چگونه بفهمیم شخصی واتساپ را حذف کرده است؟

واتساپ ابزاری فوق العاده برای برقراری ارتباط با عزیزان و خانواده در سراسر جهان است. اما وقتی فردی که با او چت می کنید از برنامه ناپدید می شود چه اتفاقی می افتد؟

ممکن است واتس اپ را از گوشی خود حذف کرده باشند. اما چگونه می توان مطمئن بود؟

جواب سریع

به طور کلی، اگر می‌خواهید بفهمید که شخصی اکانت واتس‌اپ خود را حذف کرده است یا خیر، هیچ عکس نمایه‌ای در حساب آن شخص نمایش داده نمی‌شود و یک تیک در کنار پیام‌ها ظاهر می‌شود.

این فقط مختصری است از اینکه چگونه می توانید بفهمید شخصی واتساپ را حذف کرده است یا خیر. راه های دیگری نیز برای کشف وجود دارد. از این رو، در این پست وبلاگ، ما محبوب‌ترین روش‌ها را بررسی می‌کنیم تا بدانیم آیا شخصی واتس‌اپ را حذف کرده است یا خیر. همچنین نکاتی را در مورد اینکه اگر فکر می‌کنید شخصی واتس‌اپ را حذف کرده است، به شما نکاتی ارائه می‌کنیم.

نکات اساسی برای دانستن اینکه آیا شخصی واتساپ را حذف کرده است

هیچ راه مطمئنی برای تشخیص اینکه کاربر اکانت واتس اپ خود را حذف کرده است وجود ندارد، اما برخی از شاخص ها می توانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

در اینجا چند شاخص وجود دارد که می توانید از آنها برای تعیین اینکه آیا یک کاربر واتس اپ حساب خود را حذف کرده است یا خیر استفاده کنید.

شاخص شماره 1: پیام ها تحویل داده نشدند

نماد دو تیک کنار یک پیام در WhatsApp نشان می دهد که پیام به گیرنده تحویل داده شده است. با استفاده از این ویژگی، می توانید تعیین کنید که آیا یک شخص دارای حساب واتساپ است یا خیر.

اگر پیامی ارسال می کنید که مدام یک تیک نشان می دهد، به طور کلی نشان می دهد که آن شخص یا واتس اپ را حذف کرده یا شما را بلاک کرده است.

نشانگر شماره 2: تصویر نمایه خالی است

اگر نمی‌دانید که آیا شخصی واتساپ را حذف کرده است یا خیر، یکی از اولین مکان‌هایی که باید نگاه کنید، عکس نمایه اوست. اگر عکس نمایه آنها خالی است، نشان می دهد که آنها برنامه یا حساب خود را به طور کامل حذف کرده اند.

البته، می‌تواند دلایل دیگری برای خالی بودن عکس نمایه یک فرد داشته باشد. آنها ممکن است به سادگی فراموش کرده باشند که یکی را آپلود کنند یا انتخاب کرده باشند که افرادی که می توانند عکس های خود را در تنظیمات حریم خصوصی مشاهده کنند محدود کنند.

اما اگر فرد را به خوبی می‌شناسید و مطمئن هستید که آن‌گونه نیست که چنین چیزهایی را فراموش کند، یک عکس نمایه خالی نشانه قوی این است که او دیگر از واتس‌اپ استفاده نمی‌کند.

شاخص شماره 3: آخرین بازدید قدیمی است

راه دیگر این است که بررسی کنید آخرین مهر زمانی کاربر قدیمی است یا خیر. اگر قدیمی است، به این معنی است که آنها مدتی است که در واتس اپ نبوده اند یا ممکن است برنامه را حذف کرده باشند.

با این حال، شایان ذکر است که برخی از انواع واتس‌اپ همچنین می‌توانند آخرین بازدید کاربر (زمان و تاریخ) را جعل کنند یا ممکن است کاربر آخرین موردی را که مشاهده کرده است در تنظیمات حریم خصوصی پنهان کرده باشد.

شاخص شماره 4: وضعیت تماس را بررسی کنید

راه دیگر برای فهمیدن اینکه کاربر واتس اپ را حذف کرده است، بررسی وضعیت تماس وی است. با انجام این کار، باید بررسی کنید که آیا می توانید آنها را دعوت کنید یا خیر. اگر می بینید که نمی توانید کاربر را از حساب واتساپ خود دعوت کنید، به این معنی است که کاربر دیگر در واتساپ نیست.

شاخص شماره 5: مستقیماً از دوست خود بپرسید

اگر هنوز نمی‌دانید که آیا شخصی واتس‌اپ را حذف کرده است یا خیر، بهترین راه برای فهمیدن این است که مستقیماً از او بپرسید. این ممکن است یک راه حل واضح به نظر برسد، اما اغلب موثرترین راه برای دریافت پاسخ است.

به سادگی برای شخص مورد نظر پیامک ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید. اگر شما در مدت زمان معقولی پاسخی دریافت نکنید، ممکن است حساب واتساپ خود را حذف کرده باشند.

سوالات متداول

تفاوت بین غیرفعال کردن حساب و حذف حساب چیست؟

حذف اکانت واتساپ و غیرفعال کردن آن کاملا متفاوت است. حذف Whatsapp از تلفن شما منجر به غیرفعال شدن حساب شما می شود. با این حال، همچنان می توانید به تاریخچه چت خود دسترسی داشته باشید و از سایر کاربران پیام دریافت کنید. در حالی که حذف اکانت WhatsApp به این معنی است که از برنامه حذف خواهید شد، سابقه چت و نسخه پشتیبان شما پاک می شود.

اگر واتساپ را حذف کنم چه اتفاقی می افتد؟

طبق گفته واتساپ، حذف حساب کاربری به این معنی است که دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید و باید حساب جدیدی ایجاد کنید. در این مدت، داده های WhatsApp شما غیر قابل دسترسی است.

جمع بندی

اگر می‌خواهید بدانید که آیا شخصی واتساپ را حذف کرده است، پاسخ بسیار ساده است. چند علامت مشخص وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید، مانند اینکه آیا تصویر نمایه یا به روز رسانی وضعیت شخص مورد نظر را می بینید یا نه.

اگر هیچ یک از این موارد را نمی بینید، آن شخص احتمالاً واتساپ را از تلفن خود حذف کرده است. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که این مورد است، اما اگر کنجکاو هستید، ارزش بررسی کردن را دارد.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.