چگونه دستگاه های فعال در روبیکا را غیرفعال کنیم؟

چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم؟تفاوت حذف نشست های فعال با دیلیت اکانت روبیکا چیست؟ برای آموزش حذف نشست های فعال روبیکا تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

در این مقاله آموزشی از چیکاو قصد داریم تا به یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران درباره نشست های فعال روبیکا پاسخ دهیم. همانطور که می دانید سوپر اپلیکیشن روبیکا مولتی پلتفرم بوده و از نسخه موبایل و دسکتاپ به طور هم زمان پشتیبانی می کند. از این رو شما می توانید از یک اکانت روبیکا خود در چند موبایل و کامپیوتر مختلف استفاده نمایید.

این قابلیت روبیکا گرچه بسیار مفید است و تجربه کاربری خوبی را به مخاطب ارائه می کند اما ممکن است حساب کاربران به خطر بیندازید. از این رو شما باید دستگاه های فعال روبیکا را بررسی کنید و آنهایی را که نیاز ندارید یا متعلق به شما نیستند را غیر فعال نمایید. با این تفاسیر و با توجه به اهمیت موضوع ما در این مقاله قصد داریم تا به پرسش چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم؟ پاسخ دهیم.

چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم؟

برای شناسایی و حذف دستگاه های فعال روبیکا کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه روبیکا را اجرا کرده و از طریق نوار ابزار پایینی اپلیکیشن به بخش تنظیمات بروید. آیکون تنظیمات در گوشه پایینی سمت چپ قرار دارد. در صفحه تنظیمات از قسمت مربوط به پیام رسان گزینه “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب نمایید.

چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم؟ - چیکاو

اکنون صفحه را اسکرول کنید تا به بخش امنیت برسید. در قسمت امنیت عبارت “دستگاه های فعال” را انتخاب کنید.

فیلد مربوط به دستگاه فعلی و سایر دستگاه های فعال را بررسی نمایید. برای غیر فعال کردن نشست های موجود روی آن کلیک کرده و گزینه “باشه” را بزنید.

با همین چند اقدام ساده پاسخ پرسش چگونه دستگاه های فعال در روبیکا را غیرفعال کنیم؟ تکمیل می شود. در همین راستا خوب است تا سری به مقاله “چگونه نام کاربری روبیکا را حذف کنیم؟” بزنید.

سوالات متداول

چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم؟

برای حذف نشست های فعال روبیکا به بخش تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت> دستگاه های فعال مراجعه نمایید.

آیا با حذف نشست های فعال حساب کاربری روبیکا حذف می شود؟

غیر فعال کردن دستگاه های فعال روبیکا دسترسی به حساب شما را توسط دستگاه های مختلف محدود می کند اما حساب کاربری شما را از بین نمی برد.

جمع بندی

ما این مقاله آموزشی را برای ارائه توضیح درباره سوال چگونه دستگاه های فعال در روبیکا را غیرفعال کنیم؟ اختصاص دادیم. متشکریم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
4.2/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 نظرات
  1. Hadi می گوید

    برای من یه نشست فعال هست هرچی میزنم حذف نمیشه
    هر از چند گاهی یه دستگاه رو اکانتمه الانم یه نشست فعال عست هرچی زدم خذف نمیشه

  2. منصورمحمدی می گوید

    سلام
    از این طریق که شما توضیح دادیدنشست ها غیرفعال نشد
    قبلابا یه کددستوری حذفش میکردم
    لطفا کددستوری *فلان#رو بهم بدید.
    بجای فلان اون کد رو بدید.
    جاسوسی دارن میکنن فوری بایدحذف کنم
    تو رو بخداقسم همین الان برام بفرستید
    ممنونم ومنتظر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تنها روش برای حذف نشست های فعال روبیکا همین روش هست. احتمال اینکه برخی کد های دستوری امن نباشند نیز وجود دارد. از طریق همین روش اقدام کنید.

    2. حامد می گوید

      سلام دادا *۹۹۹#

      1. Amir می گوید

        سلام داداش دمت گرم وارول

  3. Ft'm می گوید

    برای من اون قسمت ″غیرفعال کردن سایر دستگاه ها″ رو نداره!!!
    چیکار کنم؟؟؟؟

    1. حامد می گوید

      سلام خانم محترم منظورتون را متوجه نشدم اما کد *۹۹۹# را می‌گیرید بعد گزینه ۲ پشتیبانی خودم امتحان کردم برام اتفاق افتاد جواب داد اما بازم می گم من نمی دونم این کد مورد اعتماد هست یا نه من امتحان کردم جواب داد هرچه خود دانی

      یاعلی مدد