هواوی میت 40 پرو، نوا 8 و میت ایکس 2 با پشتیبانی از فناوری 4G روانه بازار شدند

پیش از این هوآوی از گوشی های جدید خود که به فناوری 5G مجهز بودند، رونمایی کرد. هم اکنون گفته شده است که نسخه 4G این دستگاه ها نیز رونمایی می شوند. هوآوی خبر از تولید نسخه 4G گوشی های میت ۴٠ پرو، نوا 8 و میت ایکس ٢ می دهد. این دو دستگاه با کایرین ۹۰۰۰ ارائه می شوند. گرچه هنوز درباره قیمت این محصولات اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما در صفحه رسمی این دستگاه ها خبر  تولید نسخه 4G دیده می شود. 

نسخه 4G هواوی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢ و نوا 8 ارائه خواهند شد.  Gizmochina معتقد است که هوآوی با عرضه گوشی های  Mate 40 Pro، نوا ٨ پرو و گوشی تاشو Mate X2 عملکرد بسیار خوبی در گوشی های گران قیمت داشته است. این کمپانی چینی هم اکنون قصد دارد تا با ارائه گوشی های 4G فروش خود را در میان گوشی های اقتصادی و با قیمت مناسب تر افزایش دهد. گرچه هنوز مشخص نیست که چگونه در Kirin 9000، فناوری 4G جایگزین 5G شده است اما به نظر می رسد این کار می تواند هزینه تولید گوشی را کمتر کند. 

گرچه هواوی سال پیش اعلام کرده بود که تمام گوشی هایی که برای بازار چین تولید می کند از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد اما به نظر می رسد فشار تحریم ها هوآوی را مجبور به انجام این کار بر خلاف ادعای خود کرده است.

هنگز اطلاعات دقیقی درباره قیمت، تاریخ رونمایی و زمان عرضه این سه گوشی ارائه نشده است. باید منتظر تصمیمات جدید هواوی بمانیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.