13 روش برای پروموت اینستاگرام را یاد بگیرید

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شناخته می شود؛ از این رو فضای رقابتی زیادی در این شبکه دیده می شود. این فضای رقابتی نشان می دهد که هرچه بازدید پیج زیادتر شود، محبوبیت آن نیز افزایش می یابد.

حالا زمان آن رسیده است تا پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهید و با استفاده از جدیدترین تاکتیک های متناسب با الگوریتم اینستاگرام، پیج خود را پروموت کنید. ما اینجاییم تا با ارائه 13 راهکار به شما آموزش دهیم تا پیج اینستاگرام خود را آموزش دهید.

برای پروموت اینستاگرام خود چیکار کنم؟

1.     تولید محتوای خود را بالا ببرید.

با تولید محتوای بالا، متناسب با نیاز مخاطب، می توانید پیج خود را پروموت و ارتقا دهید. برای اینکه بدانید پیج شما بهترین عملکرد را در بین مخاطبان دارد، باید آن را از روش های مختلف مورد آزمایش قرار دهید. یکی از این آزمایش ها، افزایش تولید محتوا و ارسال مداوم پست است. حداقل ترین مقدار ارسال پست در روز، یکبار است و حداکثرترین مقدار آن، یک بار در روز است.

انتشار استوری نیز به اندازه پست مهم است. با انتشار استوری می توان از خیلی از افراد جلو افتاد. نکته جالب اینجاست که اینستاگرام نسبت به دو سال پیش در ارسال محتوا عملکرد بهتری دارد. برای ایجاد محتوایی که مخاطب آن را دوست دارد، مطمئن شوید که از یک استراتژی جامع و مخصوص خود استفاده می کنید.

2.     پست های اینستاگرام خود را در دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

تنها با یکبار تلاش برای تولید محتوا می توان مخاطبین زیادی در انواع شبکه های اجتماعی جمع آوری کرد.  ارسال متقابل محتوا در دیگر سیستم عامل های اجتماعی می تواند بیشتر از اینستاگرام مورد حمایت قرار گیرد. به عنوان مثال؛ محتوای اینستاگرامی خود را در Facebook و Twitter نیز متشتر کنید.

اگرچه پروموت اینستاگرام یک اقدام هوشمندانه است، اما به خاطر داشته باشید که هر بستر اجتماعی بهترین شیوه های خاص خود را دارد. به عنوان مثال؛ در اینستاگرام، استفاده از هشتگ های سنگین کاربرد بیشتری دارد و این در حالی است که ممکن است در فیس بوک یا توییتر کمی متفاوت عمل کنید.

3.     تمرکز بر روی محتوای مخاطب محور

اگرچه اینستاگرام، بستری است برای کسب امتیاز فروش، اما هنوز هم مانند گذشته مکانی است برای اشتراک گذاری تجربیات !

محبوبیت عکس های سلفی در اینستاگرام، عکس های مشتری و تصاویر افرادی که از محصولات در دنیای واقعی استفاده می کنند، خود گویای موضوع مخاطب محوری است. بیشتر جذابیت اینستاگرام در این است که برندها قادر به تبلیغات مردمی تر هستند و آنها با این تبلیغات مشتری را وادار به خرید می کنند.

4.     استفاده از هشتگ های مناسب

برند های بزرگ و کوچک باید از هشتگی برای تشویق به اشتراک گذاری و تبلیغ از طرف طرفداران خود ایجاد کنند. شما می توانید با به کار بردن انواع هشتگ های مهم و کلیدی در بیوگرافی خود، مخاطبین اصلی را جذب کنید.

فراموش نکنید که حتما از تگ های مکان نیز استفاده کنید.

5.     محتوای اینستاگرامی خود را در وب سایت منتشر کنید.

وقتی صحبت از پروموت می شود، چه بیلبوردی بهتر از مشتری خودتان؟

ارائه محتوا اینستاگرام در وب سایت به عنوان یکی از موثرترین راهکارها برای پروموت شناخته می شود. اما دلیل آن چیست؟

زیرا وقتی مردم تجربه محصولات خریداری شده را در دنیای واقعی مشاهده می کنند، به این موضوع پی می برند که افراد دیگر از برند مورد نظر استفاده کرده اند و از آن راضی اند. زمانی که مصرف کنندگان کالایی را در طبیعت مشاهده می کنند، بهتر می توانند آن را تجسم و درک کنند.

