آنر ایکس ۳۰ عمر باتری قابل توجه و پشتیبانی از شارژ سریع را ارائه می دهد

گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰  (Honor X 30) قرار است ۲ روز دیگر یعنی پس فردا پنج شنبه ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ماه) در چین رونمایی شود. قبل از عرضه، سازنده چینی به تدریج جزئیات کمی از مشخصات گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ را منتشر می‌کند. در حال حاضر، آنر از طریق پستی که اخیراً در شبکه محبوب  Weibo چینی قرار داده است، تأیید می‌کند که این گوشی عملکرد طولانی مدتی را ارائه می‌دهد و همچنین از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. همراه چیکاو باشید.

متاسفانه تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد اندازه دقیق و ظرفیت باتری گوشی آنر ایکس ۳۰ در دسترس قرار نگرفته است اما پیش بینی می‌شود که این دستگاه ممکن است به شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز شود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ عنوان اولین گوشی هوشمندی را یدک بکشد که برای اولین بار تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام پلتفرم موبایل را در بازار عرضه می‌کند و عملکرد و کارایی این تراشه را می‌تواند به نمایش بگذارد.

انتظار می‌رود این گوشی برای قرار دادن دوربین سلفی در پنل جلو از حفره هول پانچ در بالای نمایشگر استفاده کند. علاوه بر این استفاده از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز برای تصویر نیز از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار در این گوشی هوشمند است.

ماژول دوربین گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ - چیکاو

گفته شده که پنل پشتی گوشی دارای یک ماژول دوربین گرد است که ممکن است شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی باشد. به احتمال زیاد یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی حسگر اصلی آن را همراهی خواهند کرد. سایر جزئیات و قابلیت‌های که این گوشی هوشمند آنر می‌تواند ارائه دهد در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 در اخبار مرتبط با این گوشی هوشمند آمده است که آنر در حال حاضر بر روی گوشی هوشمند تاشو آنر مجیک فولد (Honor Magic Fold foldable smartphone) کار می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه تاشو دارای صفحه نمایش ۸ اینچی خواهد بود که از وضوح ۲۲۰۰ در ۲۴۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

رنگ بندی گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ - چیکاو

علاوه بر آن، ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از دیگر قابلیت های آن خواهد بود. ضمن آن که این گوشی تاشوی آنر در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک لنز بسیار باکیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پنل جلو نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای انجام تماس‌های تصویری و همچنین ثبت عکس‌ها و ویدیوهای سلفی در نظر گرفته شده است.

 در مورد تاریخ عرضه در بازار و قیمت آن هم تا این لحظه گفته شده که به احتمال زیاد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در چین به طور رسمی معرفی خواهد شد اما در مورد قیمت آن در حال حاضر اطلاعات موثقی در دسترس قرار ندارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.