کمپین تبلیغاتی شیائومی 12 از هفته آینده آغاز می شود

رویدادهای شیائومی تاکنون هرگز برای طرفداران این برند غافلگیر کننده نبوده‌اند. زیرا به عنوان یک قاعده کلی می‌توان گفت که، مدت‌ها قبل از برگزاری رویداد و رونمایی از محصولات جدید مورد نظر، برخی از تحلیلگران یا افراد داخلی مطمئناً تاریخ برگزاری آن را اعلام می‌کنند و همچنین ترکیب محصولات جدیدی را که نشان داده می‌شود، نام می‌برند. حتی مشخصات محصولات را افشاگران، بسیار زودتر از تاریخ رویداد به اشتراک می‌گذارند و در مورد برخی از مشخصات و قابلیت ها نیز پیش بینی‌های تقریباً درستی را ارائه می‌دهند. همراه چیکاو باشید.

 البته این موضوع که پیش بینی‌ها همیشه درست از آب در نمی‌آیند یک امر کاملاً طبیعی است اما در مورد مشخصات و ویژگی‌ها به طور معمول داده‌های افشاگران درست از کار در می‌آید. بنابراین، برای مثال، برای برگزاری رویداد معرفی گوشی شیائومی ۱۲ تاریخ‌های ۱۲ و ۱۶ دسامبر اعلام شده است که حدس و گمان است. در نتیجه این پیش بینی‌ها نادیده گرفته می‌شوند.

  • کمپین تبلیغاتی شیائومی 12 از هفته آینده آغاز می شود

امیدواریم شایعات مربوط به برگزاری رویداد رونمایی از شیائومی ۱۲ در ۲۸ دسامبر به واقعیت تبدیل شود. باز هم با اتکا به پیش بینی افشاگران، از هفته آینده این شرکت کمپین تبلیغاتی مخصوص معرفی شیائومی ۱۲ را آغاز خواهد کرد. فردا تاریخ دقیق برگزاری رویداد معرفی این گوشی هوشمند شیائومی اعلام می‌شود و در ادامه، این شرکت به تدریج شروع به افشای جزئیاتی در مورد این محصول جدید تولیدی خود خواهد کرد.

از جمله جالب‌ترین جزئیاتی که در این رویداد معرفی  آینده اعلام خواهد شد، تعداد محصولاتی است که قرار است معرفی شوند. در این مورد یک پیش‌بینی این است که معرفی محصولات در این رویداد تنها با معرفی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به پایان نمی‌رسد بلکه این شرکت ممکن است دیگر اعضای این خانواده ازجمله گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲ پرو (Xiaomi 12 Pro) و گوشی شیائومی ۱۲ ایکس (Xiaomi 12X) را نیز معرفی کند.

این طور که در شایعات گفته شده است مدل پایه این سری و همچنین مدل پرو باید از تراشه پرچمدار جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بطن خود استفاده کنند. در حالی که شیائومی ۱۲ ایکس که کوچکترین نسخه در بین تمام دستگاه‌های این سری خواهد بود، با استفاده از تراشه قدرتمند پرچمداران قبلی شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ را در داخل بدنه خود حمل خواهد و از آن قدرت خواهد گرفت و همچنین در مورد گوشی شیائومی ۱۲ اولترا نیز گفته شده که احتمالاً در بهار سال میلادی آینده معرفی خواهد شد.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا - چیکاو

  • گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا

گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) که در ابتدای سال جاری میلادی عرضه شد، برای ماژول دوربین پنل پشتی طراحی بسیار غیرمعمولی دارد که علاوه بر سه سنسور، دارای یک صفحه نمایش ۱.۱ اینچی بود که به عنوان منظره‌یاب در هنگام عکاسی سلفی عمل می‌کند. با توجه به افشای اطلاعات اخیر، گفته شده که ماژول دوربین اصلی شیائومی ۱۲ اولترا نسبت به این ماژول متمایز خواهد شد.

ضمن آن که، آخرین رندرها بر اساس تعدادی از شایعات و افشاگری‌ها منتشر شده‌اند. از جمله عکس‌های لو رفته از قاب‌های محافظ برای هر سه گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ نیز شامل این شایعات می‌شوند. طبق رندرهای منتشر شده، گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا برای ماژول دوربین پنل پشتی یک برآمدگی گرد بزرگ خواهد داشت که سنسورهای دوربین در داخل آن تعبیه خواهند شد. این ماژول برای محافظت لنزهای دوربین با صفحه شیشه‌ای پوشیده شده است.

ماژول دوربین شیائومی ۱۲ - چیکاو

در مرکز این دایره ماژول، لنز دوربین اصلی قرار خواهد گرفت  و در سمت چپ آن نیز سنسور فوق عریض جای خواهد گرفت. در قسمت پایین دایره نیز یک دوربین با لنز پریسکوپ و فلاش LED را در خود جای خواهد داد و در قسمت بالای دایره نیز سنسور ToF یا لنز دوربین تله فوتو قرار خواهد گرفت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.