گوشی شیائومی می 11 اولترا با لقب پادشاه اندروید معرفی شد

در رویداد اخیر شیائومی، سه گوشی می 11 لایت، می 11 پرو و قدرتمندترین آنها که می 11 اولترا نام دارد، معرفی شدند. این محصول با نام پادشاه اندروید یا حد نهایی اندروید ارائه شد. همراه چیکاو باشید.

در بخش طراحی، گوشی شیائومی می 11 اولترا و می 11 پرو در طراحی پنل جلویی مشابه هستند اما در طراحی پنل پشتی آنها تفاوت هایی دیده می شود. پنل پشتی این گوشی از جنس سرامیکی بوده و در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده است. کادر محفظه گوشی به رنگ مشکی بوده و تقریبا نیمه بالایی گوشی را در بر گرفته است. این محصول، اولین گوشی شیائومی است که موفق به کسب گواهینامه IP68 شده است.

در پنل پشتی علاوه بر محفظه دوربین سه گانه، نمایشگر ثانویه نیز تعبیه شده است. در این نمایشگر اطلاعاتی مانند اعلان ها، میزان باتری، وضعیت هوا، هشدارهای بهداشتی و سایر اطلاعات ضروری نمایش داده می شود. به کمک این صفحه نمایش کوچک، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی با ۵۵ ساعت زمان آماده به کار اضافی فراهم می شود. مهمترین عملکرد این نمایشگر، ثبت عکس های سلفی با کیفیت و وضوح بالا با استفاده از دوربین های عقب می باشد.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در این دستگاه در اندازه ۶.۸۱ اینچی E4 AMOLED با رزولوشن +QHD، رفرش ریت صفحه نمایش نیز ۱۲۰ هرتز بوده که از +HDR10 پشتیبانی می کند. بعلاوه این گوشی از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس بهره می برد.

گوشی شیائومی می 11 اولترا نیز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است که غیر از این نیز از “حد نهایی” انتظار نمی رفت.

این محصول در مدل پایه ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و بالاترین نسخه نیز با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار فروش می شود.

دوربین به کار گرفته شده در این دستگاه مهم ترین ویژگی این محصول به شمار می رود. سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.95 و اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر بوده که از  لرزشگیر اپتیکال و سیستم کاملا جدید فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو بهره می‌برد که سرعت و عملکرد بالاتری را ارائه می دهد. بعلاوه با ترکیب 1 به 4 پیکسل ها به اندازه 2.8 میکرون به دست می آید که بزرگترین اندازه پیکسل در بین گوشی ها می باشد. سنسور اولترا و تله فوتو هر دو از اولین نسل سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 بهره می برند.  دوربین اولترا واید 12 میلی متری بوده و  زاویه دید 128 درجه را با دیافراگم f/2.2  عرضه می کند. هر سه سنسور موجود در این گوشی از فیلمبرداری 8k پشتیبانی می کنند که در حالت سوپر اسلوموشن امکان فیلم برداری با نرخ 1920 را در اختیار کاربران قرار می دهند.

گوشی می 11 اولترا از یک باتری انقلابی سیلیکون-اکسیژن بهره می برد که به لطف آن بل قطر کمتر سرعت شارژ بالاتری را ارائه می دهد. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به سیستم خنک کننده پیشرفته و فناوری شارژ سریع 67 واتی چه با سیم چه بی سیم مجهز شده است.

نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 914 دلار، مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 990 دلار روانه بازار فروش می شود. بهترین نسخه این محصول با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت با قیمت 1065 دلار عرضه می شود. نسخه ویژه آن نیز، Marbled Ceramic Special، با 1065 دلار روانه بازار فروش می شود.

فروش تمام نسخه های گوشی می 11 اولترا از 2 آوردین در چین آغاز می شود. هنوز درباره ارائه این محصولات در بازار جهانی اخباری منتشر نشده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.