چگونه تم اینستاگرام را عوض کنیم؟

روز به روز کاربران بیشتر علاقه خود را به تم سیاه نشان می دهند و تمامی توسعه دهندگان اپلیکیشن و تولید کننده های گوشی موبایل سعی دارند تا از حالت دارک مود در بخش های مختلف برای رضایت بیشتر کاربران استفاده کنند. قطعا تغییر در چیز های هر چند کوچک می تواند تاثیرات مثبتی در ما بوجودبیارد حتی اگر تغییر تم اینستا و یا گوشی باشد. اینستاگرام به عنوان یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی نیز سعی کرده این نیاز مخاطب را در نظر گیرد. در این مقاله با چیکاو همراه باشید تا نحوه تغییر تم اینستاگرام در اندروید را به شما آموزش دهیم.

برای تغییر تم اینستاگرام دو روش وجود دارد. اولین راه حل تغییر تم گوشی تان است که با تغییر آن به حالت دارک مود تم اینستا نیز تغییر می کند. البته در این حالت بایستی اندروید گوشی شما حداقل 10 باشد تا از این حالت پشتیبانی کند. از این طریق قادر خواهید بود تم اینستاگرام و تم موبایلتان را همزمان تغییر دهید.

چگونه تم اینستا و گوشی موبایل اندروید را تغییر دهیم؟

  • کافیست وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شوید.
  • سپس به بخش صفحه نمایش یا Display بروید
  • سپس گزینه دارک مود را فعال کنید.

با انجام موارد بالا و تغییر تم گوشی موبایلتان به حالت تاریک، تم اینستاگرام تان نیز به صورت اتوماتیک به حالت دارک مود تغییر می کند.

تغییر تم اینستا از طریق برنامه

اینستاگرام برای مخاطبین خود در حالت تاریک را در نظر گرفته است که تمامی کاربران با اندروید پایین تر از نسخه 10 بتوانند از ویژگی دارک مورد استفاده کنند. برای فعالسازی آن کافیست به بخش تنظیمات اینستاگرام رفته، سپس بر روی گزینه تم themes کلیک کرده و گزینه dark را فعال کنید.

تغییر تم اندروید با اپلیکیشن

هر زمان که چیزی به عنوان ترند مطرح می شود، همه به دنبال آن راه می افتند تا بتوانند از این محبوبیت استفاده کنند. حال که ویژگی دارک مود به یک ترند تبدیل شده است، اپلیکیشن هایی نیز توسعه پیدا کرده اند که به شما این امکان را می دهد تا تم گویتان به حالت مشکی تغییر پیدا کند. نمونه این اپلیکیشن ها را می تواند از طریق گوگل پلی یا کافه بازار مشاهده و دانلود کنید.

همانطور که میدانید این پیام رسان روزه به روز در حال پیشرفت است. هم اکنون اینستاگرام جز یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد. آپدیت های جدید این برنامه قابلیت های جدیدی را به آن اضافه می کنند. به همین دلیل شما را دعوت می کنیم که با مراجعه به دسته بندی آموزش اینستاگرام با جذاب ترین قابلیت های این برنامه آشنا شوید.

در این مقاله سعی کردیم به سوال ” چگونه تم اینستا رو عوض کنیم ” پاسخ دهیم. این مقاله در آینده آپدیت خواهد شد و اپلیکیشن هایی که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند را معرفی خواهیم کرد. اگر شما پیشنهادی در این زمینه دارید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. جوادی می گوید

    چرا تم دایرکت های اینستاگرام من تغییر کرده و بنفش شده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      مشکلی نیست دوست عزیز. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.
      آموزش استفاده حرفه ای از دایرکت اینستاگرام

  2. زرر می گوید

    کاش لینک اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام رو گذاشته بودید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      داخل کافه بازار و گوگل پلی هستن این برنامه ها.

  3. پیشرو می گوید

    حالت دارک مود اینستاگرام خیلی جذابه

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله همینطور است.
      آموزش ها و تکنیک های جذاب اینستاگرام

  4. Rehane می گوید

    میشه درباره دایرکت اینستاگرام هم یه مقاله بنویسید ?

    1. چیکاو می گوید