چگونه حساب کاربری ایمو را پاک کنیم؟

ایمو به لطف تماس تصویری و مکالمه صوتی با کیفیت بالا، با هرنوع اینترنتی از جمله  پرسرعت و کم سرعت، یکی از برترین برنامه های پیام رسان در کشور ما و سایر کشورها است. ثبت نام و دریافت حساب در این برنامه بسیار ساده است و کافیست برنامه را نصب کنید و سپس با شماره تلفن همراه خود ثبت نام کنید. اما گاهی اوقات به دلایل شخصی، ممکن است بخواهید دیلیت اکانت ایمو را انجام داده و حساب ایمو خود را به طور کامل پاک کنید. از این رو ما آموزشی کامل و جامعی را به زبان ساده در ارتباط با دیلیت اکانت ایمو آماده کرده‌ایم، تا شما با این آموزش بتوانید به راحتی در هر زمان که خواستید؛ ديليت اكانت ايمو با گوشي و یا کامپیوتر را انجام دهید. بنابراین با ما همراه باشید و خواندن این مقاله را تا انتها از دست ندهید.همراه چیکاو باشید.

نحوه دیلیت اکانت ایمو - چیکاو

ديليت اكانت ايمو چگونه است؟

اول از همه، به یاد داشته باشید که ديليت اكانت ايمو فارسي و یا هر زبان دیگری، مانند دیلیت اکانت فیسبوک و یا حذف یک حساب کاربری اینستاگرام، اقدامی برگشت ناپذیر است و پس از انجام این کار دیگر نمی توانید آن را بازیابی کنید.
بنابراین، قبل از دیلیت اکانت ایمو، از تصمیم خود در این ارتباط اطمینان حاصل کنید و سپس آن را انجام دهید.

با حذف حساب ایمو، تمام اطلاعات مربوط به چت های خصوصی و گروهی شما از بین می رود و همه اطلاعاتی که در این نرم افزار قرار دارد، مانند اطلاعات تماس صوتی و تصویری گرفته شده با ایمو، پاک می شوند. همچنین، با حذف حساب کاربری، اطلاعات حساب شما از لیست مخاطبینی که نام شما را در لیست مخاطبین خود دارند حذف خواهد شد.

اما برای دیلیت اکانت ایمو، باید کارهایی را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید که این کارها و موارد به شرح زیر است:

مراحل ديليت اكانت ايمو در اندرويد

برای ديليت اكانت ايمو اندرويد، ابتدا برنامه ایمو را باز کرده و از طریق نمادی شبیه به سه نقطه در گوشه پایین سمت چپ تصویر، به پنل تنظیمات ایمو بروید. سپس پروفایل خود را لمس کنید تا به تنظیمات حساب خود بروید. در این قسمت، مانند تصویر زیر، گزینه account setting imo را انتخاب کنید تا وارد صفحه دیلیت اکانت ایمو شوید.

در مرحله بعدی، روی گزینه “Delete your account imo” کلیک کنید و در صفحه بعد شماره تلفن خود را وارد کنید، که از طریق آن برای ایمو ثبت نام کرد‌ه‌اید و حساب کاربری خود را در ایمو ایجاد کرده‌اید.
پس از انجام این کار، گزینه Delete در گوشه سمت راست بالای صفحه هایلایت می شود و از شما می پرسد آیا از پاک شدن حساب خود اطمینان دارید. اگر YES انتخاب شود، تمام اطلاعات حساب ایمیل شما حذف می شود و به صفحه ثبت نام در برنامه هدایت می شوید.

دوباره لازم به ذکر است که اگر حساب ایمو خود را حذف کنید، دیگر نمی توانید آن را بازیابی کنید و برای استفاده مجدد از آن باید دوباره ثبت کنید. با ثبت نام در ایمو، حتی اگر با همان شماره قبلی انجام گیرد، تمام اطلاعات جدید خواهد بود و سابقه حساب قبلی را پیدا نخواهید کرد.

