مشخصات کامل و طراحی دو گوشی آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو پیش از رونمایی فاش شد

آنر امسال بازگشت قابل توجهی داشت. این شرکت از از داشتن رابطه با هواوی رهایی یافت و در نتیجه از تحریم ایالات متحده که باعث شد تا تلاش شرکت مادر سابقش برای تبدیل شدن به بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان را متوقف کرد، رهایی یافت. در واقع، هواوی امروز در تلاش برای به دست آوردن ارتباط جهانی است و آنر در تلاش است تا به «هواوی جدید» برای مشتریان جهانی تبدیل شود. این برند در بازار داخلی نیز تاکنون بسیار موفق عملکرده است، به طوری که موفق شد تا در کشور خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ مقام سوم را به دست آورد. همراه چیکاو باشید.

موفق‌ترین دستگاه‌های این شرکت گوشی‌های آنر ۵۰  (Honor 50) آنر ۵۰ پرو (Honor 50 Pro) بودند که نه تنها با استقبال گرم کاربران رو به رو گردیدند بلکه باعث اشتهار و اعتبار بیشتری نیز برای این برند شدند. برند آنر اکنون برای حفظ نام و برند خود در صدر برندهای تولید کننده گوشی هوشمند در حال آماده‌سازی دو گوشی جدید آنر ۶۰ (Honor 60) و آنر ۶۰ پرو (Honor 60 Pro) است که قرار است در تاریخ چهارشنبه ۱ دسامبر (۱۰ آذر ماه) معرفی شوند. امروز، این طراحی این دو گوشی هوشمند جدید آنر پیش از معرفی رسمی به طور کامل فاش شد.

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو در چند روز گذشته هدف افشای اطلاعات متعددی بوده اند. این دو گوشی هوشمند تا حد زیادی از نظر مشخصات قطعات داخلی مشابه یکدیگر خواهند بود، اما در موضوع طراحی دارای تفاوت‌های بزرگی هستند. امروز، عکس‌های فاش شده جدیدی از این دو گوشی هوشمند منتشر شده است. گوشی آنر ۶۰ پرو در لبه‌های بالا و پایین گوشی دارای خمیدگی خواهد بود که حاشیه‌های کوچک آن را کوچک‌تر نشان می‌دهد اما نسخه آنر ۶۰ پروی این گوشی هوشمند هرچند که از مدل آنر ۶۰ معمولی کمی بلندتر به نظر می‌رسد اما به همان اندازه پهن خواهد بود.

گوشی آنر ۶۰ مشکی - چیکاو

رندرهایی که قبلاً فاش شده بود، ادعا می‌کرد که گوشی آنر ۶۰ استاندارد یا معمولی دارای حاشیه‌ها یا لبه‌هایی تخت خواهد بود که تصاویری که امروز از این گوشی‌ها در دسترس قرار گرفتند، این موضوع را تأیید می‌کنند. دومین مورد این که هر دو گوشی دارای یک حفره هول پانچ در قسمت مرکز ضلع بالای گوشی هستند که از آن برای تعبیه‌ی حسگر دوربین سلفی استفاده خواهد شد و ضمن آن که برای ماژول دوربین پنل پشتی نیز به این اشاره داشتند که از یک مجموعه دوربین دوربین سه‌گانه بهره خواهند برد. جالب اینجاست که شایعات قبلی از دوربینی به شکل بیضی در یکی از این دو مدل حکایت می‌کردند، اما ظاهرا آنر در نهایت تنها یک مدل طراحی دوربین را برای هر دو نسخه این گوشی هوشمند انتخاب کرده است.

  • مشخصات احتمالی گوشی‌های سری آنر ۶۰

به گفته یکی از افشاگران معروف خبرهای دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station، گوشی آنر ۶۰ دارای صفحه نمایشی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی با نمایشگری با وضوح فول اچ دی پلاس عرضه می‌شود.

این گوشی در بطن خود از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس پلتفرم موبایل قدرت می‌گیرد. این تلفن همراه جدید آنر برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس های تصویری از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد. در پنل پشتی گوشی نیز از یک ماژول دوربین چهارگانه استفاده می‌شود که برای دوربین اصلی یک حسگر بسیار قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است. همچنین یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به همراه ۲ حسگر دو مگاپیکسلی دیگر نیز دیگر سنسورهای این ماژول دوربین خواهند بود. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون از یک باتری با ظرفیت باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش آنر 60 و آنر 60 پرو - چیکاو

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی دیگر این سری یعنی آنر ۶۰ پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 870) پلتفرم موبایل روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها خواهد شد، با این حال، گزارش‌های متناقضی در این مورد وجود دارد. برخی از گزارش‌ها نیز به این موضوع اشاره می‌کنند که این دستگاه نیز همچنان می‌تواند از همان تراشه برادر استاندارد خود استفاده کند. گوشی آنر ۶۰ پرو همچنین دارای باتری بزرگتر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از همان فست شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این طور که شایعات در مورد این سری داستان پردازی می‌کنند، گفته می‌شود که سری آنر ۶۰ باید نسخه آنر ۶۰ اس اس (Honor 60 SE) را نیز به همراه داشته باشد. با این حال، هنوز در این باره خبرهای موثقی از سوی افشاگران مورد اعتماد فاش نشده است و همچنین باز هم به طور دقیق مشخص نیست که آیا این مدل سوم آنر نیز در رویداد چهارشنبه این هفته رونمایی خواهد شد یا خیر.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.