شیائومی و لایکا ممکن است برای دوربین های شیائومی ۱۲ اولترا با هم همکاری کنند

بسیاری چشم انتظار معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ هستند که با مشخصات بالا، قابلیت‌های زیاد و ویژگی‌های بسیار جذابی قرار است معرفی شوند. انتظار می‌رود کوالکام تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ (Qualcomm Snapdragon 898) را تا پایان ماه جاری میلادی معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار بعدی شیائومی یعنی گوشی شیائومی ۱۲ با استفاده از آخرین تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام ممکن است در ماه دسامبر (دی – بهمن ۱۴۰۰)  به طور رسمی معرفی شود. این مجموعه ممکن است شامل مدل‌های دیگری مانند شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ اولترا نیز باشد. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که احتمال داده می‌شود که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا می‌تواند به دوربین‌های مهندسی لایکا (Leica) مجهز شود.

از سال ۲۰۱۹، هواوی گوشی‌های پرچمدار خود را با دوربین‌های مهندسی لایکا عرضه کرده است. همکاری هواوی و لایکا در سال جاری با عرضه سری هواوی P50 به پایان رسید. در ماه مه (اردیبهشت ماه)، افشاگر خبرهای فناوری به نامTeme ، ادعا کرد که لایکا به دنبال شرکت گوشی ساز  جدیدی برای لنزهای برند خود است. او همچنین ادعا کرد که این برند ممکن است با آنر، شیائومی یا شارپ برای طراحی لنزهای گوشی‌های هوشمند همکاری کند.

یک افشای جدید نیز از سوی Digital Chat Station نشان می‌دهد که لایکا و شیائومی ممکن است برای تولید دوربین‌های گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ به توافق رسیده باشند. این افشاگر چینی اخیراً تصویری از شیائومی می ۱۱ اولترا را به اشتراک گذاشته است که نشان تجاری لایکا را در صفحه نمایش ثانویه آن نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا  ممکن است با دوربین‌های بهینه شده لایکا در بازار عرضه شوند.

لایکا (Leica) - چیکاو

در حال حاضر، تنها جزئیات کمی در مورد مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در دسترس قرار دارد. انتظار می‌رود این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شود. همان افشاگر اطلاعات قبلاً ادعا کرده بود که این تلفن دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. یکی از آن‌ها می‌تواند یک لنز زوم پریسکوپ 1/1.5 اینچی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ برابر باشد.

همچنین انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش باشد. این گوشی هوشمند از نظر طراحی، ممکن است تفاوت چندانی با گوشی شیائومی ۱۱ اولترا نداشته باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.