اکثر مشخصات گوشی هوشمند تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی فاش شد

هواوی اگرچه با تحریم‌های آمریکا قادر به فعالیت زیاد نیست و به خصوص نمی‌تواند گوشی‌های ۵جی تولید کند اما باز به طور کامل تسلیم نشده و تمام تلاش خود را می‌کند تا حداقل برای کاربران سرزمین مادری خود چین بتواند گوشی‌های رقابتی تولید کند. این شرکت قبلا گوشی تاشوی هواوی میت ایکس ۲ را در بازار چین عرضه کرده است که به شکل یک کتاب باز و بسته می‌شود و درواقع رقیب گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ است. همراه چیکاو باشید.

هواوی گوشی تاشوی میت ایکس ۲ موفق شده تا بیش از ۵۰ درصد از سهم گوشی‌های تاشوی بازار چین را از چنگ سامسونگ خارج کند. اکنون این شرکت قصد دارد تا به زودی گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت (Huawei P 50 Pocket) را در بازار این کشور عرضه کند که دستگاهی تاشو است که از وسط تا شده یعنی از بالا به پایین و شبیه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ است.

هواوی با عرضه این گوشی عرصه‌‌ را برای عرضه گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ به شدت تنگ خواهد کرد و سهم بیشتری از فروش گوشی‌های تاشو در چین را به دست خواهد آورد. اکنون خبر می‌رسد که گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی در ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه) به طور رسمی رونمایی خواهد شد. تا به حال تصاویر لو رفته از آن و رندرهای آن در دسترس قرار گرفته است. اما از مشخصات داخلی این گوشی اطلاعات کمی فاش شده بود.

 اکنون مشخص شده  که این گوشی تاشوی رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ ۵جی دارای صفحه نمایش داخلی بزرگتر، باتری بزرگتر با شارژ سریعتر و دوربین‌های بیشتر خواهد بود. با صفحه نمایش شروع کنیم: صفحه نمایش داخلی این گوشی دارای قطر ۶.۸۵ اینچی است، در حالی که صفحه نمایش بیرونی یک صفحه نمایش دایره‌ای ۱ اینچی خواهد بود. ماژول دوربین پنل کاور به شکل یک دایره بزرگ یک اینچی است که سه دوربین در داخل آن جای گرفته است. این ماژول دوربین کمی پایین‌تر از نمایشگر روی کاور قرار دارد شامل یک حسگر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و در آخر هم یک لنز ۸ مگاپیکسل با زوم ۳ برابری است.

گوشی هوشمند تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی - چیکاو

 گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت از تراشه کرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد که نهایتا قادر است تا شبکه ارتباطات موبایلی ۴جی را ارائه دهد.

انرژی مورد نیاز این گوشی تاشوی هواوی را یک باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌‌کند که در بطن آن جای گرفته است. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می کند که گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی در نزد این گوشی واقعاً شرمنده می‌شود. سایر مشخصات این گوشی در اواخر این هفته با رونمایی از گوشی هواوی پی ۵۰ پاکت مشخص خواهد شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.