گوشی شیائومی ۱۲ پرو احتمال دارد که با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارائه شود

اخیراً لوگوی MIUI 13 به شبکه‌های مجازی درز کرده است و ویدیویی با تعدادی عملکرد نشان داده شده است که در نسخه جدید سیستم عامل شیائومی ظاهر می‌شود. افشاگران منبع این خبر  که در سایت Xiaomiui فعالیت دارند، با دقت این ویدئو را مشاهده و بررسی کرده‌اند و به نتایج جالبی رسیده‌اند. به ویژه این که آن‌ها این احتمال را رد نمی‌کنند که یکی از نمایندگان گوشی‌های آینده سری ۱۲ شیائومی با استفاده از فناوری تعبیه دوربین در زیر نمایشگر در بازار عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

  • گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو می تواند با دوربین سلفی زیر نمایشگر وارد بازار شود

آن‌ها به این نتیجه رسیدند که گوشی هوشمندی که در تبلیغات دیده شده است احتمالاً شیائومی ۱۲ پرو آینده باشد. مهمتر از همه، به نظر می‌رسد دستگاه موجود در این ویدیو دارای یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر است که شیائومی آن را به اختصار CUP می‌نامد که مخفف عبارت  Camera Under Panel «دوربین سلفی در زیر نمایشگر» می‌نامد.

شیائومی این احتمال را رد نمی‌کند که واقعاً یک دوربین زیر صفحه نمایش در شیائومی ۱۲ پرو ظاهر شود و در این نسخه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی شود. در حال حاضر دوربین زیر نمایشگر در گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi Mix 4)  موجود است و این گوشی هوشمند نیز در بازار نیز عرضه شده است، هرچند که در حال حاضر فقط در بازار چین عرضه شده است اما قدر مسلم این است که به زودی و به مرور به سایر بازارها در سرتاسر جهان نیز موجود خواهد شد.

گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو می تواند با دوربین سلفی زیر نمایشگر وارد بازار شود - چیکاو

اما احتمال دیگر در مورد گوشی شیائومی ۱۲ پرو این است که این دستگاه احتمال داده می‌شود که به یک بلندگوی پیزوالکتریک مجهز شود. درست است، منبع تضمین نمی‌کند که نتیجه گیری‌های آن درست است و نمی‌توان آن‌ها را به عنوان قابل اعتماد پخش کرد. این ها فقط فرضیاتی هستند که بر اساس  ویدیوهایی که مشاهده شده‌ است، متصور می‌شود و در اینجا آن‌ها می‌توانند یک تلفن هوشمند انتزاعی را به عنوان مبنا در نظر بگیرند.

به یاد داشته باشید که اولین نمایش گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ باید در ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) برگزار شود. به احتمال زیاد، رابط کاربری جدید شیائومی یعنی  MIUI 13 نیز احتمال داده می‌شود که در همان روز معرفی شود. البته افراد نزدیک به شیائومی این موضوع را رد نمی کنند که شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس کامپکت که دستگاهی جمع و جور نیز خواهد بود، نمایش داده شوند. در تئوری، این شرکت باید به زودی بیانیه رسمی خود را در مورد این رویداد آینده ارائه دهد.

  • گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) که در ابتدای سال جاری میلادی عرضه شد، طراحی بسیار غیرمعمولی از بخش ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی را ارائه داد که علاوه بر سه سنسور، دارای یک صفحه نمایش ۱.۱ اینچی نیز بود که به عنوان منظره‌یاب هنگام عکاسی سلفی عمل می‌کند. هرچند که بسیاری با تعبیه چنین ماژول دوربینی چندان موافق نیستند اما با توجه به افشای اطلاعات اخیر، ماژول دوربین اصلی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا (Xiaomi 12 Ultra) نیز از راه حل‌های رقیب متمایز خواهد شد.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا - چیکاو

همچنین، آخرین رندرها بر اساس تعدادی از شایعات و درزها افشا شده‌اند که از جمله عکس‌های لو رفته از قاب‌های محافظ برای هر سه گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ می‌تواند باشد. طبق رندرهای دریافتی، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا یک برآمدگی گرد بزرگ از ماژول دوربین اصلی را در پنل پشتی خواهد داشت که با یک صفحه شیشه‌ای پوشیده شده است.

در مرکز دایره، لنز دوربین اصلی قرار خواهد گرفت که در سمت چپ آن مکانی برای ماژول فوق عریض وجود دارد. قسمت پایینی یک دوربین با لنز پریسکوپ و فلاش LED را در خود جای داده است. در بالای دایره نیز سنسور ToF یا لنز دوربین تله فوتو قرار خواهد گرفت. مسلماً در روزهای آتی خبرهای بیشتر و موثقی در مورد این سری از گوشی‌های هوشمند شیائومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.