ایمیل داخلی ایلان ماسک: او اجازه کار و لذت را برای کارمندان می دهد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به دلایل متعدد همیشه در اخبار است. در ایمیلی که اخیراً افشا شده، ایلان ماسک از کارمندان کارخانه برای گوش دادن به موسیقی در محل کار پشتیبانی می‌کند. در ایمیلی که در اوایل اکتبر سال جاری ارسال شد، ماسک گفت که گوش دادن به موسیقی در محل کار مشکلی ندارد. او گفت: «من از موسیقی در کارخانه و هر تعامل کوچکی که کار را لذت بخش‌تر می‌کند، بسیار حمایت می‌کنم.» به عبارت ساده، ماسک برای محیط کاری به آن صورت سخت گیر نیست. او یک محیط دوستانه می‌خواهد که محصولات با کیفیت بالا ارائه کند. همراه چیکاو باشید.

اخیراً محتوای دو ایمیل ارسال شده توسط ماسک برای کارمندان تسلا در هفته اول اکتبر در دسترس عموم قرار گرفت. در یکی از ایمیل‌ها، ماسک به کارمندان گفت که می‌توانند از یک هدفون تک گوشی برای گوش دادن به موسیقی در حین کار استفاده کنند و از گوش دیگر برای توجه به مسائل مربوط به ایمنی استفاده کنند.

ایمیل دوم به شدت به کارفرمایان یادآوری می‌کند که وقتی ماسک سفارشی صادر می‌کند چه کاری انجام دهند. کارمندان سه گزینه دارند، توضیح دهید که چرا بیانیه ماسک اشتباه بوده است، از ماسک بخواهید تا تأیید بیشتری کند یا آن را اجرا کند.

با وجود کمبود تراشه‌های زنجیره تامین تسلا، این شرکت به تازگی اعلام کرد که حجم تحویل آن در سه ماهه سوم به رکورد بالایی رسیده است. تسلا همچنین عملکرد آزمایشی «رانندگی کاملاً خودران» را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید منتشر کرد. این به دارندگان تسلا اجازه می‌دهد تا این سیستم پیشرفته کمک رانندگی را ثبت کرده و آن را در جاده آزمایش کنند.

ایلان ماسک - چیکاو

ماسک همچنین ایمیلی ارسال کرد که کارکنان جدید شاغل در کارخانه Gigafactory برلین را تشویق کرد. برخی از این کارمندان با دیدگاه‌های خوشبینانه تحلیلگران در ماه سپتامبر موافق هستند که نشان می‌دهد اگر شرکت خوب کار کند، قیمت سهام تسلا می‌تواند به ۳۰۰۰ دلار برسد.

  • ایمیل های داخلی ایلان ماسک

ماسک در ایمیلی در ۳ اکتبر گفت: «فقط می‌خواهم بگویم که از پخش موسیقی در کارخانه و هرگونه تعامل کوچکی که کار را لذت‌بخش‌تر می‌کند، بسیار حمایت می‌کنم. یکی از همکاران به من پیام داد و از من پرسید که آیا می‌تواند با یک هدفون تک گوشی موسیقی گوش کندو با گوش دیگر به مسائل ایمنی توجه کند؟ این ایده عالی است. علاوه بر این، در صورتی که همکاران می‌توانند، صدای موسیقی را طنین‌انداز کنند، موسیقی محیطی که توسط بلندگوها پخش می‌شود نیز بسیار خوب است. اگر فکر می‌کنید هنوز چیزهای دیگری وجود دارد که می‌تواند به طور مؤثری کار روزانه شما را لذتبخش‌تر کند، لطفاً به من بگویید. امیدوارم هر روز منتظر آمدن بر سر کار باشید!»

ایمیل های داخلی ایلان ماسک - چیکاو

او همچنین در ۴ اکتبر ایمیلی فرستاد تا به کارکنان یادآوری کند که رئیس این شرکت کیست. ماسک گفت: «اگر ایمیلی با دستورالعمل‌های واضح ارسال کنم، مدیران فقط می‌توانند سه رفتار داشته باشند. ۱. برای من یک ایمیل بفرستید تا توضیح دهید که چرا درست نیستم، گاهی اوقات کاملاً در اشتباه هستم. ۲. اگر چیزی را که گفتم واضح نیست لطفا بیشتر بررسی کنید. ۳. دستورالعمل‌هایی که را که می‌گویم دنبال کنید. در صورت‌عدم توافق مدیری با موارد فوق بلافاصله مدیر مربوطه استعفا داده و می‌رود.»

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. هحمود می گوید

    باسلام ودرود فراوان حۻورمحترم ایلان ماسک.امیدوارم که حالتان خوب باشد واین پیام بنده ازهزاران کیلومتربه دست شمابرسد سخنم راکوتاه وخلاصه خدمت عزیز گرانقدرعرۻ میکنم.به نام خدا..بنده یک ایرانی هستم طرحی دارم به عنوان موتورمغناطیسی بدون هیچگونه سوخت مصرفی برای انواع خودروهای سواری و.ماشینهای سنگین و……که نسبت به موتورهای کنونی دارای مزایای ذکرشده میباشد.1..کم حجم.2.قدرت ده برابری نسبت به سوختهای رایج3..استقامت تادمای مثبت 500درجه.4.توان درزیرآب.5.وزن یک پنجم موتورهای رایج6..آلودگی صوتی وزیست محیطی 0صفر..7..وارزان بودن آن ومزایای دیگر….لذا بنده ازجنابعالی اگرمایل باشیدبرای ساخت حمایت مالی یافروش طرح رابه شما توصیه میکنم…خداوند نگهدارتان باد..خداحافظ