اولین نگاه به گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت

چند روز پیش، هواوی رسما اعلام کرد که کنفرانس معرفی محصول پرچمدار جدید خود را در روز ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه) برگزار خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین محصولات این کنفرانس معرفی گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت (Huawei P 50 Pocket) خواهد بود. این تلفن همراه هواوی یک گوشی هوشمند تاشو است که از طراحی تاشو  بالا به پایین مانند گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

از رندرهای قبلی مشخص بود که این دستگاه از طراحی فلیپ استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که از یک روش تا کردن عمودی (یا تا کردن بالا و پایین) استفاده می‌کند. این اولین بار است که هواوی یک گوشی هوشمند تاشو با طراحی تاشو فلیپ عرضه می‌کند. امروز، هواوی به سراغ صفحه Weibo خود رفت تا ظاهرا مواردی از مشخصات این گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت خود را فاش کند. این اولین نگاه رسمی به این دستگاه است.

هواوی در پوسترهایی که از گوشی جدید تاشوی خود نشان می‌دهد، سعی کرده تا گوشه‌هایی از گوشی پاکت پی ۵۰ خود را برای جلب توجه کاربران به نمایش بگذارد.

گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت - چیکاواز تصویر، می‌بینیم که این تلفن هوشمند تاشو بسیار شبیه به گوشی هوشمند هواوی میت وی (Huawei Mate V) است. البته، گوشی هواوی میت وی یک نام آزمایشی است، بنابراین،  هواوی پاکت پی ۵۰ نام رسمی این گوشی تاشوی آینده هواوی است. با نگاهی دقیق‌تر به این گوشی احساس می‌شود که هواوی به احتمال زیاد سعی دارد تا با این نوع از طراحی درواقع سعی می‌کند تا بازار زنانه را هدف قرار دهد.

 طراحی پوسته پشتی بدنه بسیار خاص است. با برجستگی‌های کوچکی مانند ترکیبی از مروارید پوشیده شده است که نور بسیار خیره کننده‌ای را منعکس می‌کند. بدون شک، طراحی پوسته پشتی زنانه به نظر می‌رسد. منتها تا زمانی که تصویر کامل و واضحی از این گوشی در دسترس قرار نگیرد باز هم نمی‌توان به طور صد در صد اطمینان داشت. این برداشت با توجه به نمایش گوشه‌های این تلفن هوشمند به ذهن متبادر می‌شود.

طراحی گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت - چیکاوهنگامی که صفحه نمایش بسته است، گوشی هوشمند تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت بسیار جمع و جور و قابل حمل به نظر می‌رسد. دختران نیز به راحتی می‌توانند آن را در جیب خود جای دهند. پس از باز شدن، می‌توانند نسبت صفحه نمایشی مشابه با یک تلفن همراه معمولی داشته باشند. این باعث می‌شود تجربه کاربر برای خانم‌ها بسیار دوستانه و دوست داشتنی باشد.

  • طراحی هواوی پی ۵۰ پاکت

 یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی طراحی صنعتی آن است. هوآ هگانگ (Hua Hegang ) می‌گوید که هواوی همیشه بر نوآوری در طراحی محصول اصرار داشته است. او همچنین اضافه کرد: «ما طرح‌های نوآورانه ساختارشکنانه جالبی را به ارمغان می‌آوریم تا زیبایی‌شناسی فناوری تلفن‌های همراه هوآوی را به سطح جدیدی برسانیم».

ویژگی ه و مشخصات گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت - چیکاوگوشی تاشو هواوی پی ۵۰ پاکت یک گوشی هوشمند تاشو از سری پی P هواوی است. این دستگاه علاوه بر طراحی تاشو به سمت بالا و پایین، طراحی کلاسیک سری هواوی P50 را ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد که این دستگاه یک صفحه نمایش ثانویه حلقه‌ای شکل در پشت خود داشته باشد. به‌طور خلاصه، طراحی صنعتی این تلفن هوشمند تاشو کاملاً با مدل‌های قبلی هواوی متفاوت است. برای دریافت اطلاعات رسمی بیشتر از این گوشی هوشمند باید تا ۲۳ دسامبر صبر کنیم.

پنل پشتی گوشی تاشوی هواوی پی ۵۰ پاکت - چیکاوشاید اگر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی نبود و دست این شرکت را در ارائه و تولید گوشی‌های هوشمند نمی‌بست، این شرکت که تا رتبه دوم جهانی بالا رفته بود، سامسونگ را از تخت سلطنت به زیر می‌کشید. هواوی زمانی که با تحریم‌های آمریکا مواجه شد در اوج شکوفایی و رونق قرار داشت. تازه طرح‌های جاه طلبانه و بلندپروازانه این شرکت به ثمر نشسته بود که زنجیر تحریم این شرکت را به سکون واداشت. شرکتی عظیم و یکی از بزرگترین غول‌های دنیای فناوری که امروز اجازه ساخت و تولید گوشی‌های ۵جی را حتی ندارد. هواوی اما از حرکت باز نمی‌ایستد و با تمام توان مقاومت می کند و نوآوری‌ها و گوشی‌های جدیدی که در بازار عرضه می کند گویای همین حقیقت است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.