گوشی مجیک فولد آنر شبیه آنر ۵۰ پرو خواهد بود که انتظار می رود در پاییز عرضه شود

چند هفته پیش، آنر از سری تلفن های هوشمند مجیک ۳ (Magic3) رونمایی کرد. با این حال، سه گوشی پرچمدار که در حال حاضر در چین برای خرید در دسترس هستند، تنها دستگاه هایی نیستند که آنر برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی کرده است. همچنین انتظار می‌رود که این سازنده اولین تلفن هوشمند تاشو خود را معرفی کند که با نام مجیک فولد (Magic Fold) عرضه می‌شود. در حالی که ما منتظر معرفی آن هستیم، جزئیات بیشتری در مورد طراحی آن ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

بیشتر جزئیات افشا شده مربوط به مجیک فولد از افشا کننده‌ای است که با نام @RODENT950 در توییتر منتشر می‌شود و این مورد جدید هیچ تفاوتی با آن ندارد. او در توییتی که اوایل امروز منتشر شد، تصاویری را به اشتراک گذاشت که به ما نشان می دهد که دستگاه چگونه خواهد بود.

تلفن های هوشمند مجیک ۳ (Magic3) - چیکاو

از تصاویر می‌توان نتیجه گرفت که مجیک فولد بسیار شبیه به آنر ۵۰ پرو خواهد بود. روی صفحه جلد تخت آن یک حفره هول پانچ به شکل قرص وجود دارد که دارای پنجره مشبک بلندگو در قاب بالای آن است و در قسمت پنل پشت نیز یک محفظه دوربین دایره شکل که در داخل آن ۴ دوربین جای گرفته‌اند. آنر فولد همچنین با نداشتن دوربین در نمایشگر داخلی‌، طراحی هواوی میت ایکس ۲ (Huawei Mate X2) را کپی می‌کند.

آنر مجیک فولد دارای صفحه نمایشی با اندازه 6.5 اینچ و نمایشگر داخلی 8 اینچی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را در داخل بدنه‌ی خود جای دهد. افشاگر اضافه می‌کند که مجیک فولد در سه ماهه چهارم سال عرضه می‌شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.