رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در روز ۹ فوریه ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود

اولین رویداد برجسته سالانه سامسونگ به طور معمول همیشه اولین رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ( Samsung Galaxy Unpacked) آن است که در بازه زمانی ژانویه (دی بهمن ) تا مارس (اسفند – فروردین) هر سال رخ می دهد. چند روز پیش، سامسونگ تایید کرد که رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ سال ۲۰۲۲ را در ماه فوریه امسال برگزار خواهد کرد، اگرچه این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده است. با این حال، به نظر می رسد که برخی از اطلاعات از طریق افشاگران در دسترس قرار گرفته و فاش شده است، زیرا در حال حاضر تقریباً اکثر کاربران از تاریخ دقیق عرضه رسمی و همچنین برگزاری این رویداد بزرگ سالانه سامسونگ اطلاع پیدا کرده اند و می دانند که در چه زمانی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در ماه فوریه 2022 برگزار می شود که طور دقیق می توان گفت که به طور رسمی در روز چهارشنبه 9 فوریه 2022 (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) در ساعت 10 صبح به وقت شرقی (8:30 بعد از ظهر به وقت IST) برگزار می شود. این اطلاعات از سوی کاربران آنلاینی به اشتراک گذاشته شده است که گزارش داده‌اند یک آگهی در مورد برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در سال ۲۰۲۲ در اینستاگرام در دسترس آن ها قرار داده شده است که آن ها را به فرم ثبت ‌نام رزرو پیش ‌سفارش هدایت می‌کند.

پس از تکمیل فرم، در یک پیام تکمیلی پاپ آپ، سامسونگ فاش می کند که طیف جدید محصولات نوآورانه خود را در تاریخ 9 فوریه در ساعت 10 صبح به وقت شرقی از طریق سایت Samsung.com رونمایی خواهد کرد، این سایت اختصاصی سامسونگ جایی است که به طور معمول سامسونگ استریم زنده را برای بهار سالانه خود میزبانی می کند، که رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ نامیده می شود.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲- چیکاو

شرکت سامسونگ طبق روال هر ساله و همچنین تمام رویدادهای مشابه ای که تا کنون برگزار کرده است، قرار است در رویداد روز چهارشنبه ۹ فوریه سال 2022 سامسونگ گلکسی آنپکد نیز مجموعه ای از گوشی های پرچمدار جدید یا بهتر است گفته شود که آخرین پرچمداران خود یعنی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ (Samsung Galaxy S22 ) و علاوه بر آن همچنین مجموعه تبلت های پرچمدار خود، یعنی سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ ( Galaxy Tab S8) را نیز رونمایی و معرفی کند.

سه گوشی هوشمند گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا و همچنین تبلت های سری آتی گلکسی تب اس 8 اکنون به طور رسمی برای رزرو پیش خرید در دسترس قرار دارند. این شرکت برای کسانی که تصمیم به رزرو فوری دارند، تخفیف‌ها و پاداش‌های زودهنگامی را نیز ارائه می‌کند. این شرکت در حال تبلیغ «پیشنهادات انحصاری» است که هنوز مشخص نیست اما اعتبار معمول آن چیزی در حدود 50 دلار وجود خواهد داشت.

گلکسی تب اس 8 - چیکاو

انتظار می رود سری گلکسی اس 22 با جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1) عرضه شود، در حالی که برخی از مدل ها در مناطق مختلف جهان با استفاده از تراشه اگزینوس 2200 ( Exynos 2200) خود سامسونگ عرضه خواهند شد. این دستگاه ها با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، تمام سه مدل گوش هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با استفاده از رابط کاربری One UI 4.0 که در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ گوگل اجرا می شود، عرضه خواهند شد.

سری گلکسی اس 22 - چیکاو

نسخه برتر این سری همچون سابق گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ است که این گوشی هوشمند با پشتیبانی از قلم دیجیتالی اس پن عرضه می شود و برای جای گذاری این قلم از مکان یا یک حفره اختصاصی بهره می برد و قادر است تا برخی از قابلیت هایی را که قبلا گوشی های سری نوت سامسونگ ارائه می دادند، عرضه کند.  این گوشی گل سرسبد سامسونگ برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند که می تواند از شارژ فوق سریع 45 واتی نیز پشتیبانی کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.