تصاویری از گوشی شیائومی 12 که احتمالا به زودی معرفی می‌گردد، فاش شد

ظاهراً گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی ۱۲ در حال استفاده یا آزمایش در مترو دیده شده است و این می‌تواند اولین نگاه ما به این گوشی پرچمدار آینده این برند باشد. افشاگر معروف خبرهای فناوری Tipster Sharma چند تصویر از این گوشی هوشمند پرچمدار آتی شیائومی را به دست آورده و آن‌ها را در شبکه اجتماعی Weibo چین به اشتراک گذاشته است که این دستگاه را در حال استفاده نشان می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

در واقع، این گوشی به دلیل پوشانده شدن آن توسط یک قاب با ظاهری عجیب، چیز زیادی در مورد ظاهر آن قابل مشاهده نیست، اما به نظر می‌رسد که صفحه نمایش این گوشی به طور غیر معمول کشیده باشد و شاید هم ترفندی باشد تا به طور کامل دیده نشود و نتوان ابعاد آن را حدس زد.

گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ سفید - چیکاو

شیائومی ۱۲ در پنل جلو از طراحی حفره هول پانچ کوچکتر برای قرار دادن دوربین سلفی بهره می‌برد. نسبت صفحه نمایش این گوشی هوشمند به بدنه آن،  بالا گزارش شده است که در کناره‌ها با انحنای جزئی همراه می‌شود. اما متأسفانه به دلیل این که عکس‌هایی که این افشاگر به اشتراک گذاشته دارای کیفیت بالایی نیستند، خیلی جزئیات آن مشخص و واضح نیست.

با این وجود، به نظر می‌رسد که عرضه گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ قریب الوقوع باشد، زیرا مدل قبلی آن، شیائومی می ۱۱ اولترا،  در حال حاضر دیگر در کشورهایی مانند هند، عرضه نمی‌شود. گوشی شیائومی ۱۲ همچنین گواهی BIS کشور هند را دریافت کرده است که به معنای این موضوع است که به زودی در این کشور عرضه خواهد شد. شایعات تاریخ عرضه این گوشی را اوایل سال ۲۰۲۲ اعلام کرده‌انداما این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

صفحه نمایش گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ - چیکاو

اما موضوعی که  هم مشخص است و هم خیلی مهم این است که گوشی شیائومی ۱۲ یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که با استفاده از تراشه آخرین پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام، در بازار عرضه می‌شود. پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری تولید خواهد شد.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ ممکن است تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت نیز حافظه حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت  UFS 3.1 داشته باشد. از دیگر مشخصات آن هم می‌توان به پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.