سامسونگ چندین ویژگی اس پن و میانبرهای گوشی گلکسی زد فولد ۳ دارای ۵ جی را به نمایش می گذارد

شاید برای اولین بار سامسونگ بود که با گوشی هوشمند نوت به ناگهان به ایده خلاقانه‌ی خود جامه عمل پوشاند و قلم اس پن را به جهانیان معرفی کرد که کاربران با آن می‌توانستند روی صفحه نمایش گوشی خود متن بنویسند،  فرمول‌های ریاضی را درج کنند و حتی طراحی انجام دهند. اختراعی که بسیاری را حیرت‌زده کرد و این کار تحسین برانگیز سامسونگ را ستودند و بعدها شرکت‌های دیگر نیز از این طرح استقبال کردند و قلم های دیجیتالی خود را با نام کلی قلم استایلوس همراه با برخی از گوشی‌ها یا تبلت‌های خود روانه بازار کردند. همراه چیکاو باشید.

گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ مجهز به ۵جی  (Samsung Galaxy Z Fold3 5G) سامسونگ می‌تواند از دو قلم استایلوس پشتیبانی کند: یکی اس پن فولد ادیشن  (S Pen Fold Edition) و دیگر نیز قلم اس پن پرو ((S Pen Pro که شاید به این دلیل باشد که احتمال داده می‌شود که امسال گلکسی نوت جدیدی وجود نداشته باشد.

ویژگی میانبر های گلکسی زد فولد 3 - چیکاو

 اما گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ دارای ۵جی سامسونگ تمام قابلیت‌های یادداشت برداری قدرتمند و سایر میانبرهای فعال شده توسط قلم استایلوس را به ارث برده است. در اینجا چند نکته سریع از سامسونگ آمده است. اول، صفحه کلید از حالت تشخیص دست خط پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید چند ایده را به سرعت یادداشت کنید. این متن که در حال حاضر دیجیتالی شده است، اکنون به راحتی در برنامه‌های دیگر کپی می‌شود یا با برنامه سامسونگ نوت  (Samsung Notes) همگام‌سازی می‌شود.

قابلیت های یادداشت برداری گلکسی زد فولد 3 - چیکاو

مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، قابلیتی است که برای شما در حین تماس تصویری کاربرد دارد. در واقع، فاکتور شکل تاشوی این گوشی گلکسی زد فولد ۳ مجهز به ۵ جی سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که دوربین را در حین یادداشت برداری و در همان وضعیتی که گوشی شما به صورت نود درجه روی میز قرار دارد، در نیمه دیگر صفحه، به سمت خود نشان دهید.لابد بهتر می‌توانید حدس بزنید که این قابلیت را با گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ نمی توانستید انجام دهید.

انتخاب متن نیز توسط اس پن ساده‌تر می‌شود، کافی است یک مستطیل روی متنی که می‌خواهید کپی کنید، بکشید. همچنین می‌توانید از اس پن برای برجسته‌سازی سریع بخش‌هایی از یک سند و افزودن نظرات استفاده کنید.

برنامه تقویم گوشی گلکسی زد فولد ۳ مجهز به ۵ جی - چیکاو

در نهایت، برنامه تقویم به شما امکان می‌دهد یادداشت‌ها را خط کشی کرده و نمادهایی را برای علامت گذاری رویدادهای مهم، درست مانند تقویم معمولی کاغذی، اضافه کنید.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.