صحبت های مدیرعامل آنر از تلفن های تاشو، به روز رسانی نرم افزار مجیک ۳ و برنامه های عرضه بین المللی

برند آنر اخیراً یک مقدار سرگرم تبلیغات برای محصولات جدید خود بوده و از دستگاه هایی مانند آنر ایکس ۲۰ (Honor X20) و آنر پد وی ۷ پرو (Honor Pad V7 Pro) رونمایی کرده است. اما هیجان انگیزترین آن اعلام گوشی‌های هوشمند سری مجیک ۳ (Magic3) بود، از جمله گوشی مجیک ۳، گوشی مجیک ۳ پرو (Magic 3 Pro) و مقتدرترین گوشی هوشمند این سری یعنی مجیک ۳ پرو پلاس (Magic3 Pro+). این گوشی‌های هوشمند بازگشت قدرتمندی را به بخش پرچمدار آنر نشان می دهند و توجه زیادی را در چین و بین المللی جلب کردند. پس از این رویداد، ما فرصتی پیدا کردیم تا با مدیرعامل شرکت آنر آقای جورج ژائو (George Zhao) گفت و گویی داشته باشیم و در مورد برنامه‌های آینده این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنیم. همراه چیکاو باشید.

آقای ژائو قصد این شرکت برای عرضه‌ی گوشی‌های سری مجیک ۳ و همچنین احتمالاً آنر پد وی ۷ پرو در بازارهای بین المللی را تأیید کرد و همچنین تأکید کرد که این نسخه‌ها با سرویس‌های گوگل پلی ارائه می‌شوند. به نظر می‌رسد این برنامه فعلی کاری آنر خدمت به مردم چین و تسخیر بازارهای جهانی  است. اگرچه، پلتفرم‌های دیگر می‌توانند در آینده نیز در چین امکان پذیر باشند. همچنین مشخص شد که کاربران می‌توانند حداقل دو به روز رسانی اصلی نرم افزار را در دستگاه‌های مجیک ۳  انتظار داشته باشند.

در واقع، آقای ژائو همچنین تصریح کرد که تمرکز بر نرم افزار و تجربه کاربری بهتر از رقبای اصلی هدف اصلی آنر است. هدف این شرکت، در قبال پولی که از مشتری می گیرد، تحویل دستگاه‌های بسیار ارزشمند است. حتی زمانی که نمی‌تواند از نظر سخت افزاری از رقبا پیشی بگیرد باز دوست دارد برای مشتری عرضه‌ی بهتری را انجام دهد.

گوشی‌های سری مجیک ۳ - چیکاو

گفته می شود، ظاهرا قرار است سخت افزارهای جالب‌تری در آینده از آنر دیده شود که ازجمله می‌توان به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو اشاره کرد. آقای ژائو اطلاعات زیادی در مورد تلفن تاشوی آتی آنر فاش نکرد، اما گفت که راه حل یا بهتر بگوییم طراحی مورد نظر آنر برای ساخت تلفن تاشو بهترین روش در ساخت این گونه گوشی‌های هوشمند است. هرچند که او درباره‌ی این طرح نکات زیادی را فاش نکرد اما یک قول جسورانه داد.

از نظر سخت افزاری، برنامه‌های آنر این است که برای همه‌ی سطوح دستگاه هوشمند تولید کند هم دستگاه‌های مقرون به صرفه، هم گوشی‌های هوشمند میان‌رده و هم بارلا رده و پرچمدار. آنر برای تولید مدل‌های مقرون به صرفه را در  خط X شروع می‌کند و از طریق پیشنهادات، دستگاهی همچون آنر ۵۰ را عرضه می‌کند، که احتمالاً ادامه‌ی آن خط تولید توسط خانواده‌ی آنر ۶۰ دنبال خواهد شد. این مسیر تا رسیدن به مدل‌های برتر و پرچمدار تا سری مجیک ادامه پیدا می‌کند.

آقای ژائو که در مورد خانواده آنر 50 صحبت می‌کرد ، گفت که خانواده آنر 50 به زودی در اروپا عرضه می‌شوند، و حتی گفت که این سری تا سه ماهه چهارم در اسپانیا ارائه خواهد شد. پس از آن باید در آمریکای جنوبی، خاورمیانه و بازارهای منتخب آسیایی عرضه شود. آمریکای شمالی نیز در نقشه راه قرار دارد، اما برنامه خاصی برای زمان ورود آنر به آن وجود ندارد. تلفن‌های همراه ارسالی با شارژر موجود در جعبه عرضه می‌شوند.

وقتی صحبت در مورد طرح های این شرکت برای بازیابی سهم بازار شد، او گفت که آنر برای فروش روی کانال‌های آفلاین متمرکز خواهد شد و تخصیص سهم  آنلاین خود را کنار خواهد گذاشت. در حقیقت در حال حاضر بیش از 70 درصد فروش گوشی های هوشمند در چین از طریق کانال‌های آفلاین از قبیل فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و خرده‌فروشان انجام می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.