مراحل ديليت اكانت ايمو در اندرويد - چیکاو

ديليت اكانت ايمو ايفون

دیلیت اکانت ایمو در اندروید با دیلیت اکانت ایمو در ایفون خیلی تفاوت خاصی ندارد و شیوه انجام کار تقریبا یکی است. اما با این وجود به منظور درک بهتر و ساد‌ه‌تر، ما در اینجا به دیلیت اکانت ایمو آیفون نیز پرداخته‌ایم که مراحل آن به شرح زیر است:

  • در مرحله اول، باید با استفاده از دستگاه ایفون خود وارد برنامه ایمو شوید.
  • وقتی وارد برنامه شدید، در سمت راست علامت چرخ دنده را پیدا کنید.
  • وقتی روی نماد چرخ دنده کلیک کنید، به قسمت تنظیمات ایمو وارد می‌شوید. حالا گزینه Delete Imo account را در این قسمت انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد شماره تلفنی را که با آن اکانت ایمو خود را ایجاد کردید؛ وارد کنید و سپس گزینه delete که در سمت راست در قسمت بالا وجود دارد انتخاب نمایید.

ديليت اكانت ايمو ايفون - چیکاو

چه زمانی باید دیلیت اکانت ایمو را انجام دهم؟

در شرایط مختلف ممکن است لازم باشد حساب ایمو خود را حذف کنید. دلیل این امر این است که شما دیگر نیازی به استفاده از برنامه ایمو ندارید و قصد دارید با حذف داده های خود، حساب ایمو خود را به طور کامل حذف کنید. دلیل دیگری که ممکن است  برای دیلیت اکانت ایمو داشته باشید این است که حساب شما به خطر افتاده است و شما می خواهید از هک شدن حساب ایمو خود جلوگیری کنید.

  • اگر قصد دارید از سایر شبکه های اجتماعی نیز فاصله بگیرید یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. شما را دعوت می کنیم تا مقاله آموزش دیلیت اکانت توییتر را نیز از دست ندهید.

چگونه می توانم نام خود را از ایمو حذف کنم؟

برنامه ایمو را باز کنید و مخاطبی را که می خواهید از پروفایل ایمو حذف شود انتخاب کنید. بر روی نام او که می خواهید حذف کنید، دوبار ضربه بزنید.شما ممکن است به پروفایل وی منتقل شوید، دو مورد را می بینید که اول گزینه “CHAT” است (مثلاً برای پیام رسانی / ارسال پیام کوتاه) و دیگری سه نقطه که می‌توانید از آنجا مخاطب را حذف کنید.

چگونه می توانم ایمو را از دستگاه های دیگر حذف کنم؟

  • برنامه ایمو را باز کنید.
  • روی سه نقطه در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  • چرخ دنده را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.
  • اکنون می توانید “حذف حساب ایمو” را انتخاب کنید
  • شماره تلفن خود را وارد کنید تا حساب ایمو خود را حذف کنید.
  • تأیید کنید که مطمئن هستید می خواهید حساب خود را حذف کنید.

به طور کلی، اگر ایمو را حذف و نصب کنم چه اتفاقی می افتد؟ با غیرفعال کردن یا دیلیت اکانت ایمو اندروید، همانطور که در بالا ذکر شد، شماره تلفن شما همچنان در ایمو در دسترس خواهد بود.

شما حتی اگر ازایمو استفاده نکنید و برنامه ایمو را از برنامه youriPhone یا Android Android حذف و نصب کنید. به همین دلیل، افراد همچنان می توانند شماره شما را در ایمو جستجو کنند و شما را به عنوان مخاطبین ایمو اضافه کنند.

  • شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می توان حساب کاربری فیسبوک را برای همیشه پاک کرد. برای پاسخ این سوال شما را دعوت می کنیم تا مقاله آموزش دیلیت اکانت فیسبوک را مطالعه کنید.

