مشخصات تراشه، باتری و جزئیات دوربین گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت فاش شد

گوشی هوشمند تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی (Huawei P50 Pocket) عنوان اولین تلفن تاشو هوآوی با صفحه نمایش تاشو از وسط قرار است در ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه آینده) رونمایی شود. گزارش جدیدی توسط MyDrivers منتشر شده است که این منبع مشخصات کلیدی گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت را فاش کرده است. افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این دستگاه هواوی نیز همچون اکثر گوشی‌های دیگر این برند از زمان بعد از تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، از شبکه نسل پنجم ارتباطات موبایلی ۵جی بهره نخواهد برد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت بر اساس شایعات

این گزارش نشان می‌دهد که گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی که برخلاف گوشی تاشوی هواوی میت ایکس ۲ که به صورت کتابی باز می‌شد، صفحه نمایش آن از وسط و بالا به پایین تا می‌شود. این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش داخلی ۶.۸ اینچی تاشو به عنوان صفحه نمایش اصلی است. علاوه بر این، یک صفحه نمایش ثانویه دایره‌ای ۱ اینچی نیز در پنل پشتی این گوشی خودنمایی خواهد کرد.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد طراحی صفحه نمایش داخلی گوشی هواوی پی ۵۰ پاکت در دسترس قرار نگرفته است اما در مورد پردازنده‌ای که به این گوشی قدرت خواهد بخشید، گفته شده که تراشه کرین ۹۰۰۰ (Kirin 9000) که طراحی خود شرکت هواوی است در بطن این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت بر اساس شایعات - چیکاو

تراشه کرین ۹۰۰۰ از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایلی معروف به ۵جی پشتیبانی نمی کند بنابراین این گوشی برای افرادی مناسب است که نیاز به استفاده از این شبکه ارتباطات نداشته باشند. شاید همین نقطه ضعف بسیار عمده و مهم نیز باعث شود که بر فروش و استقبال از این گوشی هوشمند تاشوی هواوی تأثیر منفی بگذارد و بسیاری از کاربران رغبتی به تهیه این اسمارت فون پیدا نکنند.

 در مورد ماژول دوربین پنل پشتی گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی گفته شده است که این گوشی برای دوربین اصلی از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی ساخت شرکت معتبر سونی به شماره IMX766 استفاده می‌کند. این ماژول دو لنز دیگر نیز شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری را نیز در خود جای می‌دهد. در مورد دوربین سلفی که برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده خواهد شد، تاکنون مشخصات آن فاش نشده است.

گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت برای تأمین برق مورد نیاز از یک باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه خود استفاده خواهد کرد. این طور که خبرهای منتشر شده اعلام کرده‌اند این باتری برای این گوشی طول عمر شارژدهی بالایی را تضمین خواهد کرد. علاوه بر آن،  این دستگاه می‌تواند از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی کند.

گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت - چیکاو

در مورد برچسب قیمتی این گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی گفته شده که از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ (Galaxy Z Flip 3) به مراتب با قیمت پایین‌تری روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. البته این نکته را نباید از یاد برد که گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پلتفرم گوشی هوشمند در بطن خود بهره می‌برد که مودم ۵جی نیز با این پردازند همراه است و در نتیجه کاربران می‌توانند از شبکه ارتباطات ۵جی نیز بهره‌مند شوند اما گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکت هواوی نهایتا تا شبکه ۴جی را پشتیبانی می کند و از این نظر مغلوب گوشی سامسونگ می‌شود. بنابراین برای این که هواوی بتواند نظر کاربران را به این گوشی جلب کند تا وسوسه شوند و آن را خریداری کنند، به طور مسلم باید نسبت به گوشی سامسونگ از برچسب قیمتی بسیار پایین‌تری برخوردار باشد.

در مورد قیمت این گوشی گفته شده که  هواوی گوشی تاشوی پی ۵۰ خود را با برچسب قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد داد. البته این اطلاعات احتمال دارد که خیلی قابل اطمینان نباشد. احتمال دارد که در رویداد ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه) همچنین شاهد عرضه محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند Watch D، عینک هوشمند، نوت بوک و غیره نیز باشیم.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.