6.     برند تجاری خلاقانه خود را ایجاد کنید.

خلاقیت در اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. داشتن نوعی خلاقیت برای ارائه مضمون به عنوان یکی از عالی ترین روش ها برای الهام بخشیدن به محتوا و مخاطب محسوب می شود. اگر به دنبال خلاقیت در برند هستید، بسیاری از آموزش های آنلاین و اپلیکیشن ها می تواند به شما کمک کنند.

برای پروموت اینستاگرام خود چیکار کنم؟ - چیکاو

7.     موثر باشید.

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، اینستاگرام بستری است که برند ها می توانند تبلیغات خود را بدون اینکه آنها را به رخ دنبال کنندگان بکشند، منتشر کنند و از آن شود ببرند.

8.     با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

به بیان ساده، بازاریابی اینفلوئنسر مستلزم رابطه پولی با یک حساب دیگر اینستاگرام با تعداد فالوور های قابل توجه و جذاب است. مخاطبین اینفلوئنسرها می توانند همان مخاطبین ایده آل شما باشند. اینفلوئنسرها شبیه تبلیغاتی هستند که استفاده از آنها هزینه بر است.

با این حال، یافتن اینفلوئنسر مناسب می تواند یک روش فوق العاده و مقرون به صرفه برای فروش محصولات و رشد طرفداران شما باشد.

9.     در مورد نحوه ارائه محصولات و تبلیغات خود فکر کنید.

این یک نکته ساده، اما قابل تذکر است. تبلیغاتی که با هدایای جالب یا فروش محصولات شما ایجاد شود می تواند برای برند بسیار ارزشمند باشند. بنابراین؛ هنگامی که اینستاگرام خود را برای این موارد تبلیغ می کنید، ارائه محتوا بسیار ضروری تلقی می شود.

10.  مسابقه برگزار کنید.

تحقیقات نشان می دهد که برندهایی که مسابقات برگزار می کنند، فالوورها و طرفداران خود را 70% سریعتر از کسانی که شرکت نمی کنند، رشد می دهند.

11.  پروفایل خود را پروموت کنید.

این مورد برای برند هایی که به دنبال جلب توجه بیشتری هستند، بهتر عمل می کند. نام برند خود را کوتاه، اما کاربردی انتخاب کنید تا افراد محلی بتوانند آن را راحت پیدا کنند. استفاده از ایمیل و شماره تلفن همراه نیز تاثیر گذار خواهد بود.

12.  شرکت در کمپین های تبلیغاتی

از کمپین های تبلیغاتی موثر در اینستاگرام غافل نشوید. از این گذشته، رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به بسترهایی برای درآمد زایی هستند و هرچه پلتفرم های تبلیغاتی شما عمیق تر و بهتر باشد، قطعا مشتریان و طرفداران بیشتری جمع آوری خواهید کرد.

13.  استفاده از ویژگی های استوری

استوری ها، محبوب ترین ویژگی های اینستاگرامی محسوب می شوند. برندهایی که روزانه با هزاران مخاطب سروکار دارند، باید از استوری های بیشتری استفاده کنند. البته برای بسیاری از مشاغل، استوری به معنای انتشار عکس های تولید شده توسط کاربر و محتوای پشت صحنه است.

پروفایل خود را پروموت کنید. - چیکاو

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی 13 روش پروموت پیج اینستاگرام پرداختیم. امیدوارم از آن لذت برده باشید. برای استفاده از آموزش های رایگان به دسته بندی آموزش اینستاگرام سر بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. Taha می گوید

    سلام. پست ها و استوری های اینستاگرام برای اینکه خوب باشن چه سایز استانداردی دارن؟

  2. نیوشا می گوید

    مقاله خوبیه اما کاش گفته بودین چجوری پیج خود رو به اکسپلور ببریم

    1. چیکاو می گوید

      سلام نیوشا عزیز
      به مقاله زیر سربزنید.
      چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

  3. ستاره می گوید

    خیلییی عالییی مرسییی

    1. چیکاو می گوید

      سلام ستاره عزیز
      با سایر آموزش های اینستاگرام همراه چیکاو باشید.

  4. شکوری می گوید

    پروموت کردن اینستاگرام یعنی چی؟ یعنی گرفتن تیم آبی اینستاگرام؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز همین مقاله مربوط به پروموت کردن اینستاگرام هست. مطالعه کنید.
      تیک آبی اینستاگرام چیست؟