چگونه می توان مخاطبان را از ایمو حذف کرد؟

مخاطبی را که می خواهید مسدود و حذف کنید پیدا کنید. به پایین صفحه اطلاعات تماس بروید تا “مسدود کردن این تماس گیرنده” را لمس کنید و سپس “BlockContact” را انتخاب کنید. سپس، بر روی “ویرایش”، و سپس “حذف مخاطب” ضربه بزنید تا فرد از تماس های شما خارج شود.

آیا می توانم از ایمو در 2 دستگاه استفاده کنم؟

روی دکمه “لینک دادن حساب ها” در گوشه سمت راست صفحه خود کلیک کنید. (توجه: این دکمه فقط با اضافه شدن دو یا چند حساب به حساب ایمو شما ظاهر می شود.) لینک دادن حساب ها به شما امکان می دهد.

ديليت اكانت ايمو با استفاده از کامپیوتر

برای دیلیت اکانت ایمو، لازم نیست که حتما از طریق گوشی خود اینکارو انجام دهید. زیرا که امکان دیلیت اکانت ایمو در کامپیوتر و دیلیت اکانت ایمو در نسخه ویندوز نیز وجود دارد. که اینکار به سادگی قابل انجام است.

منتهی نکته مهم در اینجا این است که با استفاده از کامپیوتر، اکانت ایمو شما برای همیشه حذف نمی‌شود.

در ویندوز و با استفاده از کامپیوتر شما فقط می‌توانید که از حساب کاربری خود خارج شوید، اما نمی‌توانید آن را به طور کامل دیلیت اکانت کرده و برای همیشه حذف کنید.
در واقع شما در نسخه ویندوز می‌توانید فقط sign out کنید و بدین شکل از ایمو خود خارج شوید و دسترسی شما به حساب کاربری قطع شود. اما دوباره می‌توانید با وارد شدن مجدد به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

ديليت اكانت ايمو از طريق گوگل

تا اینجا روش‌های مختلف دیلیت اکانت ایمو را توضیح داده و مورد بررسی قرار دادیم. یکی دیگر از روش‌های حذف همیشگی اکانت ایمو، دیلیت اکانت ایمو از طریق گوگل است. ديليت اكانت ايمو با سايت  نیز به سادگی و راحتی قابل انجام است. برای این منظور فقط کافیست مراحلی را که در ادامه به آنها اشاره کردیم انجام دهید.

ديليت اكانت ايمو از سايت بدون نیاز به خود اپلیکیشن ایمو، روش جالبی است که گوگل در اختیار کاربران گذاشته است. در این شیوه می‌توان نه تنها فقط ایمو، بلکه دیگر برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را حذف کرد.
برای این منظور می‌توانید اطلاعات حساب کاربری خود شامل آدرس جیمیل و پسورد را وارد کنید و هر اکانتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف، که با استفاده از این آدرس جیمیل شما ساخته شده است را حذف کنید.
اما برای کار لازم است که از سایت‌های خاصی استفاده کنید. یکی از سایت‌هایی که امکان دیلیت اکانت ایمو و دیلیت اکانت دیگر شبکه‌های اجتماعی را برای شما فراهم می‌کند، سایت justdelete.me می‌باشد. این سایت امکان دیلیت اکانت ایمو از سایت را برای شما فراهم می‌آورد.

ديليت اكانت ايمو از طريق گوگل - چیکاو

جمع بندی

شما در ایمو پس از دیلیت اکانت می‌توانید مجددا با همان شماره تلفن یک اکانت جدید بسازید. ولی با ساخت اکانت جدید با همان شماره قبلی، شما دیگر به اطلاعات و چت‌‌های اکانتی که حذف کرده‌اید، دسترسی نخواهید داشت.

برای حذف دائمی حساب خود می‌توانید طبق مواردی که در این مقاله اشاره شد اقدام نمایید. برای حذف موقت نیز می‌توانید از برنامه خارج شوید که برای این کار فقط کافیست که sign out کنید و دوباره مجددا هر زمان که خواستید با وارد کردن شماره تلفن به اکانت خود بازگردید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 نظرات
  1. شیرزاد می گوید

    واقعا ایمو خسته کنندست

    1. Takvini می گوید

      برنامه بدی نیست اما زیاد رایج نیست!

