گوشی هوشمند تاشو آنر در ژانویه ۲۰۲۲ وارد بازار می شود

پس از این که آنر از هواوی مستقل شد، این برند به آرامی روند رو به رشدی را در پیش گرفته و تاکنون موفق شده تا بار دیگر بتواند جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند به دست آورد. این شرکت اکنون تلاش می‌کند تا بتواند در بازار گوشی‌های هوشمند به رقابت بپردازد و جایگاه خود را بیش از پیش ارتقا دهد. آنر طرح‌های بسیار بزرگی را در سر می‌پروراند و حتی به طراحی و ساخت گوشی‌های تاشو که به صرف وقت و هزینه بسیار هنگفت نیاز دارد ورود کرده است و به گفته  @Changan Digital King، وبلاگ‌نویس فناوری Weibo، اولین گوشی هوشمند تاشو آنردر ژانویه ۲۰۲۲ به طور رسمی رسمی رونمایی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

با این حال، پست Weibo به وضوح بیان می‌کند که این یک برنامه رونمایی آزمایشی برای این گوشی است. به عبارت دیگر به این معنی است  که ماه معرفی کامل این گوشی تاشوی آنر فعلا مشخص نیست. علاوه بر این، وبلاگ‌نویس فوق همچنین ادعا می‌کند که گوشی هوشمند تاشو آنر با پنل‌های نمایشگر BOE و Visionox عرضه می‌شود. ضمن آن که، این اولین گوشی هوشمند تاشو از برند آنر خواهد بود که از طراحی تاشو به داخل استفاده می‌کند.

در ژوئیه سال جاری، پتنت گوشی هوشمند تاشو آنر در فضای وب منتشر شد. این پتنت یک دستگاه تاشو قاب، لولا و خط اتصال الکتریکی صفحه نمایش تاشو را نشان می‌دهد. در ماه‌های اخیر، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به طور ناگهانی محبوب شده است. در حال حاضر، چندین برند در حال رونمایی از گوشی‌های هوشمند تاشو خود هستند. طبق گزارش‌های اخیر، گوشی هوشمند تاشو جیبی برند هواوی پی ۵۰ (Huawei P 50) در ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه آتی) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اوپو همچنین اعلام کرد که گوشی تاشوی خود را با نام اوپو فایند ان (Oppo Find N) که یک گوشی هوشمند پرچمدار تاشو است در ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۱۴۰۰) به صورت رسمی معرفی می‌کند.

پتنت گوشی هوشمند تاشو آنر - چیکاو

طبق گزارش‌های قبلی، آنر اخیراً برای نام دو مدل جدید در اروپا به نام‌های «مجیک فولد» (Magic Fold) و مجیک وینگ (Magic Wing) درخواست داده است. این دو مدل جدید ممکن است به ترتیب با مدل‌های تاشو بالا و پایین مانند گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ و مدل‌های تاشو چپ و راست به شکل باز و بسته شدن کتابی (مانند گوشی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ) مطابقت داشته باشند. همچنین اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر این که اسم رمز دستگاه جدید آنر که مانند کتاب باز و بسته می‌شود، گوشی هوشمند تاشو آنر مجیک ایکس (Magic X) خواهد بود و همچنین احتمال دارد که این دستگاه از نظر شکل ظاهری آن شبیه به گوشی هوشمند تاشوی هواوی میت ایکس ۲ (Huawei Mate X 2) باشد.

  • رندرهای گوشی تاشوی آنر مجیک

به نظر می‌رسد که آنر چندین گوشی هوشمند تاشو در دست ساخت دارد. با این حال، انتظار نمی‌رود که اولین گوشی هوشمند تاشو این برند تا سال آینده رونمایی شود. در عین حال، رندری  اخیراً از این گوشی در دسترس قرار گرفته است که طراحی آنر مجیک فولد (Honor Magic Fold) را نشان می‌دهد که یک مدل تاشو به چپ و راست (به شکل باز و بستن یک یک کتاب) است.

رندرهای گوشی تاشوی آنر مجیک - چیکاو

افشاگر معروف دنیای خبرهای فناوری با نام مستعار @RODENT950 که بارها در پیش بینی‌های خود در مورد محصولات آینده برندهای هواوی و آنر خبرهای دقیق و کاملاً درست را به اشتراک گذاشته است، رندری از این گوشی هوشمند منتشر کرده است. این افشاگر همچنین در پست خود این توضیح را مرقوم کرده است که:

هیچ کس واقعاً به طراحی گوشی هوشمند فکر نکرده است. تصمیم گرفته شد که آن را به همان سبک گوشی هوشمند آنر ۵۰ (Honor 50) و گوشی هوشمند آنر ۶۰ (Honor 60) انجام دهیم. شباهت لازم به دلیل طراحی دوربین اصلی گوشی آنر مجیک فولد (Honor Magic Fold) است که از سه سنسور تصویر بهره می‌برد.

در مجموع، این یک گوشی هوشمند به سبک گلکسی فولد ۳ سامسونگ خواهد بود که با صفحه نمایش اضافی در بخش کاور عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، شایان ذکر است که دوربین جلو در رندر دیده نمی‌شود. شاید شرکت ترجیح داده آن را زیر نمایشگر قرار دهد یا حتی آن را حذف کند. این که آیا گوشی تاشوی آنر مجیک فولد واقعاً به این شکل خواهد بود یا خیر، باید منتظر ماند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.