت بخشی خواهند بود.

به زودی لیست کامل مشخصات، قابلیت ها و ویژگی های رسمی همه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ در دسترس قرار خواهند گرفت زیرا این برند به طور رسمی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را در رویداد گلکسی آنپکد که قرار است در 8 فوریه 2022 (۱۹ بهمن ماه)برگزار شود، عرضه می‌کند. مسلماً تا آن زمان، خبر تازه ای در این باره در دسترس قرار خواهد گرفت که ما نیز سعی خواهیم کرد تا تازه ترین و معتبرترین این خبرها را در این سایت منتشر کنیم.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.