  2. Ayso می گوید

    دیلیت اکانت ایمو با کامپیوتر هم انجام میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر. تنها می توانید از اکانت خود خارج شوید.

  3. Min.a می گوید

    اره من انجام دادم

    1. راضیه می گوید

      دیلیت اکانت ایمو با کامپیوتر انجام دادید یا منظورتون دیلیت اکانت ایمو هست با گوشی؟ چون با کامپیوتر نمیشه حساب ایمو رو حذف کرد

  4. Tat می گوید

    من انجامش دادم اوکی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنونم که تجریبات خود را با ما به اشتراک می گذارید. با سایر بخش های چیکاو همراه باشید.

  5. ی می گوید

    ببخشید این روش مطمئن هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله

  6. آهو می گوید

    ممنونم از مقاله خوبتون لطفا درباره آموزش حساب کاربری اسکایپ هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      آموزش اسکایپ

  7. Mahsan می گوید

    شک دارم که دیلیت اکانت کنم یا ن

  8. بهاران می گوید

    سلام
    بعد از دیلیت اکانت ایمو اطلاعات حساب کاربری ما داخل اکانت دوستانمون باقی می مونه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر.

  9. جمالی می گوید

    لطفا دیلیت اکانت ایمو نسخه ios رو بگید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      مقاله را مطالعه کنید.

  10. Tv می گوید

    چگونه اسم یک مخاطب رو داخل ایمو پاک کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز مقاله را مطالعه کنید. به طور کامل توضیح داده شده است.

  11. جمیل می گوید

    کاش میشد با کامپیوتر ایمو رو دیلیت اکانت کرد

  12. مارال می گوید

    بعد از دیلیت اکانت ایمو چت های ما پاک می شود؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.

  13. نازیلا می گوید

    مراحل ديليت اكانت ايمو در اندرويد رو هم بگید
    سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      آموزش دیلیت اکانت ایمو نسخه اندروید در همین مقاله به طور کامل گفته شده است.

  14. اری می گوید

    همیشه فکر میکردم واتسپ برنامه مزخرفی هست تا با ایمو آشنا شدم ???

    1. مریلا می گوید

      واتساپ به این خوبی ?

    2. سلین می گوید

      هم ایمو هم واتساپ خیلی خوب هستند

    3. سرو می گوید

      چرا جفتشون خوب هستن که

  15. مردانی می گوید

    یک مدت برای تماس تصويري از ایمو استفاده کردم اما الان از اسکایپ استفاده میکنم بنابراين قصد دارم اکانت ایمو را حذف کنم

  16. نازگل می گوید

    چجوری یک مخاطب رو داخل ایمو بلاک کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      داخل مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  17. کاووسی می گوید

    بهترین مکالمه صوتی و تصویری رو من داخل ایمو تجربه کردم. خیلی عالی هست که. اگر اطلاعات بیشتری هم درباره ایمو دارید ممنون میشم بهم بدید

    1. چیکاو می گوید
    2. همدم می گوید

      اره منم ایمو رو دوست دارم. آپدیت جدیدش هیلی هم بهتره شده نصبت به چند سال پیش ?

  18. Ab.bas می گوید

    ایا میتونم از یک اکانت ایمو روی دو دستگاه استفاده کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله می توانید . برای اطلاع بیشتر مقاله را مطالعه کنید .

  19. بارانه می گوید

    کلا از ایمو بدم میاد چیههه پشبمون شدم از داشتنش به سرغت دیلیت اکانت کردم

  20. پدرام می گوید

    چجوری اسم خودم رو داخل ایمو حذف کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      مقاله رو مطالعه کنید . آموزش دادیم .

  21. صدیقی می گوید

    چقدر عالی. ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .