چگونه در روبیکا پست ورقه ای بگذاریم؟

روبیکا یک شبکه اجتماعی با محور ویدیو است که سعی کرده امکانات متنوعی را برای کاربران خود فراهم آورد. روبیکا همچون اینستاگرام فعالیت می کند و سعی دارد تا به جایگزین ایرانی مناسب برای این شبکه اجتماعی جهانی تبدیل شود. در این راستا روبیکا ویژگی ای را برای صاحبان صفحه ها در این شبکه اجتماعی فراهم کرده که محور صحبت ما نیز در این مقاله خواهد بود. در این مطلب قصد داریم آموزش دهیم که چگونه در روبیکا پست ورقه ای بگذاریم. همراه چیکاو باشید.

پست ورقه ای چیست؟

پست ورقه ای در واقع همان پست معمولی است که دارای چند صفحه است. حتما پست هایی را در اینستاگرام مشاهده کرده اید که حاوی چند ویدیو و یا عکس هستند و برای مشاهده آن ها مجبورید به سمت راست یا چپ بکشید. این پست ها پست ورقه ای هستند. روبیکا نیز همچون اینستاگرام این ویژگی را برای کاربران خود در نظر گرفته تا بتوانند تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت روبیکا

چگونه در روبیکا پست بگذاریم؟

قبل از اینکه بخواهیم به نحوه گذاشتن پست ورقه ای بپردازیم، باید نحوه پست گذاشتن در روبیکا را بیاموزید. برای اینکه در روبیکا پست بگذارید کافیست وارد برنامه روبیکا شوید.

  • پس از اینکه وارد برنامه روبیکا شدید، به بخش روبیو که آیکن آن در پایین صفحه است بروید.

  • در آنجا رو روی دکمه شناور آبی رنگ که علامت به اضافه + روی آن نمایش داده می شود، کلیک کنید.

  • حال با انتخاب یکی از عکس ها و ویدیوها، و کلیک بر روی دکمه بعدی می توانید مراحل را طی کرده و پست بگذارید.

با طی کردن مراحل بالا می توانید به راحتی پستی را در حساب روبیکای خود منتشر کنید. تنها در حین این مراحل کافیست عکس و فیلم خود را ادیت رنگ زده و برای آن متنی تنظیم کنید.

چگونه پست ورقه ای در روبیکا بگذاریم؟

پس از اینکه وارد روبیکای خود شدید، به قسمت روبینو مراجعه کرده و روی دکمه شناور آبی کلیک کنید. با باز شدن گالری روی پست های مد نظر خود کلیک کرده و دست خود را نگه دارید تا شماره گذاری شود. حال با شماره گذاری شدن آن ها و انتخاب گزینه بعدری می توانید به صورت ورقه ای پست خود را منتشر کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا نحوه گذاشتن پست و پست ورقه ای در روبیکا را آموزش دهیم چنانچه مشکلی در قرار دادن پست در روبیکا داشتید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.
5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.