چگونه تماس‌های ناشناخته در واتساپ برای iOS و اندروید را بی صدا کنیم

واتساپ اکنون به کاربران این امکان را فراهم می‌کند که تماس‌های ناخواسته را رد کنند. این اپلیکیشن پیام‌رسان از متا اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های اسپم از مخاطبان ناشناخته را ساکت کنند. این تماس‌ها ممکن است از شماره‌هایی باشند که در لیست مخاطبین ذخیره نشده‌اند. این ویژگی در هفته گذشته اعلام شد و در نسخه‌های پایدار واتساپ برای اپلیکیشن‌های تلفن همراه، هم برای اندروید و هم iOS، در دسترس است. کاربران همچنان قادر خواهند بود که ببینند که تماس‌هایی از شماره‌های ناشناخته را از دست داده‌اند. همراه چیکاو باشید.

در یک اعلان در هفته گذشته، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ویژگی جدیدی را اعلام کرد که به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد تا تماس‌های ورودی از مخاطبان ناشناخته را ساکت کنند. در حال حاضر این ویژگی در نسخه‌های پایدار هر دو واتساپ برای اندروید و iOS در دسترس است.

هر چند که کاربران همچنان تماس‌های اینگونه را دریافت خواهند کرد یا اگر آنها تماس را ندیدند، اعلانی برای تماس‌های از دست رفته دریافت خواهند کرد، اما ساکت کردن تماس‌ها از شماره‌های ناشناخته می‌تواند از اختلالات جلوگیری کند چرا که این تماس‌ها زنگ نخواهند زد.

اگر می‌خواهید تماس‌های شماره ناشناس را در تماس WhatsApp خود در حالت بی‌صدا قرار دهید، در اینجا مراحلی وجود دارد که می‌توانید دنبال کنید:

  1. واتساپ را در تلفن هوشمندتان باز کنید.
  2. به ‘تنظیمات’ بروید و گزینه ‘حریم خصوصی’ را انتخاب کنید.
  3. در گزینه ‘حریم خصوصی’، برروی تب ‘تماس‌ها’ کلیک کنید.
  4. در اینجا، می‌توانید تغییر وضعیت ‘ساکت کردن تماس‌های ناشناخته’ را فعال کنید.

کاربران اندروید می‌توانند با کلیک بر روی گزینه سه نقطه، به ‘تنظیمات’ دسترسی پیدا کنند، در حالی که کاربران آیفون می‌توانند با انتخاب آیکون چرخ دنده به منوی ‘تنظیمات’ بروند.

بیشتر بخوانید: واتساپ وب چیست؟

همچنین، کاربران می‌توانند تغییر وضعیت ‘ساکت کردن تماس‌های ناشناخته’ را غیرفعال کنند اگر بخواهند تماس‌های از مخاطبینی که در لیست مخاطبینشان ذخیره نشده‌اند، از جمله تماس‌های اسپم، را همچنان بشنوند.

در جهت مقابل، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که شماره‌ها را در لیست مخاطبین خود ذخیره کنند اگر نخواهند که از تماس‌های مهم از شماره‌های شناخته شده که ذخیره نشده‌اند، بازمانده باشند.

امتیاز دهید
منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.