تبلیغات
آموزش روبیکا

چگونه از ریپ چتی روبیکا خارج شویم؟ | ارائه سریع ترین روش

چگونه از ریپ چتی روبیکا خارج شویم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش با کارآمد ترین و موثر ترین روش ممکن تا انتهای این مطلب همراه چیکاو باشید.

در دنیای ارتباطات امروز، ابزارهای ارتباطی آنلاین، نقش مهمی در ارتباطات اجتماعی و کسب و کارها ایفا می‌کنند. از جمله این ابزارها، پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های چت محبوبیت بالایی دارند. در این میان، روبیکا به عنوان یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران به حساب می آید. اما مانند سایر ابزارهای ارتباطی، روبیکا هم با چالش‌های خود مواجه است، از جمله مسئله ریپ چت کردن. ریپ چت شدن در روبیکا به معنای قرار گرفتن در حالت محدودیت برای ارسال پیام و ارتباط با کاربران دیگر است. در اینجا، در این مقاله، به بررسی روش‌های خروج از حالت ریپ چت در روبیکا پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت روبیکا چگونه انجام می شود؟

ریپ چت روبیکا چیست؟

ریپ چت یکی از محدودیت‌های تلگرام است که در پلتفرم روبیکا نیز وجود دارد. این محدودیت به شما اجازه نمی‌دهد که در گروه‌هایی که عضو آن‌ها هستید، پیامی ارسال کنید. این محدودیت به دلیل جلوگیری از اسپم کردن و ایجاد شلوغی در گروه‌ها به وجود می‌آید. اگر در گروه‌های بسیاری عضو بوده و پیام‌های زیادی ارسال می‌کنید، روبیکا شما را به عنوان یک اسپمر شناسایی می‌کند و محدودیت ایجاد می‌کند. با این حال، شما می‌توانید همچنان در پی وی‌های خصوصی خود پیام ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: روبیکا چیست؟

چه تفاوتی بین «ریپ چت» و «ریپورت معمولی» وجود دارد؟

وقتی شما به یک پیام خصوصی از یک فرد ناشناس پاسخ می‌دهید و گزارش اسپم برای شما ارسال می‌شود، در این صورت با محدودیت روبیکا روبرو خواهید شد و تا زمان مشخصی نمی‌توانید به پیام‌های فرد ناشناس پاسخ دهید (ریپورت معمولی).

ریپ چت نیز مانند ریپورت معمولی، یک محدودیت روبیکا است، با این تفاوت که شما نمی‌توانید حتی در گروه‌هایی که عضو هستید، پیامی ارسال کنید. اگر در یک گروه بسیاری پیام ارسال کنید، این سوپر اپلیکیشن شما را به عنوان یک اسپمر شناسایی می‌کند و از ارسال پیام خودداری می‌کند و محدودیتی برای شما ایجاد می‌شود (مانند ریپورت معمولی)، با این تفاوت که نمی‌توانید حتی در گروه‌ها پیامی ارسال کنید!

همچنین، در صورتی که شما یک ربات باشید و عضو گروه‌های زیادی هستید و به دستورات مدیران پاسخ می‌دهید، شما نیز ممکن است در حالت ریپ چت قرار بگیرید.

چگونه از ریپ چتی روبیکا خارج شویم؟

برای خروج از ریپ چت در روبیکا، می‌توانید از گزینه‌ی “خروج از ریپ چت” که در بالای صفحه‌ی چت قرار دارد، استفاده کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه، یک پیام با متن “آیا مطمئن هستید که می‌خواهید از ریپورت خارج شوید؟” نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی گزینه‌ی “بله، خروج”، شما از ریپورت خارج خواهید شد.

جمع بندی

متشکریم که تا انتهای مقاله چگونه از ریپ چتی روبیکا خارج شویم؟ با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
3.1/5 - (99 امتیاز)

تحریریه تکنولوژی چیکاو

تحریریه چیکاو؛ نبض دنیای تکنولوژی در دستان شما؛ تحریریه رسانه خبری «چیکاو» متشکل از جمعی از متخصصان حوزه فناوری، روزنامه‌نگاران تکنولوژی و تحلیل‌گران گجت‌های هوشمند است. ماموریت ما در چیکاو، فراتر از بازنشر اخبار؛ ارائه تحلیل‌های عمیق، راهنمای خرید تخصصی و بررسی‌های بی‌طرفانه است. تیم تحریریه ما با پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای و دقت در صحت‌سنجی (Fact-check)، می‌کوشد تا پیچیدگی‌های دنیای دیجیتال را به زبانی ساده و کاربردی برای مخاطبان فارسی‌زبان تبیین کند. از آخرین تحولات هوش مصنوعی تا نقد و بررسی جدیدترین گوشی‌های هوشمند، تحریریه چیکاو همراه هوشمند شما در عصر دیجیتال است.
نوشته های مشابه

‫19 نظرها

  1. سلام
    ترو خدا اکانت منو از ریپ چتی در بیارین خسته شدیم دیگ تو گوگل میگه ب ربات پشتیبان پیام بدید اونجام مینویسه بیش از حد مجاز حالا من چ خاکی بریزم رو سرم از همه طرف راهم بستس لطفاً لطفاً رسیدگی کنید ممنون میشم??

  2. سلام
    برای من اصلا پیام ها نمیره بیش از حد مجاز میزنه
    لطفا رسیدگی کنید ممنون میشم

  3. برا منم گزینه خروج از ریپ چت نداره
    پیوی افراد نمیتونم پیام بزارم میزنه بیش از حد مجاز نمیتونم لینک کانالمو بفرستم برا کسی لطفا رسیدگی کنین

  4. مال من تقریبا یک سال میشه

    الانم دوتا از اکانتام فیلتر شدن اونام تقریبا ۳.۴ سال میشه که فیلتره

    لطفا رسیدگی کنید ممنون

  5. من برای بالا بردن اعضای کانالم رفتم پیوی افراد ناشناسو بهشون هی لینک میفرستادم و درخواست میکردم که عضو شن ولی الان هیچ لینکی نمیتونم حتی به پیام های ذخیره شدم بفرستم مینویسه استفاده بیش از حد مجاز الانم اگه کسی اول بهم پیام نده من نمیتونم چیزی براش بنویسم و واقعا از این وضع ناراضیم خواهشا رسیدگی کنید.

  6. من ریم چت هستم ینی ریپورتم پیام میدم مینویس اسفاده پیش از حد نزدیک 4ماه هست ولی درست نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا