دیلیت اکانت روبیکا چگونه انجام می شود؟ | حذف دائمی اکانت روبیکا در دو مرحله

دیلیت اکانت روبیکا به منظور حذف دائمی آن انجام می شود. این سوپر اپلیکیشن علی رغم تمامی امکانات و قابلیت هایی که به کاربران ارائه می کند ممکن است معایبی نیز داشته باشد. در واقع با حذف دائمی اکانت روبیکا می توانید به دلایل مختلف از این اپلیکیشن فاصله بگیرید. هدف شما از حذف اکانت روبیکا هر چه باشد ما در این مقاله آموزش مربوط به آن را به شما ارائه می کنیم. همراه چیکاو باشید.

آیا امکان دیلیت اکانت روبیکا وجود دارد؟

بله خوشبختانه به تازگی امکان دیلیت اکانت روبیکا فراهم شده است. اما در گذشته نه چندان دور این قابلیت به صورت مستقیم ارائه نشده بود. 

شاید راه های مختلفی را برای حذف کردن حساب کاربری روبیکا امتحان کرده باشید. به عنوان مثال به دنبال روش هایی برای حذف اکانت روبیکا با لینک مستقیم، برنامه حذف دائمی اکانت روبیکا، حذف اکانت روبیکا با شماره و… باشید.

برنامه ای برای دیلیت اکانت روبیکا با لینک، شماره و… وجود ندارد. دو راه برای حذف دائمی اکانت روبیکا وجود دارد که در ادامه هر دو را به طور کامل به شما آموزش می دهیم.

چگونه می توان حذف دائمی اکانت روبیکا را انجام داد؟

روش اول: حذف مستقیم اکانت روبیکا

برای دیلیت اکانت روبیکا با سریع ترین روش ممکن مراحل زیر را دنبال کنید.

آیکون چرخ دنده تنظیمات را لمس کرده و در منو پیش رو گزینه حریم خصوصی و امنیت را لمس کنید.

صفحه را به سمت پایین اسکرول نمایید تا به گزینه حذف حساب کاربری من برسید. با انتخاب گزینه “حذف حساب کاربری” می توانید دیلیت اکانت فوری روبیکا را انجام دهید.

با انتخاب این گزینه پیامکی حاوی لینک حذف حساب کاربری برایتان ارسال خواهد شد. برای ادامه فرآیند حذف وارد لینک شوید. در صفحه جدید درخواست رمز یکبار مصرف بدهید. کد ارسال شده از طریق پیامک را داخل فیلد موجود وارد کنید.

دیلیت اکانت روبیکا روش جدید - چیکاو

در مرحله بعد می بایست علت حذف اکانت خود را در یک جمله توضیح دهید تا حساب روبیکای شما برای همیشه حذف شود.

حذف فوری اکانت روبیکا - چیکاو

روش دوم: نحوه دیلیت اکانت روبیکا به صورت غیر مستقیم

مرحله اول 

برنامه روبیکا را اجرا کنید. به کمک نوار ابزار پایین صفحه به بخش تنظیمات بروید. ایکون تنظیمات در قسمت سمت چپ نوار تعبیه شده است. سپس در صفحه اصلی گزینه “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب نمایید.

صفحه را اسکرول کرده تا گزینه به قسمت حذف حساب کاربری من در روبیکا برسید. در قسمت حذف حساب کاربری من گزینه “اگر این مدت نبودید” را انتخاب کنید.

در این صفحه 3 ماه را که کمترین زمان ممکن است انتخاب نمایید.

مرحله دوم 

در این مرحله از پاک کردن اکانت روبیکا می بایست از حساب خود خارج شوید و به مدت سه ماه لاگین نکنید. برای خروج از حساب کاربری روبیکا مراحل زیر را دنبال کنید.

به بخش تنظیمات روبیکا مراجعه کنید. آیکون سه نقطه بالای صفحه را انتخاب نمایید.

حذف دائمی اکانت روبیکا - چیکاو

اکنون گزینه خروج از حساب کاربری را انتخاب کرده و از اکانت خود خارج شوید.

دیلیت اکانت روبیکا - چیکاو

با انجام این دو مرحله می توانید اکانت روبیکای خود را برای همیشه حذف کنید. البته حذف کامل اکانت به مدت سه ماه طول می کشد. برای آشنایی بیشتر از مقاله “چگونه از حساب کاربری روبیکا خارج شویم؟” دیدن کنید.

توجه!

پیش از دیلیت اکانت روبیکا به نکات زیر توجه نمایید:

  • دیلیت اکانت فوری روبیکا تا این لحظه امکان پذیر نیست. بنابراین فریب افراد سودجویی که با می گویند در ازای پول این کار را برای شما انجام می دهند را نخورید.
  • بعد از گذشت سه ماه و حذف دائمی اکانت روبیکا، تمامی اطلاعات، چت ها، کانال و… شما برای همیشه و بدون بازگشت از بین می رود.
  • اگر در این بازه سه ماهه از دیلیت اکانت روبیکا منصرف شدید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که برنامه روبیکا را دانلود کرده و با همان شماره وارد اکانت خود شوید.

سوالات متداول

چگونه می توان حذف دائمی اکانت روبیکا را برای همیشه انجام داد؟

برای حذف دائمی حساب روبیکا باید به بخش حریم خصوصی و سپس حذف حساب کاربری مراجعه نمایید.

حذف اکانت روبیکا با لینک مستقیم امکان پذیر است؟

خیر. برنامه و ربات دیلیت اکانت روبیکا، برنامه حذف دائمی روبیکا، حذف اکانت روبیکا با شماره و… همه و همه به همین روش گفته شده در مقاله محدود می شوند. تا تاریخ انتشار مقاله هیچ روش دیگری برای دیلیت اکانت روبیکا وجود ندارد. 

4.7/5 - (9 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. یاصر می گوید

    عالی بود ممنونم